Bed and Breakfast Casa El Aguila

2 reviews over Bed and Breakfast Casa El Aguila in het Nederlands

Schitterend gelegen B&B

Hélène
15-2-2016

De B&B is schitterend gelegen en heeft magnifiek uitzicht over golf en omgeving. Het huis is zeer smaakvol ingericht en de kamers zijn prima in orde. Het ontbijt is super lekker en met liefde bereid. De gastheer en gastvrouw zijn super sympathieke mensen die veel tips hebben over de omgeving, restaurants, wandel- en fietsmogelijkheden. In de omgeving zijn ontelbare toeristische trekpleisters (Malaga, Marbella, Ronda, Mijas...) die de moeite waard zijn. Neem daarbij nog dat de prijs heel schappelijk is, dit maakt deze B&B een echte aanrader om Andalusia te ontdekken.

Gereisd met partner in februari 2016

Super + De Max

caroline
28-9-2015

Verblijf, ontvangst en gastvrijheid waren er super

Fantastisch ontbijt

Gereisd met partner in september 2015

Bed and Breakfast info

Nog geen informatie beschikbaar over Bed and Breakfast Casa El Aguila

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa El Aguila in Mijas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa El Aguila zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.