Bed and Breakfast Casa Caleta

4 reviews over Bed and Breakfast Casa Caleta in het Nederlands

Zeer goed en verzorgd

Charlotte Bessls
10-7-2010

Wij hebben een heerlijke week in Casa Caleta gehad. Rust aandacht en comfort. De kamer met terras was heerlijk, het ontbijt lekker en verzorgd. De gastheer en gastvrouw heel aardig en behulpzaam. Lekker zwembad en koude drankjes in de koelkast bij het zwembad. En als je wilt kun je de barbeque gebruiken. Je kunt er met engels en duits terecht.

Gereisd Met partner in Sat Jul 10 2010 10:11:51 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Casa Caleta is een fantastische plek

Charlotte Bessels
10-7-2010

Wij hebben een heerlijke relaxete tijd gehad in Casa Calete. De kamer met terras, was heerlijhk, het ontbijt verrukkelijk en de gastheer en gastvrouw fantastisch. Om nog maar te zwijgen van het zwembad en de altijd koud staande drankjes. Met een paar andere gasten hebben we ook nog heel gezellig gebruik gemaakt van de barbeque. kortom, zeer de moeite waard

Gereisd Met partner in juni 2010

Fantastische b&b op een superlocatie

Inge
5-5-2010

Casa Caleta is een bijzondere plek die je niet snel vergeet. De casa is geweldig en heeft een fantastisch uitzicht op de zee. De eigenaars zijn enorm hartelijk en erg servicegericht. Het ontbijt is super en de kamers zijn prima. De casa heeft een heerlijk terras met zwembad, waar je na een dagje toeren door Andalusie heerlijk kunt bijkomen. Casa Caleta ligt op loopafstand van het gezellige stadje Mijas, met een ruime keuze aan restaurants.

Gereisd Met vrienden in april 2010

Thuisvoelen bij Casa Caleta in Mijas

Annemarie
25-5-2009

Wij hebben hier 4 dagen gelogeerd in dit heerlijke huis met een prachtig uitzicht over de zee. De eigenaren, Kim en Sigrid zijn bijzonder gastvrij en doen er alles aan om het naar je zin te maken. Zij spreken Engels en Duits. Het huis beschikt over leuke terrassen en een fijn zwembad. De kamers zijn niet zo groot, maar beschikken over een comfortabele badkamer. Het huis ligt rustig op loopafstand van het sfeervolle plaatsje Mijas, waar je 's avonds heerlijk uiteten kunt. Met de bus kun je prima naar Fuengirola (strand), ongeveer 15 min. Het ontbijt was lekker en zeer verzorgd. Wij hebben er ook een avond gegeten, de eigenaren hebben voor ons gekookt. Erg gezellig en voortreffelijk eten. Kortom een aanrader.

Gereisd Met vrienden in mei 2009

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Caleta in Mijas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Caleta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.