Géén boekingskosten

SpanjeAndalusie (Costa del Sol / de la Luz)Mijas

7.4GoedScore uit 10 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

14 Reviews over Campanario de Calahonda

• 8heer Salimans31-08-2012

mooi complex

kindvriendelijk, mooie ongeving, ruime appartementen, fraai uitzicht, rustig gelegen aan drukke kust

• 6blacckie24-01-2011

leuk, maar nooit weer

nette ruime kamers. met groot dakteras. maar doordat er ook mensen permanent in wonen hadden we veel overlast van de vaste bewoners, ook liggen de kamers zo, zodat iedereen er wel onderdoor loopt of langs, dus echt veel herrie. mooie zwembaden, maar strand ligt ver weg, dus je hebt een auto nodig hier. Ook om naar iets anders te gaan, want het ligt een beetje apart. Wij zijn hier eenmalig geweest, maar nooit weer

• 7Fam vd Veen31-10-2010

Prima accommodatie.

Wij waren hier een week in de herfstvakantie. prima app. met 3 slkmrs en 2 badkmrs. arico en verwarming en 3 balkons. Erg schoon. Wel wat verouderd maar netjes en goede uitvalsbasis om uitstapjes te maken.

• 8leendert16-05-2010

Mooi apartement op een goede uitvalsbasis

Wij zijn net terug van de mei vakantie en hebben een week in een appartement gezeten. Een mooi appartement met 2 slaapkamers, woonkamer, balkon, keuken en badkamer. Ligging is in en woonwijk op een flinke afstand van het strand. Maar als uitvalsbasis is dit een heel mooie plek. je zit zo op de snelweg en kan alle kanten op. er is een mooi zwembad bij en en fitnessruimte.

• 9MM196502-05-2008

Ein wunderschönes, sehr gepflegtes Appartment mit allem drin was eine Familie so alles braucht. Schöner und sauberer Pool für alle Altersklassen (mit Lifeguard), kleiner Fitnessraum, Whirlpool und natürlich auch Billard usw. Abends ist es sehr ruhig, es gibt zwar eine Bar, aber wenn man die Strasse runterläuft gibt es was das Herz sich wünscht.

• 7Ton & Jet etc.04-03-2008

Goed appartement met 6 personen. Wel minimaal ingericht met potten en pannen en 2 electrische kookplaten. Ligging was perfect. Een stukje van de snelweg is net goed en rustig. Wel slecht aangegeven via reisbureau. Tomtom o.i.d. nodig.

• 8mar19-01-2008

2 weken geweest met gezin dec 2007 mooi groot appartement!2 sl.kmr/woonkmr/groot balkon EN groot dakterras! zaten aan voorkant, in principe iets minder qua straat/auto's etc. maar uitzicht zee geweldig! omgeving erg rustig/niets te beleven(winter?) calahonda in principe ver van alles wat leeft en bruist. huurauro aan te bevelen.dan alles dichtbij, fuengirola/marbella.

• 810-11-2006

Mooi ruim appartement. Ligging aan vrij drukke weg met lawaaierig verkeer. Bij slecht weer weinig vertier in de omgeving. Mooie bouw en goed zwembad. Veel Engelsen.

• 8Karina05-10-2006

Mooie, ruime appartementen.Wij hadden er een met airco en dakterras. Weinig animatie, lekker zwembad. Voor onze twee kids (11 en 14) weinig te doen, maar er waren toch genoeg andere (engelse) kids om mee te zwemmen enzo. Huurauto is een must, anders ben je snel uitgekeken op de omgeving. Veeeel engelsen. Goede uitvalsbasis voor Marbella en Fuengirola en als je zin hebt voor Andalusië. Lekkere weken gehad. Wij vonden de schoonmaak prima! Lag misschien ook aan periode (laatste 2 weken aug.) Wij hadden geen all-incl. en wat we er van zagen, was het ook niet aan te raden dit te doen.

• 8Helma17-09-2006

Mooie, zeer grote appartementen. Wij hadden er zelfs een groot dakterras bij. Schoonmaak is om de 2 dagen, maar moet je je niet teveel van voorstellen. Zwembaden leuk, geen peuterbad (ca. 60 cm diep). Laat je niet misleiden door de folder van Arke: dit appartement ligt niet in Mijas Costa, maar in Calahonda. Calahonda is een urbanisatie met alleen hotels en 2 kleine winkelcentrums. Verwacht er geen gezellig centrum, want er is gewoon niets te doen. Goede uitvalsbasis voor mensen die veel willen gaan zien met huurauto.

Aparthotel Campanario de Calahonda info

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)