Aparthotel Campanario de Calahonda

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer aparthotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Campanario de Calahonda voor je op een rij gezet:

14 reviews over Aparthotel Campanario de Calahonda

• 8heer Salimans31-08-2012

mooi complex

kindvriendelijk, mooie ongeving, ruime appartementen, fraai uitzicht, rustig gelegen aan drukke kust

Met jonge kinderen

• 6blacckie24-01-2011

leuk, maar nooit weer

nette ruime kamers. met groot dakteras. maar doordat er ook mensen permanent in wonen hadden we veel overlast van de vaste bewoners, ook liggen de kamers zo, zodat iedereen er wel onderdoor loopt of langs, dus echt veel herrie. mooie zwembaden, maar strand ligt ver weg, dus je hebt een auto nodig hier. Ook om naar iets anders te gaan, want het ligt een beetje apart. Wij zijn hier eenmalig geweest, maar nooit weer

• 7Fam vd Veen31-10-2010

Prima accommodatie.

Wij waren hier een week in de herfstvakantie. prima app. met 3 slkmrs en 2 badkmrs. arico en verwarming en 3 balkons. Erg schoon. Wel wat verouderd maar netjes en goede uitvalsbasis om uitstapjes te maken.

Met oudere kinderen

• 8leendert16-05-2010

Mooi apartement op een goede uitvalsbasis

Wij zijn net terug van de mei vakantie en hebben een week in een appartement gezeten. Een mooi appartement met 2 slaapkamers, woonkamer, balkon, keuken en badkamer. Ligging is in en woonwijk op een flinke afstand van het strand. Maar als uitvalsbasis is dit een heel mooie plek. je zit zo op de snelweg en kan alle kanten op. er is een mooi zwembad bij en en fitnessruimte.

Met jonge kinderen

• 7Ton & Jet etc.04-03-2008

Goed appartement met 6 personen. Wel minimaal ingericht met potten en pannen en 2 electrische kookplaten. Ligging was perfect. Een stukje van de snelweg is net goed en rustig. Wel slecht aangegeven via reisbureau. Tomtom o.i.d. nodig.

• 8mar19-01-2008

2 weken geweest met gezin dec 2007 mooi groot appartement!2 sl.kmr/woonkmr/groot balkon EN groot dakterras! zaten aan voorkant, in principe iets minder qua straat/auto's etc. maar uitzicht zee geweldig! omgeving erg rustig/niets te beleven(winter?) calahonda in principe ver van alles wat leeft en bruist. huurauro aan te bevelen.dan alles dichtbij, fuengirola/marbella.

• 810-11-2006

Mooi ruim appartement. Ligging aan vrij drukke weg met lawaaierig verkeer. Bij slecht weer weinig vertier in de omgeving. Mooie bouw en goed zwembad. Veel Engelsen.

• 8Karina05-10-2006

Mooie, ruime appartementen.Wij hadden er een met airco en dakterras. Weinig animatie, lekker zwembad. Voor onze twee kids (11 en 14) weinig te doen, maar er waren toch genoeg andere (engelse) kids om mee te zwemmen enzo. Huurauto is een must, anders ben je snel uitgekeken op de omgeving. Veeeel engelsen. Goede uitvalsbasis voor Marbella en Fuengirola en als je zin hebt voor Andalusië. Lekkere weken gehad. Wij vonden de schoonmaak prima! Lag misschien ook aan periode (laatste 2 weken aug.) Wij hadden geen all-incl. en wat we er van zagen, was het ook niet aan te raden dit te doen.

Anders

• 8Helma17-09-2006

Mooie, zeer grote appartementen. Wij hadden er zelfs een groot dakterras bij. Schoonmaak is om de 2 dagen, maar moet je je niet teveel van voorstellen. Zwembaden leuk, geen peuterbad (ca. 60 cm diep). Laat je niet misleiden door de folder van Arke: dit appartement ligt niet in Mijas Costa, maar in Calahonda. Calahonda is een urbanisatie met alleen hotels en 2 kleine winkelcentrums. Verwacht er geen gezellig centrum, want er is gewoon niets te doen. Goede uitvalsbasis voor mensen die veel willen gaan zien met huurauto.

Anders

• 5humphrey25-07-2006

appartementen zijn niet zo modern meer, voordeur openen met een grote sleutel(lastig om mee te nemen als je op pad gaat), knop van de wc om door te spoelen ging vaak kapot (water bleef lopen), sateliet tv met buitenlandse zenders z.a. russisch waar je niks aan heb, tuin slecht onderhouden.een renovatie zou het complex zeker goed doen.schoonmaak is wel oke, om de dag werd er schoon gemaakt, receptie personeel kan wat vriendelijker.voor de kleintjes geen animatie .

0 tips over Aparthotel Campanario de Calahonda

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand1.2 km, 13 minuten lopen, 5 minuten met de auto
      • Kleur van het strandLicht
      • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel