Appartement Atalayas De Riviera

Appartement
Appartement Atalayas De Riviera
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Atalayas De Riviera voor je op een rij gezet:

15 reviews over Appartement Atalayas De Riviera in het Nederlands

groot gezin maar toch veel ruimte

mounir
18-4-2014

leuke appartement met veel ruimte. we waren met 9 mensen waaronder 5 kinderen. de verkoper kwam dagelijks langs en was gelijk vriendin met de 4 jarige. er zijn 4 zwembaden. ze zijn erg leuk. elk zwembad is voor een ander. een is 1,70 meter diep en de ander is 1,20 meter diep. in mijas zijn er heel veel stranden. maar pas op voor rotsen. ik zou je aanbevelen om naar het centrum te gaan want daar is het pas leuk. mijn favoriet was estadio la rosaleda het stadion van malaga cf.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi appartement in nabijheid middellandse zee

Hedivesa en Geloluka
29-2-2012

Appartement bevindt zich in de nabijheid van het strand en winkels (als je in het bezit bent van een huurauto). Medewerkers receptie zijn vriendelijk en spreken goed Engels. Tussentijdse schoonmaak is prima. Terrein goed afgesloten voor vreemden. Auto parkeren in eigen parkeergarage. Appartement compleet ingericht en wordt verwarmd d.m.v. 3 electrische kachels. Tuinen en zwembaden goed onderhouden. In de zomer mogelijk gehorig. In deze periode waren niet alle appartementen bezet. Goede uitvalsbasis voor trips in de fraaie omgeving.

Gereisd met vrienden in Sat Feb 18 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geen werkende verwarming in de winter

anoniem
8-3-2011

Via een internetorganisatie hadden wij een 3 slaapkamerappartement geboekt en vooruit betaald. Het appartement was erg mooi maar ook erg koud 16 graden celcius) want het had enkele dagen daarvoor gevroren. Er waren als verwarming 3 electrische kachels voor 7 kamers (3 slaapkamers, keuken, eetkamer en twee badkamers) en deze konden alleen op de laagste stand worden gezet omdat anders de stroom vanwege overbelasting uitviel. Op deze manier lukte het niet om meer dan 2 ruimten verwarmd te krijgen, want de eetkamer had al twee electrische kachels nodig. Na een nacht wilden we uitchecken, maar we moesten 3 nachten betalen en we hopen nu dat we vijf vooruitbetaalde nachten terugkrijgen. Na deze koude nacht zijn we naar Oasis Grangefield gegaan een paar kilometer verderop. Het internet via de kabel is wel goed, de oude wasmachine is onbegrijpelijk en er is een vaatwasser.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2011

Uitstekende locatie om de Costa del Sol te ontdekken. Veel ruimte en dicht bij de snelwegen. Auto is noodzakelijk. Het veelgenoemde probleem met de sleutels in de voorgaande beoordelingen valt best mee. In principe gebruik je maar 3 sleutels. Het terrein is hierdoor lastig te bezoeken door mensen met verkeerde bedoelingen. Het schoonmaken valt alleszins mee. Eens per week vervanging van het bedlinnen en 2-3 per week badlinnen in een appartement lijkt mij zeer redelijk.

Gereisd met partner in Wed Sep 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima appartementen!

oscar oosterling
22-8-2010

Zie bovenAlles prima inorde alleen de schoonmaak is bar en bar slecht!. Inrichting is ruim voldoende en de beschikbare ruimte is enorm. Auto is een must! Prima adres voor een relaxte vakantie.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

Een aanrader

Rien van ginneken
8-8-2010

Voor ons was dit een zeer geschikte accomodatie waar rust heerste. Het gekrioel bij de appartementen aan het strand hoeft voor ons niet. Kortom wat wij zochten hebben wij gevonden. Auto is wel noodzakelijk gezien de ligging. Voor kinderen is er niet meer dan een viertal zwembaden.Gemakkelijk te vinden, kort bij afrit tolweg

Gereisd met partner in januari 2010

Een aanrader

Rien van Ginneken
8-8-2010

Auto noodzakelijk, voor iemand die rust zoekt een prima gelegenheid. Receptie is even zoeken(staat niet aangegeven) Wij hebben hier prima vertoefd zeker als wij kijken naar de apartementen die overal in de omgeving staan en hutje mudje op elkaar staan. buiten zwembaden is er voor kinderen niet veel te doen. 2500 meter van strand is met auto geen probleem, voldoende parkeergelegenheid. Kortom een aanrader voor ieder die zoekt wat wij reeds hebben gevonden.

Gereisd met partner in Tue Jul 27 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Op locatie aangekomen (5 sleutels gebruikt)blijkt er in het app(812) 2 ventilatoren te staan en geen airco maar wel een geweldige hondenlucht te hangen, Na telefonisch contact met Urlaubstours Leipzig, werd ons medegedeeld dat we bij de agency "Viajes de la Luz", in Benalmadena moesten zijn,na diverse belletjes kregen we een zekere meneer Juan aan de lijn,die niets voor ons kon doen omdat we bij Urlaubstours hadden geboekt en niet bij hem, inmiddels had de verhuurder van Atalayas De Riviera het al mogelijk gemaakt om om te boeken naar een villa die ze ook in het pakket aanboden tegen een redelijke vergoeding. De villa's zijn 2 verdiepingen met 3 slaapkamers en airco voor 2 verdieping en 2 leuk aangelegde zwembaden
dus kijk uit waar ( Geen Hotel wel 2 sleutel accomodation en 3 sleutels Villa's )hoe je deze accomodatie boekt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Heel goed, maar auto nodig.

M. F. de Wolf
12-12-2009

Ben het eens met alle eerdere beschrijvingen van het complex. Receptie is echter moeilijk te vinden, zeker als je, zoals wij, in het donker aankomt. Receptie zit in het eerste gebouw aan de achterzijde. En daar sta je dan in het donker voor een gesloten poort. Gebruik de intercom die aan het hek bevestigd is. Tot 23.00 uur is er iemand aanwezig. Hoewel ons app. schoon was wordt alleen maar de badkamer min of meer schoongehouden. De rest moet je zelf doen.

Gereisd met partner in Thu Nov 19 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

een prima uitvalbasis

Theo Schotman
12-8-2009

Prachtige appartementen, vlakbij de tolweg. Het zijn 11 gebouwen met ieder 4 woningen op 1 verdieping. Ze blokken zijn drie hoog. Leuk gebouwd, alleen zwembaden en aantal ligbedden aan de krappe kant. De bewoonde wereld ligt wel een stukje van je af, zodat het hebben van een auto wenselijk is. Hebben hier een goede tijd gehad en zeker een aanrader.

Gereisd met partner in Wed Aug 12 2009 23:39:17 GMT+0000 (UTC)

Appartement info

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service)

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Atalayas De Riviera in Mijas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Atalayas De Riviera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.