Hotel Albaida

Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag35°20°
5,5

We hebben een aantal aanbieders voor Albaida voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Albaida in het Nederlands

2007

Het was een super mooi hotel

Marcel en Angela
8-6-2007

Het was een super mooi hotel. Het is jammer dat het is gelegen aan de grote weg. Maar wij hebben geen last gehad van het verkeer, wij zaten aan de achterkant van het hotel. Er zijn ook kamers voor niet rokers. Je kan ook goed parkeren bij het hotel. Tip voor de strandgangers. Neem de afslag van Parador Mazagon Hier is namelijk wel een mooi strand. Het is ongeveer 10 minuten rijden van het hotel. Om het natuurpark Donana te bezichtigen ben je 30 minuten met de auto onderweg. Maar dat is zeker de moeite waard.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • EntertainmentKaraoke
  • Overige servicesFietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Albaida in Mazagón, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Albaida zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.