We hebben een aantal aanbieders voor Mazagón voor je op een rij gezet:

Reviews over Mazagón

Mooie, rustige omgeving.

Els
    13-10-2013

Het stadje Mazagon is echt een dorp: een paar (toeristen-)winkels en een supermercado, een Estanco(Tabac) en ee aantal goeie en leuke restaurantjes, bars en terrassen. Geen uitgaansstadje. Op vrijdagmiddag is er een kleine markt. Met de bus, die voor het hotel stopt, goed bereikbaar(denk aan de siesta). Dichtsbijzijnde grote plaats(per bus ong. een klein uur is Huelva. Beeld van Columbo, verder niet zoveel qua bezichtiging waard....Je reist langs aardbeienvelden(onder plastic en langs petro chemische bedrijven. De paar die nog open zijn verschaffen, naast de groente en fruitteelt, wek aan de bevolking.

Gereisd Met partner in september 2013

Prima plek.

Josephine van der Flier
    29-9-2009

Gezellig dorp met mooie zandstranden. Echt Spaans, weinig andere toeristen. Leuke restaurantjes o.a. Nino en Refugeo. In de wintermaanden wel behoorlijk uitgestorven doordat veel woningen alleen in de zomermaanden bewoond worden. Verbleven bij onze zoon en schoondochter die er wonen i.v.m. werk.

Gereisd Met partner in Tue Sep 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We zijn zeer regelmatige bezoekers van dit veilige en echt

Fam. Guitjens
    22-7-2007

We zijn zeer regelmatige bezoekers van dit veilige en vriendelijke echt Spaanse dorp.

We bewonen 4 maanden per jaar ons appartement in de 'Torre del Loro' Geen poespas, helemaal Spaans! En de overige 8 maanden? Te huur!

Gereisd Anders in juli 2007
Mazagón scoort een 7,5 uit 10, op basis van 8 reviews