We hebben een aantal aanbieders voor Matalascañas voor je op een rij gezet:

Reviews over Matalascañas

Appartement aan de oceaan

mevrouw Sertons
    25-10-2012

In oktober is het dorp uitgestorven en is het moeilijk iets te vinden om uit eten te gaan, in de zomer schijnt het heel druk te zijn en zulllen de vele restaurants open zijn. Wel heerlijk gezwommen in de oceaan en de omgeving is prachtig. Sevilla is een uitermate mooie stad!

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2012

Rust en ruimte fijne plaats

Rob
    6-12-2008

Plaats zelf alleen om te gaan eten en huishoudelijke boodschappen te doen. Plaatsen in de omgeving zijn mooi. Sevilla - Huelva - Cadiz Prachtig natuurpark met flamingo's en vele overige vogelsoorten.

Gereisd Met partner in december 2008

Zeer schoon bijgehouden strand,mooie nette huizen en De je

W.W.de Ruiter
    16-6-2008

Zeer schoon bijgehouden strand,mooie nette huizen en schone straten.mooi natuurgebied De moeite waard,als je de natuur weet te waarderen.Alleen voor mensen die slecht ter been zijn is het veel klimwerk veel trappen en steile hellingen.

Gereisd Anders in Mon Jun 16 2008 19:39:23 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

echt om te rusten en prachtige wandelingen langs het strand

mat en ron
    4-3-2008

echt om te rusten en prachtige wandelingen langs het strand. strand zeker properder dan aan costa del sol. lange wandeldijk met enkele restaurantjes maar tot maart is het daar overal zeer stil en weinig open.

Gereisd Anders in Tue Mar 04 2008 22:10:51 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij waren voor het eerst in Spanje en ik moet zeggen het

Anita Soons
    18-3-2006

Wij waren voor het eerst in Spanje en ik moet zeggen het heeft en enorme indruk op mij gemaakt. Vooral de verschillende culturen in een kleine omgeving. Het Hotel was geweldig Tierra Mar Golf. Het enige nadeel vond ik als je ergens naar toe wilde moest je een ellendig stuk rijden voor je op plaats bestemming was. Een aanrader is El Rocio daar is de tijd stil blijven staan en waan je jezelf nog in het wilde westen.

Gereisd Met partner in Wed Mar 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Matalascañas scoort een 7,6 uit 10, op basis van 13 reviews