Hotel Gran Spa

6.3Voldoende

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Marmolejo

Op vakantie geweest naar Gran Spa?

6.3Voldoende

• Jacuzzi

9 reviews over Hotel Gran Spa

• 8Ron28-07-2016

Perfect

Mooi hotel met leuke kamers. Leuke terrassen. Ontbijt en diner zijn prima. Live muziek. Zwembad, airco en wifi aanwezig.

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 6Sonja13-03-2016

Prima

Prima hotel op rondreis door Andalusië. Eten doe je 650 meter van het hotel in het centrum bij Town (in een steegje bij de kerk). Heerlijk gegeten, tapas, niet duur. Een aanrijden tijdens verblijf in Marmolejo! Wanneer je op rondreis bent en slaapt in Grand hotel Spa Marmolejo, ga hier eten! Lekker frisse zaak en super aardig echtpaar wat de zaak runt.

Gereisd met partner in maart 2016

• 3wim 06-11-2014

Dramatisch hotel

Hotel staat op een afgelegen plek. Er is werkelijk niets te beleven

Gereisd met partner in januari 2013

• 8Cora en Fred22-03-2012

Mooi in the middle of nowhere

Het is een prima hotel in een klein dorpje waar verder weinig te beleven is. Het hotel ziet er mooi uit. Het personeel is vriendelijk ook al spreekt het slecht Engels. Wij kregen een goede tip voor een tapas restaurantje in de buurt waar we goed gegeten hebben en dus niet in het - in eerder genoemde recenties- restaurant hoefden te eten. We waren op rondreis, waardoor we helaas maar één nacht bleven.

Gereisd met partner in maart 2012

• 4Michael28-05-2011

In the middle of nowhere

Het eten is echt verschrikkelijk, je betaald er heel veel voor maar zijn allemaal opgewarmde ziekenhuismaaltijden, en soms smaken die nog beter. Het toetje is al helemaal verschrikkelijk duur en gesponsoord door nestle, staat een nestle koelkast aan de rand van de zaal waar ze het letterlijk uitnemen en gewoon 4 euro voor vragen. Aangezien er geen andere eet mogelijkheden zijn, zit je gebonden aan je hotel.

Gereisd met partner in mei 2011

• 4Jessica26-05-2011

Niet voor herhaling vatbaar

Wij zijn hier één nacht verbleven tijdens een rondreis. De kamer was wel ruim, maar niet superschoon. In het plaatsje was niets open, dus we waren verplicht in het restaurant van het hotel te dineren. Voor de entrecote betaal je €14, maar deze is echter niet te eten; gaf je een soort schoenzool idee. De gevarieerde groenten kwamen uit een pot of zak en waren naar mijn idee al zo'n vier keer opgewarmd en vervolgens lauw geserveerd. Erg jammer! Vervolgens kregen we de dessertkaart, maar is er nooit meer iemand onze bestelling op komen nemen. 's Avonds wel nog leuk op het terras wat gedronken, maar het bezoek is helaas niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in mei 2011

• 8rené01-12-2010

een sfeervol hotel, pas gerenoveerd

Het Gran Hotel doet bij aankomst denken aan vervlogen tijden in kuuroorden. Maar aan de binnenzijde is het geheel gerenoveerd. Onze kamer was schoon en ruim, de bedden goed, het personeel vriendelijk, en er was een ontbijtbuffet. Het stadje Marmolejo heeft in het midden een sfeervol pleintje bij de kerk, met café en restaurant. Verder is er niet veel te beleven, maar voor tochten in de omgeving, o.a. Cordoba, is het een goed uitgangspunt.

Gereisd met vrienden in november 2010

• 8Jan en Tanja20-04-2007

Wij zijn hier 1 nacht geweest tijdens een fly-drive. Mooi hotel, echter in de middle of nowhere. Goed restaurant. Mooie en ruime kamers. Ontbijt was redelijk. Een echt Grand Hotel van 100 jaren geleden. Ruime gratis parkeergelegenheid. Dit hotel ligt op de route naar Cordoba.

Gereisd in april 2007

• 8B. R. van Maurik02-01-2007

Grote ruime kamers, gezellige eetzaal en vriendelijke receptie. De bar is klein maar daarnaast is een grote (tv)-salon om daar gezellig je drankje te nuttigen. Het plaatsje Marmolejo stelt niet veel voor maar is uitstekend gelegn om plaatsen als Ubeda, Baeza en Cordoba te bezoeken en lekker in landelijke omgeving uit te rusten.

Gereisd met vrienden in december 2006

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats