Reviews over María

Ongelooflijk mooie natuur

P Jansen,
    1-12-2018

Prachtige camping midden in de natuur. Mooier bestaat niet. Vanaf de camping loop je zo de natuur in voor prachtige wandelingen. In de winter kan het nachts vriezen maar overdag is het dan vaak heerlijk weer. Wij komen zeker terug. Aanrader!

Gereisd met partner in november 2018

Perfect voor natuurliefhebbers

Geert ,
    28-5-2013

Op 1000 meter hoog in beschermd natuurpark gelegen camping. In een bosachtige omgeving aangelegde staanplaatsen van klein tot zeer ruim formaat. Mooi zwembadje. Keurig en heel schoon sanitair. In de nacht pikdonker en muisstil. Overdag uitzicht op een hoge bergwand. Het natuurpark leent zich uitstekend voor actieve bezigheden. Volgens het bord bij de ingang zojuist voor 3 miljoen gerenoveerd met EU subsidies, dus geniet ervan, u heeft er zelf aan meebetaald ;-)

Gereisd met partner in mei 2013

Bijzonder mooi gelegen

A.M. Berghuis,
    1-7-2012

Ondanks dat de camping hoog in de bergen ligt kan men er uitstekend fietsen. Het sanitair is schoon.

Toen wij er waren (begin mei) hebben we nog nachtvorst meegemaakt.

Voor boodschappen kan men terecht in een kleine 'Dia'-supermarkt op 5 km van de camping.

Gereisd met partner in mei 2012
María scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews