Aparthotel Vime La Reserva Marbella

Aparthotel
Aparthotel Vime La Reserva Marbella
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Vime La Reserva Marbella voor je op een rij gezet:

102 reviews over Aparthotel Vime La Reserva Marbella in het Nederlands

Prima hotel

Sonja
28-10-2017

Fijn hotel met onlangs gerenoveerde kamers. Goede matrassen, alles schoon en gerenoveerde, mooie, badkamers. Zeker voor herhaling vatbaar!

2 zwembaden (water was fris in oktober), kinderclub, lekker ontbijt en vriendelijk personeel.

Wel weinig Nederlanders tijdens de herfstvakantie.

DECEPCIONANTE

cordobes
27-4-2016

los dúplex están en un estado lamentable. no se ve la tele, no tienen microondas(de 14 dúplex ningún microondas) lo reclamas y te dicen que tengo que entender que no pueden tener para todos los dúplex.sin teléfono, ni secadores de pelo. Incluso dúplex que le han quitado la cocina y han puesto un tablero. pago dúplex y pretenden cambiarme a habitaciones por el mismo precio. pido que el grupo(14 dúplex) este lo mas junto posible y nos diseminan por el complejo.armarios que no puedes abrir.ventanas clausuradas. en las terrazas, en algunos había mesa y sillas y en otros no.

Un petit coin de Paradis

Lina
27-12-2015

Sous le charme de l’endroit et du lieu. On a adoré l’hôtel, l’appartement, les infrastructures, la superbe plage, les activités, la multitude de restaurants aux alentours

Tjingo

Goeie ligging , maar wel een auto nodig

Coppin
21-10-2014

Goed hotel maar wel wat verouderd maar proper , badkamer mag wel opgeknapt zijn .

Lekker eten vriendelijk personeel ! Was op het moment dat wij daar waren heel rustig en we hebben genoten !

Größere Anlage, sauber, schöne Pools, ruhiges Ambiente (Mai). Wir hatten ohne Verpflegung gebucht. Die Mitgäste waren hauptsächlich Briten, auch Deutsche, Holländer u. Spanier. Liegt außerhalb von Marbella, gut zu finden. In der Nähe gibt es einen Supermarkt (etwas teurer) sowie ein Restaurant. Marbella ist mit dem Bus zu erreichen. Wir hatten einen Mietwagen. Der Strand und evtl Shopping ist zu Fuß eher nicht zu erreichen. Reinigungsservice sehr freundlich und flexibel - aber nur spanisch sprechend. Rezeption sehr nett und auch englisch sprechend.Sportangebot nicht genutzt, es gab einen Gym Raum und Pools sowie Hallenbad. Wir hatten drei Terrassen, ein Wohnzimmer mit kleiner offener Küche sowie ein Schlafzimmer (Klima) und ein Bad mit WC + noch ein Gäste WC. Im Wohnzimmer gab es einen Fernseher. Das Sofa war leider sehr durchgesessen. Die Spüle war weit in der Ecke eingebaut, so dass kleine Leute fast gar nicht drankommen. Wir haben nur einmal im Poolbereich abends gegessen, war gut.

10x beter dan een jaar geleden

VAN DE GAER WILLY
8-10-2012

er moest iets hersteld worden, in de voormiddag gevraagd, in de namiddag hersteld. Het eten veel afwisseling en altijd goed warm. Het personeel in het restaurant en in de bar fantastisch, met dank aan José Luis. de kamer werd prima onderhouden. in één zin 10x beter dan een jaar geleden, zo moet het altijd zijn

Te prijzig voor wat je krijgt

Jennifer
23-6-2012

Prima vakantie gehad, maar niet voor herhaling vatbaar. Te veel engelsen die daar hun vrijgezellefeest vieren. Het eten was in orde, maar na twee weken heb je het wel gehad met het buffet. Wel was de cava overheerlijk en hebben de kinderen het enorm naar hun zin gehad. De kamers zijn ruim en de gratis auto bij de accomodatie was een plus. Veel uitstapjes gemaakt.

Echt een heerlijke vakantie gehad !!!

M. Lubbersen
14-5-2012

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in "Aparthotel Vime La Reserva"

Snap niet zo goed dat de puntenwaardering zo gezakt is in een paar weken. Half april was de waardering nog 8.2 en dat verdienen zij zeer zeker !!! De zwembaden waren heerlijk begin mei...het eten was prima en gevarieerd en zeker niet koud !!! Onze duplokamer ( huisje) was echt heel schoon...en ook de badkamer was prima in orde !!! Vriendelijk en behulpzaam personeel. De schuifdeur in onze kamer naar het balkon sloot niet goed af....we maakten daar melding van en 2 uur later kwamen we terug en was het al verholpen. Wij vonden zeker voor Spaanse begrippen de All in formule erg goed !!! Echt je kunt hier met een gerust hart van een prima vakantie genieten.

wij hebben via een spaans reisbureau geboekt in formule half pension, omdat wij in spanje wonen, wij moesten voor onze zoon van 13 als volwassen betalen, geen probleem, blijkt daarna dat hij een zetelbed moet delen met zijn zus, het avondeten was steeds koud, en je had maar keuze tussen 1 soort vlees of 1 soort vis, alles komt uit blik, er werd mouseline van die zakjes gemaakt, daar was de pot zout ingevallen denk ik, op de soep zat een grote pel, er waren worsten van die zwamworsten als avondmaal, koude frieten, uit dessert kon je kiezen tussen een potje danone yoghurt of een soort pudding (cement), als je je wilde douchen had je koud water, binnenzwembad was koud water en niet verwarmd, sauna marcheerd niet,... personeel is vriendelijk, en alles is wel proper maar verouderd, animatie was er niet, ik denk dat het is omdat we buiten het seizoen zijn, ook even nagezien, blijkt dat wanneer je boekt in belgie je dit hotel voor de helft van de prijs hebt en all inn formule,

geen 4 sterren waard

Van de Gaer Willy
4-10-2011

Vele kamers zijn aan renovatie toe, slot van schuifraam kapot, ging onmiddellijk gemaakt worden. 12 dagen later nog niet herstelt. Receptie afstandelijk en onbeleefd. Normaal gezien zijn aan de bar lokale dranken ALL IN, moet men voor 55 dranken van de 105 dranken op de kaart een supplement betalen, zelfs voor Vino Dulce, als dat al geen lokale drank is. 3 jaar geleden waren alleen echte buitenlandse dranken bij te betalen. Het eten was over het algemeen eentonig hetzelfde, alhoewel er telkens iets bij was dat smaakte, een groot nadeel, het eten was bijna nooit echt warm, gelukkig was er '1' microgolfoven. Het personeel in het restaurant en zeker in de bar verdiend een dikke pluim wegens vriendelijk-en gedienstigheid. Er waren veel minder buitenlandse toeristen dan vroeger, de managers zouden veel beter eens uit hun bureau komen en iets aan de toestand doen. het is de zesde maal dat we er komen en telkens zien we de kwaliteit achteruitgaan. Spijtig genoeg geen 4 sterren meer waard

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Vime La Reserva Marbella in Marbella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Vime La Reserva Marbella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Vime La Reserva Marbella scoort een 6.92 uit 10 op basis van 102 reviews.