Aparthotel Vime La Reserva Marbella

Aparthotel
Aparthotel Vime La Reserva Marbella
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Vime La Reserva Marbella voor je op een rij gezet:

99 reviews over Aparthotel Vime La Reserva Marbella in het Nederlands

Prima hotel

Sonja, 28-10-2017

Fijn hotel met onlangs gerenoveerde kamers. Goede matrassen, alles schoon en gerenoveerde, mooie, badkamers. Zeker voor herhaling vatbaar!

2 zwembaden (water was fris in oktober), kinderclub, lekker ontbijt en vriendelijk personeel.

Wel weinig Nederlanders tijdens de herfstvakantie.

Goeie ligging , maar wel een auto nodig

Coppin, 21-10-2014

Goed hotel maar wel wat verouderd maar proper , badkamer mag wel opgeknapt zijn .

Lekker eten vriendelijk personeel ! Was op het moment dat wij daar waren heel rustig en we hebben genoten !

10x beter dan een jaar geleden

VAN DE GAER WILLY, 8-10-2012

er moest iets hersteld worden, in de voormiddag gevraagd, in de namiddag hersteld. Het eten veel afwisseling en altijd goed warm. Het personeel in het restaurant en in de bar fantastisch, met dank aan José Luis. de kamer werd prima onderhouden. in één zin 10x beter dan een jaar geleden, zo moet het altijd zijn

Te prijzig voor wat je krijgt

Jennifer, 23-6-2012

Prima vakantie gehad, maar niet voor herhaling vatbaar. Te veel engelsen die daar hun vrijgezellefeest vieren. Het eten was in orde, maar na twee weken heb je het wel gehad met het buffet. Wel was de cava overheerlijk en hebben de kinderen het enorm naar hun zin gehad. De kamers zijn ruim en de gratis auto bij de accomodatie was een plus. Veel uitstapjes gemaakt.

Echt een heerlijke vakantie gehad !!!

M. Lubbersen, 14-5-2012

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in "Aparthotel Vime La Reserva"

Snap niet zo goed dat de puntenwaardering zo gezakt is in een paar weken. Half april was de waardering nog 8.2 en dat verdienen zij zeer zeker !!! De zwembaden waren heerlijk begin mei...het eten was prima en gevarieerd en zeker niet koud !!! Onze duplokamer ( huisje) was echt heel schoon...en ook de badkamer was prima in orde !!! Vriendelijk en behulpzaam personeel. De schuifdeur in onze kamer naar het balkon sloot niet goed af....we maakten daar melding van en 2 uur later kwamen we terug en was het al verholpen. Wij vonden zeker voor Spaanse begrippen de All in formule erg goed !!! Echt je kunt hier met een gerust hart van een prima vakantie genieten.

wij hebben via een spaans reisbureau geboekt in formule half pension, omdat wij in spanje wonen, wij moesten voor onze zoon van 13 als volwassen betalen, geen probleem, blijkt daarna dat hij een zetelbed moet delen met zijn zus, het avondeten was steeds koud, en je had maar keuze tussen 1 soort vlees of 1 soort vis, alles komt uit blik, er werd mouseline van die zakjes gemaakt, daar was de pot zout ingevallen denk ik, op de soep zat een grote pel, er waren worsten van die zwamworsten als avondmaal, koude frieten, uit dessert kon je kiezen tussen een potje danone yoghurt of een soort pudding (cement), als je je wilde douchen had je koud water, binnenzwembad was koud water en niet verwarmd, sauna marcheerd niet,... personeel is vriendelijk, en alles is wel proper maar verouderd, animatie was er niet, ik denk dat het is omdat we buiten het seizoen zijn, ook even nagezien, blijkt dat wanneer je boekt in belgie je dit hotel voor de helft van de prijs hebt en all inn formule,

geen 4 sterren waard

Van de Gaer Willy, 4-10-2011

Vele kamers zijn aan renovatie toe, slot van schuifraam kapot, ging onmiddellijk gemaakt worden. 12 dagen later nog niet herstelt. Receptie afstandelijk en onbeleefd. Normaal gezien zijn aan de bar lokale dranken ALL IN, moet men voor 55 dranken van de 105 dranken op de kaart een supplement betalen, zelfs voor Vino Dulce, als dat al geen lokale drank is. 3 jaar geleden waren alleen echte buitenlandse dranken bij te betalen. Het eten was over het algemeen eentonig hetzelfde, alhoewel er telkens iets bij was dat smaakte, een groot nadeel, het eten was bijna nooit echt warm, gelukkig was er '1' microgolfoven. Het personeel in het restaurant en zeker in de bar verdiend een dikke pluim wegens vriendelijk-en gedienstigheid. Er waren veel minder buitenlandse toeristen dan vroeger, de managers zouden veel beter eens uit hun bureau komen en iets aan de toestand doen. het is de zesde maal dat we er komen en telkens zien we de kwaliteit achteruitgaan. Spijtig genoeg geen 4 sterren meer waard

is volop aan het renoveren

Vera en Marc Antwerpen Belgie, 23-9-2011

voordelen:dubbele airco zowel in slaapkamer als in de woonkamer voorzien in deze duplexwoning/ijskast-wasmachine-haardroger-strijkijzer aanwezig/2 buiten- en 1 binnenzwembad/voldoende ligstoelen/lighanddoeken beschikbaar met waarborg/all-in formule met huurwagen inbegrepen>uniek in spanje/vriendelijk personeel.

nadelen:het warm eten kan mag dikwijls wat warmer zijn/voor speciale dranken een suplus betalen.

Zou men uit de reisbrochures moeten halen !

sophie paquet, 15-9-2011

Wij waren echt met stomheid geslagen toen we hier aankwamen in onze duplex ! zo vuil dat hadden wij nog nooit gezien . De kamers hebben enkel boven airco ( die de helft van de tijd niet werkt) de badkamer is echt afschuwelijk , veel te klein, overal schimmel , de kast in de slaamkamer moesten we met z'n tweeen opendoen of het lukt niet, de poetsvrouwen begrepen niet echt wat hun jobomschrijving inhield denk ik , we moesten zelf onze gebruikte badhanddoeken bijna op het terras gooien voor we nieuwe kregen, idem met het beddegoed. Het sofabed sliep erg slecht trouwens.Over de bufetten wil ik het zelfs nog niet eens hebben , beneden alle peil , mede dankzij het soort toeristen dat daar rondliep was het bij momenten een echte vreetschuur in het restaurent.

Dit hotel is ZEKER geen 4* waard met veel moeite een 3* en zou niet zo mogen aangeboden worden in de brochures. een schande !

Prima verloflocatie !

Jordens Eddy, 15-7-2011

Ouders met twee jongens van 13 en 15 jaar, op twee verschillende kamers. De kamers zijn ruim en bestaan uit een zitkamer met keuken gedeelte + wc op het gelijkvloers en een badkamer en slaapkamer op het eerste, zowel boven als beneden airconditioning ! De keuken is bovendien goed uitgerust met frigo, fornuis, oven en wij hadden zelfs een wasmachine en vaatwasser ! (bij de jongens enkel frigo, fornuis en oven) dus als je wil kan je gerust wat klaarmaken.

Dit is volgens mij echt niet nodig bij de all-in formule want je krijgt een uitgebreid ontbijt in buffetvorm (met ovenverse koeken), een gevarieerd middag- en avondmaal. Telkens heb je de keuze tussen vis of vlees en bovendien kan je altijd over de saladbar beschikken. Er zijn wel wat gefrituurde en/of in olijfolie gebakken eetwaren, maar dit is eerder iets typisch zuiders. Bovendien heb je als afsluiter een heerlijk dessertenbuffet.

Het zwembad is perfect en degelijk goed en dagelijks onderhouden.

We hadden een leuk verlof.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Vime La Reserva Marbella in Marbella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Vime La Reserva Marbella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Vime La Reserva Marbella scoort een 6.92 uit 10 op basis van 102 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: