Appartement Villa Madrugada

Appartement
Appartement Villa Madrugada

6 tips over Appartement Villa Madrugada

riet boekhout, 22-1-2015
Maak een bush tripje met de eigenaar in zijn 4x4 Suzuki, een aanrader!
Carla, 28-6-2014
Auto noodzakelijk. Huren via website.
Marja in 't Veld, 15-4-2014
Er zijn vanuit Elviria (Marbella) mooie tochten te maken. De bergen, richting het stuwmeer. Fijne wandelingen over het strand.

Arian, 11-8-2013
Een auto is geen overbodige luxe! De villa ligt op de flank van een bergje/heuvel.
inge eddy sarah jonas , 22-7-2013
maak zeker het tripje met Simon, om de buurt te verkennen en ook de natuurtocht in de bergen is een aanrader! (onze kids(17 en18) vonden het super!!)
Marga en Henk uit Vleuten, 17-2-2013
Loop ook eens naar boven de berg op. Het landschap is schitterend. Eventueel verzorgt Simon ook een rijtoer de bergen op met de jeep! Dus als je iets moois wilt zien zonder te lopen kan dit ook. Neem wel een zaklantaarn mee voor als je in het donker wilt thuiskomen. De stoepen van uit Elviria naar de Villa zijn slecht en voor je het weet val je ergens over. Zeker in het laatste stuk waar de straatlantaarns wel eens uitvallen.!