Appartement Villa Madrugada

30 reviews over Appartement Villa Madrugada in het Nederlands

Absoluut een aanrader!!

Nicole Zimmermanns
13-5-2018

Schoon, comfortabel, klantvriendelijk, rustig gelegen, van alle gemakken voorzien, mooi ingericht, prachtige tuin en zwembad.

Geen minpunten.

Dit was de tweede keer, dat doe je als het goed is

Mia en Gerard
23-1-2018

Wij raden het aan dat je een auto hebt om ergens te komen. Dan is het op vijf minuten rijden en je bent bij het strand, lopend te ver. Het appartement zelf goed uitgerust en netjes. De eigenaren zijn vriendelijk, behulpzaam, letten op ieder detail om het aangenaam te maken. Alles netjes onderhouden en verzorgd.

Geweldige accomodatie, rustige ligging

Marja in 't Veld
1-11-2017

Villa ligt in rustige wijk, vlakbij strand. Zeer vriendelijke Nederlandse eigenaren. In Elviria is een klein, maar gezellig centrum, met prima restaurants.

Rustige ligging, netjes en gezellig ingericht.

Mia van Dorresteijn
12-1-2017

Alles dichtbij, wel auto nodig.

Fantastische villa. Mooi appartement, rustig.

Marja in 't Veld
1-5-2016

Zeer vriendelijke eigenaren, goeie ligging, rustig en mooi achterland.

Wat een lieve gastvrije mensen. Alles geregeld!

Stephan Bosman
20-4-2016

Ontvangst was geweldig. Sangria, fruit en water in de koelkast. Kleine lampjes aan en iets verwarmd voor de late aankomst in de nacht.

Super goede tips van eigenaren voor de leukste en lekkere restaurantjes.

Weer ervaren als toplocaliteit

van Eijnsbergen
6-1-2016

In Madrugada zijn drie erg fraaie appartementen gevestigd. Het is gelegen in een buitenwijk van Marbella. Auto huren op vliegveld en het is goed bereikbaar vanaf vliegveld Malaga en in de omgeving van winkels en strand en voldoende rustige uitgaansgelegenheden. De appartementen zijn keurig en adequaat ingericht en zeer schoon. Twee appartementen met twee slaapkamers en één appartement met één. Wifi en Tv aanwezig. Keuken volledig ingericht met o.a. vaatwasser en magnetron. Er bevindt zich een zwembad in de fraaie tuin van het perceel. De op de achtergrond blijvende gastheer en gastvrouw Simon en Mieke (Nederlands, Spaans en Engels en Duits) zijn zeer vriendelijk en hulpvaardig. Simon heeft een informatieve introductietour gegeven met rit langs winkels, eetgelegenheden en fraaie omgeving. Ook een tour door de bergen met hem gemaakt. Aan te raden! We hebben ook dit maal weer een heerlijk verblijf gehad. We gaan zeker terug. Een 10!

Goethals Martin-Josiane
7-11-2015

Topligging in een rustige groene omgeving en toch dichtbij winkels en restaurants ! Mieke en Simon zijn heel vriendelijke eigenaars . Goed ontvangen met een kopje koffie en lekkere zelfgebakken cake . De verrassing was groot toen er in de frigo eieren ,boter , kaas , confituur en allerlei dranken aanwezig was en zeker niet vergeten de zelfgemaakte sangria van Mieke !!!!!! een prachtige namiddag doorgebracht met hen met de 4x4 om de streek te verkennen waar we anders met een gewone auto niet zouden gezien hebben ! Mieke en Simon bedankt daarvoor, we hebben een mooie vakantie gehad , een weekje was veel tekort daarom kijken we al uit naar de volgende ...maar dan wat langer !

Fantastische plek met gastvrije mensen

riet boekhout
22-1-2015

Het appartement is heel gerieflijk en zeer compleet ingericht.

Vlakbij de vele restaurantjes en supermarkten en toch heel rustig in het groen liggend. Veel oude pijnbomen omringen de tuin.

Rustige buurt.

Geweldig...

Peter Buijzert
25-8-2014

Wat een fantastisch leuke plek!

Heerlijk genoten van het appartement en de opmgeving. Het appartement was van alle luxe en gemakken voorzien en ligt in rustige wijk.

De omgeveing is prachtig, dat heeft Simon ons laten zien tijdens de introductie tour, tijdens dit rondje weet je gelijk waar je je boodschappen kunt doen, lekker kan eten en welk strand je het beste kunt bezoeken.

Marbella met de gezellige straatjes, Porto Banus en de strandjes, allemeaal leuk om te bezoeken. Wij zijn nog niet uitgekeken...

De gastvrijheid van Mieke en Simon is buitengewoon, zeer vriendelijk en je voelt je gelijk thuis!

Wij komen zeker nog eens terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Madrugada in Marbella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Madrugada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.