Hotel Summa Llorca ***

6,8

45 reviews over Hotel Summa Llorca in het Nederlands

nooit meer

Familie de Boer, 23-11-2009

We hadden meteen de eerste dag al ruzie met de receptionist omdat die beweerde dat wij glas bij het zwembad kapot hadden gegooid terwijl we van niets wisten. de rest van de vakantie is hj ons blijven irriteren.

het eten was erg matig, er was een buffet met iedere dag hetzelfde eten en dat smaakte niet best.

netjes

peter, 14-8-2009

met vriendin geweest dit jaar 5 dagen.

hebben erg veel lol gehad in arenal zelf..hotel was te doen,was netjes.

kamers waren goed,bedden kon wat beter..af en toe kwam je weleens een veer tegen.ontbijt was niet geweldig,beperkt en avondeten hebben we geen gebruik van gemaakt.

in arenal kun je net zo lekker en voor weinig geld in verschillende zaakjes aan de boulevard eten.

je moet wel eerst 34 steile trappen af om naar de boulevard te komen..maar ze zeggen dat je daaran went!!!

is dus goed te doen..voor een korter verblijf

Goed Hotel

Jeroen, 10-8-2009

Prijs kwaliteit verhouding klopt als een bus,

eten is gewoon goed, kamers zijn netjes alleen wat gehorig en het zwembad is lekker maar klein, dan ga je maar naar de zee.

Leuk!

Bo., 19-5-2009

Wij zijn hier vorig jaar in Juli geweest.

Het is een goed hotel, kamers worden elke morgen of middag schoongemaakt, Ontbijt was goed niet te klagen avondeten hebben we hier niet gehad er waren inderdaad genoeg eettentjes aan de boulevard.

Licht dicht bij het strand enige nadeel zijn die trappen die je op en af moet.

Het zwembad is erg klein.

Verder was het een goed hotel personeel was vriendelijk.

Super vakantie gehad!!

Susan, 14-3-2009

In de zomer van 2008 ben ik in Hotel Summa Llorca geweest samen met een vriendin. Echt een super vakantie gehad!

De hotel kamer was netjes en schoon.

Airco deed het goed, ook fijne donkere gordijnen zodat het ook koel op de kamer blijft. Strand en boulevard is dichtbij.

Wij hebben niet in het hotel gegeten omdat daar zo ontzettend veel lekkere eet tentjes zijn aan de boulevard, helemaal niet duur!! Ontbijt van het hotel was wel heel goed.

Inderdaad een klein zwembad, maar het strand is dichtbij.

Verder niets geregeld voor kinderen. Voor wie een eenvoudig maar wel net en schoon hotel wil zeker een aanrader!

erg tevreden

s, 19-11-2008

Ik ben afgelopen zomer met mijn vriend naar dit hotel geweest en het was echt een super vakantie! Goede ligging, aardig personeel die ons hielp met de vlucht te herbevestigen en eigenlijk alles wel wat we vroegen! Verder was het eten ook wel ok, bij het ontbijt waren lekkere broodjes en best veel beleg & het avondeten was ook wel ok, alleen wel altijd heel vet.. friet met vette vis of vlees of kipcorns ofzo maarja wel lekker!! De kamers waren wel heel erg gehorig, dat was soms wel vervelend want hierdoor kon je echt niet goed slapen!! Dat was dan eigenlijk ook het enige minpuntje aan het hotel! Zwembad is wel klein, maar het is toch veel lekkerder om aan het strand te gaan liggen wat vlakbij is! Kortom het was een super vakantie en goed hotel en je kunt ook niet zoveel verwachten met zo'n prijs!!

ruim voldoende

H. Megens, 25-8-2008

prima hotel. wel gehorig en meer gericht op jongeren, maar dat kun je eigenlijk verwachten in Arenal. verder gunstige ligging, vriendelijk personeel en schone kamers. het ontbijt was redelijk eenvoudig en voldeed! over het avondeten kunnen wij niet oordelen, omdat we bed/breakfast hadden geboekt.

dit nooit meer

denise, 16-8-2008

het was erg ver van het stappen en we kregen de kamersleutel ven een verkeerd hotelkamer..

ook het personeel wat er werkte lachte geen van allen..

Prima hotel

Frans van Rossem, 14-8-2008

Ik vind een prima stadshotel.

Maar je moet niet een 5 sterrenhotel verwachten.

Het hotel ligt prima in het centrum en het strand van El arenal. Het zwembad van het hotel vind ik erg klein.

Het eten van het buffet is prima.

Het hotel bied zelf geen avondprogramma aan.

Vermaak moet je zoeken op de boulevard.

De kamers zijn erg gehorig.

Rekening houden met lawaai.

top vakantie!

ingrid en roy, 8-8-2008

goede ligging, geen lawaai op straat, in 3 minuten op het strand en aan het begin van de boulevard. Eten was lekker en afwisselend, airco op kamer die het uitstekend deed.

We hebben een aantal aanbieders voor Summa Llorca voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Summa Llorca in Marbella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Summa Llorca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Summa Llorca scoort een 6.8 uit 10 op basis van 45 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: