Hotel San Cristóbal

7.6Goed

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Marbella

Je kunt vanaf nu meer dan 8.000 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 236p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.6Goed

• Kinderopvang

6 reviews over Hotel San Cristóbal

• 2019
    7G Van de ven19-05-2019

Veel overlast

We waren er met z'n drieën, onze 2 volwassen dochters en ik. Heerlijk even n paar dagen moeder dochters. Het hotel ligt op n goede locatie, op n paar honderd meter van de boulevard en tegen het oude stadscentrum aan. Het ontbijt is prima. Maar de kamer viel wat tegen, zeker de locatie ervan. We hadden de eerste kamer in n gang, en volgens ons was het n jongeren gang. Tot s'nachts laat kwamen de groepen terug van het uitgaan, niets op tegen maar hoe dat was verschrikkelijk. Met echt flink kabaal, hardlopen en roepen en met deuren gooien. Dus met je nachtrust is het wel gedaan. De bedden waren ook niet zo best. De veren voelde je overal dus ook dat was niet zo best. Het was dan voor n paar dagen, maar n goede nachtrust is toch ook belangrijk.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 9Zingertje09-02-2019

Geweldige locatie met ruime en schone kamer

Vanaf vliegveld Malaga met eigen vervoer of mogelijkheid van bus en / of transfer halte recht voor het hotel SAN Cristobal. Dit hotel ligt ongelofelijk centraal en tot mijn verrassing op ongeveer 5 min afstand de beide mogelijkheden nml de boulevard en oude,interessante binnenstad lopend te kunnen verkennen. Ik verbleef op de 5e verdieping aan de straatkant met een balkon en had mooi uitzicht op het park Alameda en zag zelfs een stukje zee.

Alleen gereisd in januari 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

8--07-10-2011

zeer dicht bij oude centrum, goede busverbindingen

Overgeplaatst naar dit hotel omdat mijn originele hotel failliet bleek te zijn. Dit hotel bleek gelukkig een goed alternatief met een prettige locatie, vrij dicht bij het strand (alleen door het parkje naar beneden lopen), een goede locatie wat betreft bussen van en naar het busstation, en meteen om de hoek van het oude centrum van Marbella.

Gereisd met vrienden in september 2011

• 7Maud25-04-2008

Stadshotel boven een klein winkelcentrum. Wat verouderde kamers, wel schoon. De ligging is heel centraal, aan de drukke winkelstraat. Onze kamer aan de achterzijde keek uit over Marbella. Parkeergarage in de buurt, wel vrij prijzig. Het hotel heeft eigen parkeergelegenheid voor elf euro per dag. Ontbijt was zeer goed en vers.

Gereisd met partner in april 2008

Hotel San Cristóbal info