Hotel Roc Marbella Park

HotelWeer vandaag30°20°
Hotel Roc Marbella Park
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Roc Marbella Park voor je op een rij gezet:

41 reviews over Hotel Roc Marbella Park in het Nederlands

Hotel kamer was goed al mis ik een zitje en zou liever een douche apart hebben en niet in bad. Personeel erg vriendelijk. Animatie vond ik iets teveel aanwezig werd wel veel voor kinderen gedaan.

Ligging niet echt centraal voor mijn echt een minpunt weinig winkeltjes of een boulevard waar je een ommetje kon maken. Bus verbinding is goed te doen , al is een huurauto misschien makkelijker

Shuttle bus naar strand al vind ik het minder dat je ieder dag 12 euro moet betalen, je moet daar verder ook alles betalen dus heb je niets aan je all-inn als je alleen van het strand houdt .

Eten all~inn wat de kok bereidt waar je bij staat is prima ander eten is nog al eens lauw toetjes en fruit in overvloed.

Glazen in restaurant niet altijd schoon

Prijs kwaliteit vind ik goed al met al toch een leuke vakantie gehad

Redelijk

Leeman
12-6-2018

Goed hotel , alleen in het weekeind erg druk met locale bevolking .

Kamers waren erg mooi niks op aan te merken

Vriendelijk personeel

Animatie team super leuk voor de ouders en kinderen.

Eten erg slecht ! Koud uitgedroogd en niet gaar. Een nieuwe kok zou zeker geen overbodige luxe zijn.

Prima hotel op het eten na

Goede eerste all-inclusive ervaring!

Gezellig!
10-5-2018

Heerlijke vakantie gehad. Het was niet druk in het hotel, daardoor genoeg ruimte bij het zwembad, de miniclub, het restaurant, terras, etc. Eten was prima, redelijke afwisseling. Bij t zwembad staat het brood onafgeschermd buiten, waardoor de vogeltjes het ook weten te vinden. Wel ideaal dat er onbeperkt chips en popcorn gepakt kunnen worden daar.

Leuke animatie voor de kids, met ook nederlandstalige hulp. Mini-disco begint pas om 21.15, dat was wel even wennen.

Wij zaten aan de voorkant van het complex, hierdoor was de snelweg wel te horen. Wij vonden dit niet storend. Ook was het erg gehorig; je hoorde de gesprekken op de gang en het toilet wat werd doorgetrokken. Maar niet rampzalig.

Heerlijk zwembad, niet erg uitdagend, maar leuke glijbanen.

Het strand is goed te lopen, ook rijdt er een shuttlebus. Het klimpark om de hoek is zeker een aanrader!

Geweldig

Sonja
5-5-2018

Echt Super! Heel goed ontvangst,gezellig personeel nog niet eerder zo enthousiast meegemaakt. Zwembad heerlijk.

Geweldig!

Ans rouboshof
5-5-2018

Het hotel was prima

Heel vriendelijk personeel het eten had wel wat warmer gekund, en jammer dat je niet bij het centrum zat , maar dat wisten we van te voren er reed een schuttel busje naar het strand dus prima geregeld kortom het was een heerlijk weekje met mijn kleindochter!!

Zeer mooi aangelegd park.

r.zwart
7-2-2018

Mooi groot gezellig park, schoon, mooi opgezet. Goede bediening, vriendelijk personeel

Prima hotel!

K schoen
22-10-2017

Hotel is prima, vriendelijk personeel, eten is gewoon goed. Ontbijt, lunch en diner was goed. Ruime keuze, elje dag variatie. Had iets warmer gekund, maar dat heb je al gauw in buffetvorm.

Kamers zijn goed, elke dag schoonmaak, wel wat horig.

Wifi alleen bij receptie gratis.

In de omgeving zelf is weinig te doen, dus een auto huren is wel een aanrader.

Het hotel ligt op een kleine 15 min lopen naar het strand de shuttlebus reed helaas niet meer in oktober, voor 1.55 kon je met de bus richting het centrum van marbella heen weg makkelijk te doen terug alle keren een taxi besteld. Er stond op de site een spa en wellness afdeling in het hotel die hebben wij helaas nergens kunnen vinden.. Kamers waren netjes en schoon.

Het eten was echter een drama, bruine slappe patat door frituurvet wat oud is, uitgedroogde komkommer en elke avond koud of lauw eten. Ontbijt was prima, lunch iets minder en avond eten drama. Buiten het eten om een prima hotel waar je goed kunt verblijven. Ook bij het zwembad kan er worden gegeten super dat het kan alleen word het eten niet goed afgedekt waardoor de vogels en andere insecten vrij spel hebben om van het brood, de sla, en zoetigheid mee te eten.

Ook hebben wij een nacht door gebracht in roc parkhotel torremolinos het eten hier was aanzienlijk beter !

Heerlijk hotel met prachtige tuin

Marjolein
29-9-2017

Fijn hotel met prachtige tuin en mooie hotelkamers. Het eten is lekker en de buffetten zijn erg uitgebreid. Personeel is erg vriendelijk en heel gastvrij. Bij aankomst konden we nog snel ontbijten hoewel de ontbijttijd al was verstreken en dat was heel fijn na een vermoeiende nachtvlucht.

Klein minpuntje: Warme eten zou wel iets warmer mogen zijn. Strand is wandelend goed te bereiken, wel drukke wegen. Marbella is gezellig en goed te bereiken met de lijnbus die bijna voor het hotel stopt.

Prima Hotel kwaliteit/prijs verhouding

John
26-9-2017

Afgelopen 2 weken in Roc Marbella Park gezeten en ik kan niets anders zeggen dan dat dit een prima hotel is qua prijs/kwaliteit. Eten is gevarieerd en voldoende warm. Het all inclusive is prima en de (sterke)drank ook. Kamers zijn schoon en de matrassen zijn redelijk zacht. Entertainment is Spaans maar in orde. Minpuntje is wel dat er veel vliegen zijn, maar daar kan het hotel weinig aan doen. 's Middags staat er buffet bij het zwembad en dit wordt niet altijd goed afgedekt...de vliegen vieren feest. Het strand is bereikbaar met een pendelbusje of een kwartiertje lopen. Kortom....prima hotelletje.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Roc Marbella Park in Marbella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Roc Marbella Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Roc Marbella Park scoort een 7.19 uit 10 op basis van 41 reviews.