Hotel Roc Marbella Park

HotelKinderhotelWeer vandaag28°21°
Hotel Roc Marbella Park
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Roc Marbella Park voor je op een rij gezet:

49 reviews over Hotel Roc Marbella Park in het Nederlands

Met jonge kinderen

Perfect hotel voor kids

Fam de Pagter
22-8-2018

Geweldig hotel voor kids tot ongeveer 12 jaar. Eten prima , live cooking altijd warm . Leuk zwembad.

Nooit meer! Er is zoveel beter dan dit

Janine van Dijk
22-8-2018

Vies bestek en glazen. Drankautomaat bij het eten is vaak stuk , gladde vloer in de eetzaal, mijn man is gevallen, niemand keek erna om. Eten is lauw en later dan half 8, dikke wachtrijen. Slechte wifi.

Zwembad gaat 10.30 uur open, om 9.45 uur staan er al rijen. Om je dood te lachen er wordt gevraagd om je in 2 rijen op te stellen

Kom je iets later, dan geen bedjes bij het zwembad meer.

Bedjes op het gras zijn bijna allemaal doorgezakt.

Kamer wordt slecht schoon gemaakt, airco lekt al enkele dagen, er wordt gewoon niks aan gedaan. Zo slecht.

Kleding wordt in de bidet gegooid.

Parekeren is gratis op 10 tot 15 minuten lopen. Achter hotel is een parkeerplasts maar geen ingang om binnen te komen.

Barpersoneel kan de druk niet aan, tafels worden niet of nauwlijks afgenomen.

Zonder auto, ben je aan gewezen op de bus, ligt ver weg van alles

Personeel is wel vriendelijk.

Zeer gezellig hotel 👍🍷betaald baar !

Mando
2-8-2018

Het is goed hotel 👍 ook voor kinderen

Roc marbella park

Fam S
19-7-2018

Pluspunten; leuke glijbanen, nette kamers prima bedden. Eten gevarieerd en prima.

Bijboeken van kamer op vertrekdag erg fijn, bushalte voor de deur. Strand ook lopend te doen of met busje van het hotel.

Minpunten; te weinig ligbedden voor het aantal gasten dat in het hotel verblijft dat was echt niet te doen, slecht systeem! Op vakantie wil je ontspannen en niet in rij of vechten voor een ligbedje. Het zwembad is pas laat open 10.30 uur. Mini disco ook erg laat 21.30 uur. De animatie is meer gericht op spanjaarden, dat is jammer met veel Nederlanders in het hotel kan daar meer op ingespeeld worden.

Een leuke prima vakantie maar we zullen niet terug gaan.

Goed hotel! Personeel en animatieteam geweldig, we waren er alleen in de verkeerde periode de spaanse schoolvakantie was net begonnen dus dan weet je het wel !!! Heel veel gillende kinderen in het restaurant wat ouders die alles best vonden en een zwembad dat veel te klein is voor een vol hotel ( lekker elke dag na het strand en savonds naar Marbella ) zo hebben toch een hele leuke vakntie gehad

Super leuk hotel

Chenoa
13-7-2018

Hotel super leuk, schoon en mooi.

Goed verzorgde kamers (wel wat gehorig). We zijn verbleven in het gerenoveerde gedeelte.

Elke dag schone handdoeken. Super vriendelijk kamermeisje.

Lekker gegeten ( alleen eten was niet altijd voldoende warm) .

Al het personeel is super aardig en erg behulpzaam .

Het animatieteam was super aardig en leuk voor jong en oud.

De moeite waard om samen met je partner of gezin te gaan.

Zwembad was schoon.

Locatie ligt buiten Marbella centrum maar is per bus bereikbaar . Kaartje kost minder dan €2. Fungirola is ook in de buurt. Kaartje kost ook minder dan €2.

Hotel heeft ook een pendelbus die naar het strand brengt.

Beste animatie (team) ooit !

Ria Nohlmans
4-7-2018

Gerenoveerd hotel, alles heel erg netjes en werd goed bijgehouden, goede bedden, nette badkamer,mooie tuin, gezellig terras bij zwembad, beste animatie team ooit !!!!! Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Zwembad achter de glijbanen met een "gewone" trap. Net buiten hotel aan de rechterkant een kleine supermarkt en diverse restaurants en aan de overkant iets verder een iets groter centrum met meerdere winkeltjes en restaurants en hier is ook een taxistandplaats. Super voor kinderen en jeugd maar de ouders worden zeker ook niet vergeten door het animatie team. Meerdere dagen dieren shows bij zwembad bar (roofvogelshow, papagaaien show en reptielenshow, diverse keren professionele shows. Eerlijkheidshalve : het eten was minder......jammer.

Hotel kamer was goed al mis ik een zitje en zou liever een douche apart hebben en niet in bad. Personeel erg vriendelijk. Animatie vond ik iets teveel aanwezig werd wel veel voor kinderen gedaan.

Ligging niet echt centraal voor mijn echt een minpunt weinig winkeltjes of een boulevard waar je een ommetje kon maken. Bus verbinding is goed te doen , al is een huurauto misschien makkelijker

Shuttle bus naar strand al vind ik het minder dat je ieder dag 12 euro moet betalen, je moet daar verder ook alles betalen dus heb je niets aan je all-inn als je alleen van het strand houdt .

Eten all~inn wat de kok bereidt waar je bij staat is prima ander eten is nog al eens lauw toetjes en fruit in overvloed.

Glazen in restaurant niet altijd schoon

Prijs kwaliteit vind ik goed al met al toch een leuke vakantie gehad

Nooit

Wim
21-6-2018

Het hotel is oud en vies!

Veel achterstallig onderhoud.

Op de site van touroperator lijkt het heel wat maar het valt erg tegen

Redelijk

Leeman
12-6-2018

Goed hotel , alleen in het weekeind erg druk met locale bevolking .

Kamers waren erg mooi niks op aan te merken

Vriendelijk personeel

Animatie team super leuk voor de ouders en kinderen.

Eten erg slecht ! Koud uitgedroogd en niet gaar. Een nieuwe kok zou zeker geen overbodige luxe zijn.

Prima hotel op het eten na

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Roc Marbella Park in Marbella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Roc Marbella Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.