Hotel Roc Marbella Park

KinderhotelWeer vandaag19°11°
Hotel Roc Marbella Park

Omschrijving
In de prachtige regio Andalusië in Spanje vind je Hotel Roc Marbella Park 4*. Vanaf dit hotel kun je met een busje naar het strand. Zwemmen kan ook in het zwembad met veel schaduw. Activiteiten zijn hier volop zoals luchtbuks schieten en waterpolo, maar ook miniclub en minidisco voor de kleintjes. Gelegen in een minder toeristisch deel.

We hebben een aantal aanbieders voor Roc Marbella Park voor je op een rij gezet:

Laatste review

Mooie kamers niks op aan te merken. Wel ligt het aan een hele drukke weg, moet je langs de vangrail over een brug om bij een bushalte te komen.Dan is een bezoekje aan Fuengirola echt een aanrader voor als je wat meer leven zoekt. Dit hotel ligt namelijk niet in een toeristen plek. Het strandje met een pendelbus bereikbaar maar wij wilde er niet eens dood gevonden worden. Dat mag je geen strand noemen!! Entertainment was het beste van alles!! Het eten was niet ons ding en weinig variatie mis omdat het de laatste week was voor de winterstop. Maar alle lof voor het personeel dat zo hard werkt in de keukens!! Het zwembaden waren super klein en 1 heeft drie glijbanen.

Kenmerken
All inclusive mogelijk
Animatie programma
Airco
Restaurant

53 reviews over Hotel Roc Marbella Park in het Nederlands

Ok maar niet voor herhaling vatbaar

Nathalie,
1-11-2018

heel leuk, super kindvriendelijk en net park

Rijkers,
31-10-2018

Kan in juni best fris zijn in de avonden

Gemiddeld hotel, behoorlijk verouderd

Fam. Ju,
15-10-2018

Kamers zijn recent gerenoveerd, voornamelijk het meubilair. De rest van Hern gebouw is enorm verouderd. Bedden wel erg doorgezakt. Schoonmaak goed iedere dag, ook iedere dag nieuwe handdoeken.

Qua eten niet erg gevarieerd, nu ben ik ook geen fan van all-inclusive. Enkel de dag van aankomst gebruik gemaakt van het avond eten. Zoals je verwacht van all in, massa verwarmd eten, weinig smaak en soms niet gaar of juist taai.

In het weekend redelijk druk met Spaanse gasten, lijkt me in het hoofdseizoen niet te doen qua drukte!

Veelal schaduw rondom het zwembad, veel overlast van vliegen.

Vriendelijk personeel, behulpzaam en goed bereikbaar.

Super leuke 10 dagen gehad veel gedaan

Vera De Boer,
24-9-2018

Een goed hotel

Met leuke entertainment Joao was de beste en spreekt heel veel talen en als hij je een maal kent zegt hij je iedere keer gedag bij naam

Je kunt er luchtbuks schieten geweer schieten darten waterpolo water volleyballen en meer

Voor de kinderen is er 2x per dag animatie ook al is er maar 1 kind

Ze voeren hun club dans uit wat leuk is

Eten is goed

Je kunt met een busje naar het stand dat rijd van af 11.00 uur naar het strand iedere 15 min alleen van 13.00 tot 16.00 rijd het niet vanwege siësta

Om 16.00 uur rijd hij weer naar het strand tot 19.00

Om 19.15 rijd hij van het strand weer naar het hotel dat is dan de laatste rit

Er zijn wat restaurantjes rond het hotel en 2 supermarkten en een baar cafés verder is er niet veel te beleven buiten het hotel

Perfect hotel voor kids

Fam de Pagter,
22-8-2018

Geweldig hotel voor kids tot ongeveer 12 jaar. Eten prima , live cooking altijd warm . Leuk zwembad.

Nooit meer! Er is zoveel beter dan dit

Janine van Dijk,
22-8-2018

Vies bestek en glazen. Drankautomaat bij het eten is vaak stuk , gladde vloer in de eetzaal, mijn man is gevallen, niemand keek erna om. Eten is lauw en later dan half 8, dikke wachtrijen. Slechte wifi.

Zwembad gaat 10.30 uur open, om 9.45 uur staan er al rijen. Om je dood te lachen er wordt gevraagd om je in 2 rijen op te stellen

Kom je iets later, dan geen bedjes bij het zwembad meer.

Bedjes op het gras zijn bijna allemaal doorgezakt.

Kamer wordt slecht schoon gemaakt, airco lekt al enkele dagen, er wordt gewoon niks aan gedaan. Zo slecht.

Kleding wordt in de bidet gegooid.

Parekeren is gratis op 10 tot 15 minuten lopen. Achter hotel is een parkeerplasts maar geen ingang om binnen te komen.

Barpersoneel kan de druk niet aan, tafels worden niet of nauwlijks afgenomen.

Zonder auto, ben je aan gewezen op de bus, ligt ver weg van alles

Personeel is wel vriendelijk.

Zeer gezellig hotel 👍🍷betaald baar !

Mando,
2-8-2018

Het is goed hotel 👍 ook voor kinderen

Roc marbella park

Fam S,
19-7-2018

Pluspunten; leuke glijbanen, nette kamers prima bedden. Eten gevarieerd en prima.

Bijboeken van kamer op vertrekdag erg fijn, bushalte voor de deur. Strand ook lopend te doen of met busje van het hotel.

Minpunten; te weinig ligbedden voor het aantal gasten dat in het hotel verblijft dat was echt niet te doen, slecht systeem! Op vakantie wil je ontspannen en niet in rij of vechten voor een ligbedje. Het zwembad is pas laat open 10.30 uur. Mini disco ook erg laat 21.30 uur. De animatie is meer gericht op spanjaarden, dat is jammer met veel Nederlanders in het hotel kan daar meer op ingespeeld worden.

Een leuke prima vakantie maar we zullen niet terug gaan.

Goed hotel! Personeel en animatieteam geweldig, we waren er alleen in de verkeerde periode de spaanse schoolvakantie was net begonnen dus dan weet je het wel !!! Heel veel gillende kinderen in het restaurant wat ouders die alles best vonden en een zwembad dat veel te klein is voor een vol hotel ( lekker elke dag na het strand en savonds naar Marbella ) zo hebben toch een hele leuke vakntie gehad

Super leuk hotel

Chenoa,
13-7-2018

Hotel super leuk, schoon en mooi.

Goed verzorgde kamers (wel wat gehorig). We zijn verbleven in het gerenoveerde gedeelte.

Elke dag schone handdoeken. Super vriendelijk kamermeisje.

Lekker gegeten ( alleen eten was niet altijd voldoende warm) .

Al het personeel is super aardig en erg behulpzaam .

Het animatieteam was super aardig en leuk voor jong en oud.

De moeite waard om samen met je partner of gezin te gaan.

Zwembad was schoon.

Locatie ligt buiten Marbella centrum maar is per bus bereikbaar . Kaartje kost minder dan €2. Fungirola is ook in de buurt. Kaartje kost ook minder dan €2.

Hotel heeft ook een pendelbus die naar het strand brengt.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Roc Marbella Park in Marbella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Roc Marbella Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.