Appartement Pyr Marbella

3 reviews over Appartement Pyr Marbella in het Nederlands

Super

Assie,
18-10-2018

Mooi hotel..goede orijs kwaliteit. Dichtbij boulevard en strand.

Personeel vriendelijk.

1 ding vonden we jammer en dat was dat het ontbijtbuffet onder in de kelder was en je er niet buiten in het zonnetje kon zitten..het buffet was wel top

2008

Goedkoopste hotel in het centrum van het luxe (en dure) puerto banus.

Ruime kamers, wel wat saai en wat ouder maar wel schoon en netjes. Gelegen langs de snelweg. Rustig op het balkon of bij het zwembad liggen is niet aan te raden. Met de schuifdeur dicht heeft u hier geen last van. Tip: hoe lager de kamer gelegen, hoe minder geluidsoverlast. Personeel is erg vriendelijk.

Wat mij betreft is dit hotel een absolute aanrader als je in het centrum van puerto banus wilt vertoeven.

2007

Leuk apartementenhotel, nabij de haven van Puerto Banus. Hotel is wel behoorlijk gehorig wat jammer is als gasten erg laat terugkomen.

We hebben een aantal aanbieders voor Pyr Marbella voor je op een rij gezet:

Preisdaler
Preisdaler
Soladore
Soladore
Traveltroef
Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pyr Marbella in Marbella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pyr Marbella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.