Aparthotel Monarque Sultan

7.4Goed

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Marbella

Je kunt vanaf nu meer dan 8.200 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 342p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.4Goed

Aparthotel info

• Sauna
Meer aparthotel info

49 reviews over Aparthotel Monarque Sultan

• 8Lisanne12-10-2007

Wij komen hier echt al jaren! Vaak in de mei of in oktober, en keer op keer voelen wij ons erg thuis in Sultan Club. De kamers zijn zeer ruim, verzorgd ingericht met een geweldige groot balkon. Ook is de ligging helemaal super, dicht bij het strand en de winkels!! Echt een aanrader! Gaan over een week weer!!

Gereisd met partner in oktober 2007

• 9Dick26-09-2007

Het zwembad is mooi van vorm.(geen vierkante bak)maar wel in de schaduw van bomen en gebouwen.Stoelen rond het bad veelal niet toereikend.Kamers prima.Schoonmaak eveneens.Groot balcon met nieuwe ligbedden.Zon pas laat in de middag.Handdoeken wissel en bedopmaak prima.Kortom wat van een 4* mag verwachten.Boodschappen om de hoek in SuperCor.Ook voldoende betaalbare eetgelegenheden in de buurt met zelfs een uitstekend Wok restaurant.€15,- pp.

Gereisd met partner in september 2007

• 9Michelle29-08-2007

Nou jah, het is voor mij wel 5 jaar geleden, toen was ik dus 11 maar ik vond het een super hotel, en als kind vond ik het prima! , Goede kamer, goede ligging, goede service, ik vond het er echt super, om eerlijk te zijn, ik daar weer heen hoor! ;)

Gereisd met familie in augustus 2007

• 7Catherine13-08-2007

• Mooie ruime kamers!Perfect!
    • super groot balkon ( alleen schaduw helaas)
    • zwembad beetje saai en gevaarlijk voor de kleinste kinderen i.v.m. slecht afgezette afgrond(..!)
    • ligging redelijk: centrum 20 min.lopen, strand 5 min. lopen
    • ontbijt is tegenvaller! Saai zaaltje en sober buffetje.
    • Al met al rustig appartementencomplex.

Gereisd met familie in augustus 2007

• 8Milou16-07-2007

Perfecte ligging vlak bij het strand!

Gereisd met familie in juli 2007

• 5Elise26-05-2007

Sultan Club is een goed hotel, als je in Marbella bent om na het strand te gaan en te winkelen. Het strand ligt op 2 minuutjes lopen en winkels op 5/ 10 minuutjes. Op het strand kunnen kinderen spelen met een Olifant die water spuit, of in de zee met luchtbedden. vertier genoeg. Het hotel zelf, de kamers zijn netjes. Niet geweldig luxe maar je bent er voor de stad. Het zwembad is ijzig koud, maar het binnenbad is heerlijk. Het ontbijt is klein, maar westers. eieren, donuts, brood, pasta etc. De bar sluit heel vroeg. Als je in de avond uit eten gaat kun je bij terug komst niet even daar iets gaan drinken want ze doen gewoon het licht uit zelfs als je daar nog zit te drinken! Conclusie, dit hotel is meer een B&B. je moet erheen gaan voor het strand, de winkels en de oude straatjes. Ook is het naastgelegen Puerto Benous een aanrader. Daar loopt de echte jetset rond!

Gereisd met vrienden in augustus 2006

• 7esther06-05-2007

Prima accomodatie. De driekamer appartementen zijn groot er kunnen min 6 pers slapen, twee badkamers. Wasmachine was echter kapot, werd wel gemaakt maar je moest zelf een zetje geven om te centrifugeren...zelf vragen om een magnetron. Tip neem bestek, lepeltjes en kaasschaaf mee!Verder prima verzorging.Zwembad stelt niet veel voor en is ijskoud. Wel een aanrader is het spa waar de kinderen ook in mogen. Marbella is niet echt geschikt voor kinderen er is geen vertier...wij gaan er nooit weer heen met kinderen.

Gereisd in mei 2007

• 4****15-07-2006

Onbijt heeft veel te weinig keuze. Het zwembad is niet de moeite je kunt er bijna niet omheen liggen. Het voldeed niet aan onze verwachtingen en is zeker geen 4* waard

Gereisd in juli 2006

• 8jose07-07-2006

perfecte accommodatie tussen marbella centrum en puerto banus. Puerto banus met de bus uitstekend te bereiken en naar het centrum van Marbella is een gezellige wandeling langs de winkels of over de boulevard.Uitstekende service, wasmachine werd bv gerepareerd op een zondag en een kapotte tv werd direct vervangen om 22.15u. Ruime appartementen met heerlijke scahduwrijke balkons. In het 3kamerappartement 2! badkamers 2! tv's. Elke dag schoonmaak en opgemaakte bedden. Goedkope en dure supermarkten dichtbij. Ook prima met kleine kinderen.

Gereisd in juli 2006

• 8Eggie22-06-2006

Leuk hotel met mooie appartementen. Wij zaten in een duplex appertement en die was prima. Twee enorme balkons (op iedere verdieping een), twee badkamers, een woonkamer en een ruime keuken met wasmachine. Was helaas niet al te schoon toen wij erin kwamen maar werd daarna goed schoongehouden. Kinderbedje was wat gammel, ging net. Maar hotel was volgeboekt dus wellicht uit nood een minder exemplaar gebruikt. De glazen panoramaliften zijn een must voor kinderen!Vriendelijke bediening, soms wat traag. Zwembad en tuin zijn mooi en een paradijs voor onze zoon van 1. Toen wij er waren was het druk, maar er was altijd voldoende ruimte. Ligging van het hotel is wat buiten het centrum, tussen de luxe appartementen, maar over de boulevard loop je binnen 15 minuten naar het oude centrum met Sinaasappelplein. Heerlijk eten bij de restaurants aan het strand en luieren in de strandstoelen van een van de vele strandclubs. Aanrader!

Gereisd met partner in april 2006

Aparthotel Monarque Sultan info