Aparthotel Monarque Sultan

Aparthotel Monarque Sultan
7,2

4 tips over Aparthotel Monarque Sultan

m nabuurs, 17-10-2015
De lidle is dicht bij, wifi vonden wij niet zo goed. per kamer kun je met 3 personen inloggen met een code die je bij de receptie krijgt. Zwembad kant heb je in de middag de zon op het balkon,
Esther, 21-8-2014

Shoppingmall La Canjada oude stuk Marbella, voor de fashionista's onder ons met alle bekende betaalbare merkjes en leuke eettentjes. Puerto Banus met een mooie haven en een straat vol luxe Designer Shops en mooie restaurants met uitzicht op de haven.

Voor een snelle hap loop je het complex uit linksaf waar de Burger King zit

Hans Wiering, 5-8-2014

Jammer dat er geen gewone koffiezetapparaat was maar een percolator.

3e bed in woonkamer kwam onder bank vandaan en bezorgde rugpijn dus maar op de bank gaan slapen (terwijl d ebedden in de slaapkamer echt fantastisch waren!)

We hebben een aantal aanbieders voor Monarque Sultan voor je op een rij gezet:

Ramón, 2-10-2012
Betaald Wi-Fi is te omzeilen.

We hebben een aantal aanbieders voor Monarque Sultan voor je op een rij gezet: