Aparthotel Monarque Sultan

49 reviews over Aparthotel Monarque Sultan in het Nederlands

Prima

Henri,
9-12-2018

Het appartementenhotel ligt erg gunstig tov strand, winkels en niet zover van het oude centrum. De suite die wij hadden was prima met een heel grote woonkamer, dito slaap- en badkamer. De gangen zijn prachtig versierd met muurschilderingen.

De receptie is allervriendelijkst en behulpzaam werden zelfs in het Nederlands geholpen. Het ontbijtbuffet is prima voor elke nationaliteit is er wat wils.

Het restaurant is een aanrader we hebben daar heeeerlijk gegeten.

De suite werd elke dag prima schoongemaakt en alles zag er heel netjes uit.

Prima hotel om daar te verblijven.

Gereisd met partner in november 2018

Super verblijf en diner

Jolanda Hylkema Baars,
26-9-2018

Super gehad in het sultan hotel. Heerlijk ruim appartement met het grootste balkon/terras die we ooit gehad hebben. Schoon en van alle gemakken voorzien. Heerlijk ruime bedden en een goed van babybed. We zaten aan de straatkant die redelijk druk was maar zodra je de schuifdeuren dicht deed hoorde je niets.

Hieronder las ik een recensie dat het diner slecht was. Dat moeten ze dan in de tussentijd flink verbeterd hebben. Zeer vriendelijk personeel, heerlijke tapas en de sirloin was geweldig. Gestoomde verse groenten en een goede wijn erbij, wij hebben genoten.

Lekker dicht bij het strand en supermarkt, wij zouden hier zeker terug komen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Gewoon goed!

Ria/Mart.,
10-10-2017

Wij hadden het gewoon goed hier 14 dagen!! Ons 3-kamerappartement Zeer zonnig, kamer 502, was aan de achterkant, en het was er schoon! Wij kwamen zelfs van het ontbijt toen de ramenwasser vroeg zijn werk te kunnen doen. Ik kan me geen min punt bedenken. Over het ontbijt kan ik heel duidelijk zijn dat het goed was,buffet,maar ook geen overdadige luxe. Maar je lijdt er beslist geen honger. Het kon een beetje uitgebreider maar ach, goed is goed. En alles was vers.Iedere morgen de mogelijkheid gehad om buiten te eten, zowel binnen als buiten zag het er keurig netjes uit!

Voor ons was het personeel ook uiterst vriendelijk en wij maakten met hun vaker een praatje en door de engels en frans sprekende Fatima werden we super verzorgd bij het avond-eten wat iedere dag er allemaal zeer vers en gevarieerd uitzag!! Geen buffet, maar keuze-menu. Nee, wat ik hier onder allemaal lees vind ik toch wel bizar en kan me er niet bij aansluiten. En wij zijn heel wat gewend!! Dus al met al hadden wij een heerlijke vakantie! En ooit nog eens teruggaan?

Jazeker!

Gereisd met partner in september 2017

Tjingo

Prima accomodatie, schoon, vlakbij zee!

Marly,
28-5-2017

Net terug van 'zusjesweek' in prachtig Marbella. We gaan zeker nog eens terug. Maar dan op basis van logies of logies/ontbijt maar zeker niet meer op basis HP. Diner was gewoon slecht. Prachtig geserveerd maar smakeloos. En 4 dgn dezelfde groente (uit een potje!) gaat ook vervelen. Kortom, mooi aparthotel maar dan zonder diner, doe het niet!

Gereisd met partner in mei 2017

Dit nooit meer

drs.W.Nolens,
25-3-2017

Onze vakantie, waar wij bijzonder naar uitzagen omdat het, gezien onze leeftijd (tachtig), vermoedelijk onze laatste grote reis naar het buitenland zou zijn, is grotendeels op een deceptie uitgedraaid. Allereerst lof voor vliegmaatschappij en de taxiondernemingen welke de beide transfers voor ons hebben verzorgd. Op tijd, vriendelijk en uiterst behulpzaam.

Minder te spreken zijn wij over het volgende:

Ontvangst en verblijf: de ontvangst door de touroperator-hostess vonden wij maar matig. Zij begon met te laat te komen (bood daarvoor wél haar verontschuldigingen aan) maar maakte de indruk niet veel tijd voor ons te hebben. Wij waren niet te spreken over de aan ons gegeven 3-kameraccommodatie, omdat deze aan de schaduwkant van het gebouw op de hoogste verdieping bleek te liggen en wensten naar de andere kant te verhuizen, desnoods naar een 2-kamer appartement. Dit laatste mede, omdat wij bij de boeking een 3-kamerappartement wat luxueuzer hadden ingeschat dan een 2-kamerappartement. Dit bleek niet het geval: de derde kamer (met badkamer) bleek volkomen onnodig en hebben wij derhalve niet gebruikt. Het teveel betaalde, zo vertelden wij de hostess, behoefden wij niet terug te hebben. De hostess probeerde e.e.a. bij de receptie voor ons te regelen, maar kreeg nul op haar rekest, omdat er, naar zij beweerde, aan de door ons gewenste zonzijde (met uitzicht op tuin met zwembad) geen enkele plaats meer over zou zijn. Wij hebben dit voor wáár geaccepteerd maar achteraf bleek, dat gedurende onze hele vakantie het hotel Sultan zwaar onderbezet was, niet alleen aan de straat- en schaduwkanten maar óók op alle verdiepingen en appartementen aan de zonzijde. Een klein beetje souplesse mag je als gast toch wel verwachten, nietwaar? Het was slecht weer en dus mocht je – bij de door ons aanvankelijk veronderstelde hoge bezetting - verwachten, dat het binnenzwembad overbevolkt zou zijn. Nee dus: wij hebben daar maar enkele zwemmers gezien. Als indruk hebben wij meegekregen, dat nóch de hostess (dus touroperator), nóch het hotel zelf, erg hun best voor ons hebben gedaan. Wij voelden ons, als ouder echtpaar,(dus naar de inzichten van deze tijd vermoedelijk wat dement), gedumpt in het slechtste hok. De kamer en het sanitair werden redelijk schoongehouden, het beddengoed werd regelmatig vernieuwd evenals de handdoeken. De inrichting van de kamer is ongezellig en volkomen uit de tijd. Onder de bedden zit veel stof (mijn echtgenote is astmatisch!).

Monargue Sultan doet aan “window dressing”. Buitenzijde en publieke ruimten zien er prima uit, maar waar het werkelijk om gaat, de hotelgast, moet zich naar onze ervaring behelpen. Wij kwamen laat in de avond, zwaar beladen en vermoeid aan na een lange reis, moesten vervolgens naar de vijfde verdieping, maar kregen daarbij geen enkele assistentie van de receptie, behalve de kamersleutel. Een welkomstwoordje kon er niet af. In de keuken ontbraken de meest normale dingen: vergiet, rasp, vruchtenpers, soepkoppen, dessertbakjes, houten spatel. Zonnestoelen zonder matrasjes (van 9.00 uur tot 9.15 uur was er soms een streepje zon), een plastic tuinstel zonder kussens en zo kan ik door gaan. Het kabaal aan de straatzijde was formidabel.

De touroperatororganisatie: Wij zijn vele malen in Spanje en de Canarische Eilanden geweest. In het verleden met diverse touroperators. Bij al deze organisaties hebben wij ons in vertrouwde, vakkundige en belangstellende handen gevonden. Dit plezierige vakantiegevoel hebben wij node bij deze touroperator gemist. Misschien ligt het aan de moderne tijd, waarbij klanten als elektronische koopwaar worden beschouwd en er vooral niet veel extra maatwerk aan te pas moet komen. Er is –bij de internetboeking – bij touroperator niemand op het idee gekomen, dat een 3-kamerappartement in het betreffende hotel voor een echtpaar van onze leeftijd toch veel te groot zou zijn. Conclusie: Touroperator heeft ons teleurgesteld en naar Monargue Sultan gaan wij nooit meer.

Gereisd met partner in maart 2017

Ruime appartementen

m nabuurs
17-10-2015

Genoeg ruimte. wij hadden een 2 slaapkamers appartement. 1 slaapkamer met badkamer aansluitend bij de woonkamer en 1 slaapkamer met badkamer een trap op. beide slaapkamers kon je een balkon op wat ruim genoeg was voor ligbedden en stoelen. In de keuken was ook alles aanwezig. Wel maar een 2 pits . kookplaat. Het is vlak bij de zee en naar het oude centrum is 1,5 km. Het zwembad buiten is erg koud, jammer. Binnen is een klein badje waar een badmuts verplicht is. Hier word ook babyzwemmen gegeven voor de lokale bevolking er is dan weinig plek om te zwemmen. Het ontbijt is goed, er is genoeg keuze . Personeel is vriendelijk, alleen de manager heeft een erg arrogante houding. misschien niet bewust maar wel storend.

Gereisd met vrienden in oktober 2015

heel goed

cecil
8-6-2015

prima aparthotel. Mooie kamersmet een prachtig terras

Gereisd met partner in mei 2015

heerlijke dagen gehad

Esther
21-8-2014

Heerlijke dagen gehad. Complex schoon en appartement ook en ruim! Woon_ en slaapkamer, ruime badkamer en groot terras met ligstoelen. Rustige buurt maar uit het complex linksaf is een bushalte waar je voor 2 euro een rit door heel Marbella kunt maken. Shoppingmall La Canjada zit op het ene eindpunt en de andere kant op kan je naar het Luxe jetset stuk Puero Banus. Achter complex rechts een rustig strand met boulevard, maar niet veel te doen. Je kunt dus alle kanten op en wij hebben heerlijk genoten.

Gereisd met vrienden in januari 2011

Prima plek

Hans Wiering
5-8-2014

Prima week. Hadden app op 6e verd (611): zee rechts en bergen links Groot balkon, tafel 3 stoelen, 2 ligbedden en wasrek. Prima slaapkamer en twee goede bedden hoop kastruimte badkamer met bad & goedwerkende douche.Elke dag schoonmaak en schone handdoeken. Vriendelijke service aan de balie. Zwembad is niet echt groot maar voldoet er staan genoeg bedjes in zon & schaduw. Incl. badmeester.

De buurt is netjes, supermarkt om de hoek. Ligging: aan einde straat ligt het strand. Dit stuk strand is echter smal en in zee liggen zoveel stenen en rotsen dat we 20 minuten verder liepen naar het grote strand (met de olifanten) waar veel minder stenen in zee liggen. Maar dan zit je ook wel heel prima. Naar oude stadje is het 20 min lopen. Geen vervelende wandeling maar toch wel een stuk. Terug met de taxi s avonds is plm 7 euro. Kortom een prima hotel/appartement! Ook omdat Marbella (en niet Puerto Banus) heel vriendelijk, schoon en vooral in het oude stadscentrum zeer gezellig is!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Heerlijk genoten!

Ramón
2-10-2012

Prima locatie aan de rand van Marbella maar toch overal dichtbij. Boulevard op loopafstand evenals het oude centrum. Supermarkt om de hoek.

Ruime kamer, met gescheiden slaapkamer. Keuken wat minder maar voldoende. Alles heel erg schoon. Wij hadden een kamer op de hoek en hadden dus een balkon in een hoek van ongeveer 6+6 meter.

Parkeergarage onder complex voor €10 per dag.

Ontbijt goed, alles vers. Alleen de sap uit de automaat is niet te drinken.

Gratis Wi-Fi beneden bij de receptie, betaald Wi-Fi in de rest van het complex maar dat is makkelijk te omzeilen.

Gereisd met partner in september 2012

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Monarque Sultan in Marbella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Monarque Sultan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.