Hotel Melia La Quinta Golf Resort

Hotel Melia La Quinta Golf Resort

Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag31°20°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Melia La Quinta Golf Resort voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Melia La Quinta Golf Resort in het Nederlands

erg goed

baptiste vermeulen
9-5-2017

traditioneel mooi hotel, meerdere restaurants, die helaas tijdens ons verblijf niet open waren. personeel erg behulpzaam bij uitchekkken en toch een ruimte beschikbaar stellen om nog om te kleden na het golf voor vertrek naar huis. helaas moet je voor parkeren( Ik geloof €7,- per dag betalen), omgeving tussen de huizen geen centrum niet gezellig.

Gereisd Met vrienden in oktober 2015

Uitzonderlijk goed 5* hotel

Rob
31-1-2013

Dit hotel is de verrassing in Zuid-Spanje, klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel, dit geldt voor de hele organisatie. Ook de samenwerking met het naast het hotel gelegen golfbaan (27 holes) straalt vriendelijkheid uit. Je voelt je echt een klant waarvoor ze van alles willen doen, als frequente reiziger is dit hotel de grootste verrassing. De perfecte locatie voor een ontspannen uitje of golfbreak. Taxi naar Marbella duurt wat langer maar is het zeker waard.

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke plek

johan Nanninga
15-5-2012

Goed golf resort, ook relaxen aan de pool of naar de wellness. Rustig resort, professioneel, iets betere klasse, niet zo massaal.

Gereisd Met vrienden in mei 2012

oase van rust

anne-marie
11-5-2012

Dit is een 5golfresort, maar voor ons was dit een uitstekende uitvalsbasis om de regio (Gibraltar, Ronda, pueblo blancos, Malaga, ...) te verkennen. Het ligt rustig in de heuvels achter het drukke Puerto Banus Marbella (huurauto noodzakelijk). De service was tiptop, personeel uiterst behulpzaam en vriendelijk. Het ontbijt was omwille van de presentatie alleen al, 5 waardig. Ik zou wel aanraden om à la carte te eten ipv keuzemenu half pension. Kamers zeer ruim, degelijke matrassen, mooie uitzichten, acoestiek = minpuntje.

Gereisd Met partner in mei 2012

Prima hotel

Ron
5-4-2012

Prima hotel om te golfen maar ook om van de zon te genieten en te relaxen. Omgeving Marbella is dramatisch, vergane glorie.

Gereisd Met partner in maart 2012

Sprookje!

Barbara
18-11-2009

La Quinta is echt een plaatje van een hotel met geweldige service. Mooie kamers, fijn zwembad, een geweldige (wijn)kaart etc. Wat ik wel nog even wil opmerken (al heeft dat verder niets met het hotel te maken) is dat Marbella zelf echt ronduit afschuwelijk is geworden! Het is een vieze, gedateerde stad waar werkelijk alle glans en alle luxe uit verdwenen is. En het enige dat daar voor in de plaats gekomen is zijn grote groepen luidruchtige zuipende britten. En geloof me, dat is geen verbetering...

Gereisd Met partner in Fri May 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

HEEL MOOI,NIET TE GROOT HOTEL

DE WULF CARLOS
3-6-2009

Gezellig net hotel,mooie kamers,rustig. Budgetvriendelijke kaart,zeer goede service Mooie tuin a/h zwembad Wagen vereist

Gereisd Met partner in mei 2009
2005

hier weekend geweest in maart

astrid
17-3-2005

hier weekend geweest in maart. hotel ligt ca. 5 km van strand af midden tussen golfbanen. ideaal voor golfliefhebbers. kamers redelijk 'basic', plavuizen op vloer. wel lekker balkonnetje met mooi uitzicht. bar/restaurant relatief duur. je hebt wel een auto nodig om er te komen. ca. 60 km van malaga airport. rustig. verder niet veel te doen. voor vertier moet je echt wel (met de auto) naar marbella op puerto banus.

Gereisd Anders in maart 2005

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 km
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGlutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard, Ventilator
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkerenBetaald

• BuitensportenGolfbanen
  • BalsportenBasketbal, Squash

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Melia La Quinta Golf Resort in Marbella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Melia La Quinta Golf Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.