Appartement Mediterraneo

5 reviews over Appartement Mediterraneo in het Nederlands

nooit meer, verschrikkelijk armoedig

Ellen
14-1-2016

een verschrikkelijk appartement, het is van particulieren die het verhuren aan reisorganisaties, verschrikkelijk ouderwets, schoonmaak per appartement wisselend, wifi slecht, geen nederlandse tv terwijl het veel verhuurd wordt aan Nederlanders, er wonen ook spanjaarden permanent in. Receptiepersoneel kan geen engels, geen schoonmaak, geen schone handdoeken, achterstallig onderhoud aan balkon (hekje), ik snap niet dat reisorganisaties zo'n complex willen verhuren, echt een schande.

het enige pluspunt is de mooie locatie.

GEWELDIG!!

Ron
14-5-2013

Wij zijn net terug van een weekje Marbella.

De mensen bij de receptie waren zeer vriendelijk en behulpzaam.

Wij zaten in een compleet gerenoveerd appartement met uitzicht over de haven, het strand en de boulevard.

Je kunt hier alles lopend af.

Het strand en de boulevard met heeeel veel gezellige restaurantjes en barretjes voor de deur.

Het oude stadscentrum met geweldig veel winkels ligt op 3 min lopen.

Wat ons opviel is dat alles zo schoon is!

Goede accomodatie. Vriendelijk personeel

heer Melis
5-10-2012

Komen al jaren in dit appartement, steeds weer met veel plezier. Ligging ten opzichte van het strand is uitstekend.

direckt aan het strand.

anny
15-10-2010

Gunstige ligging.

App,eenvoudig,wel goed. en niet duur.

apartamenty calkiem dobrze zlokalizowane,tuz przy plazy. Zarezerwaac mozna rowniez na stronie www.pandoapartments.es

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mediterraneo in Marbella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mediterraneo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Mediterraneo scoort een 6.22 uit 10 op basis van 5 reviews.