Appartement Marquès de Atalaya

120 reviews over Appartement Marquès de Atalaya in het Nederlands

Geweldig vakantieland

Joke,
30-11-2018

Wat mij betreft niets, alles is daar. Golfbanen,strand,zwembaden.Keus uit veel goede,niet dure restaurants, goede supermarkten. Verder prachtige steden dichtbij. Ronda Malaga, Sevilla; Cordoba, Granada.

Gereisd met partner in oktober 2018

luxe complex van alle gemakken voorzien.

Hans,
20-8-2018

Park is rustig gelegen en goed onderhouden. accommodatie is ruim en van alle gemakken voorzien.

grote supermarkt en grillrestaurant op loop afstand.

alles rolstoel / kinderwagen toegankelijk

mooie zwembaden, fitnessruimte en tennisbaan aanwezig.

aankomst en vertrek op ieder moment van de dag mogelijk.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Geweldig vakantie voor herhaling vatbaar .

Petra Kallen van den Berg,
13-8-2018

Een auto is wel nodig.

Verder is er alles wat je maar kan wensen.

Park boven verwachting .

Vriendelijk en met alle zorgen omringt.

Door Bas en Johanna gastheer en gastvrouw.

Supermarkt op loop afstand.

En een super Argentijns restaurant op loop afstand.

Voor meer restaurant,s heb je een auto nodig

Gereisd met vrienden in juni 2018

Top accomodatie!

Lisa,
9-8-2018

Top accommodatie.

Heerlijk genoten en veel van de omgeving gezien. Een aanrader en we komen zeker nog eens terug.

Alles schoon en netjes. Goed onderhouden en heerlijke zwembaden.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Heerlijke locatie, zeer gunstige ligging

Martin,
23-9-2017

Schoon, ruim park met goede faciliteiten . Gunstige ligging tov steden, strand, golfbanen en natuur

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Zeer goed bevallen, zeker een aanrader.

Familie vd E.,
20-9-2017

Het appartement was van alle gemakken voorzien. Van espresso apparaat, wasmachine tot zeer ruime slaapkamers, douches en een handige parkeergarage. Het park is zeer netjes onderhouden en heeft 2 mooie zwembaden die over het algemeen rustig zijn en bewaakt worden. Er is een supermarkt op loopafstand (10 minuten) voor andere activiteiten heb je wel een auto nodig. Dit was voor ons bezwaar aangezien er in de omgeving veel verschillende dingen te doen zijn. Voor tips kun je altijd bij Johanna terecht. Het ontvangst en de verzorging was zeer hartelijk.

Tops:

- Argentijns restaurant in de buurt

- Feria in Malaga (ieder jaar in augustus)

- dagje Gibraltar

- dagje Ronda

- leuke spaanse beach clubs (Torre Velerin)

- canyoning bij Benahavis

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooie en luxe uitvalsbasis

Thessa,
6-8-2017

Luxe appartementencomplex, van alle gemakken voorzien met zelfs eigen wasmachine. Erg ruim terras met mooi uitzicht waardoor je eigenlijk meer buiten zit dan binnen. Eigen parkeerplaats onder het complex. Zwembaden zijn netjes en de sfeer is rustig/gemoedelijk. Supermarkt aan het einde van de straat. Mooie uitvalsbasis, auto is een pre. 5 minuten naar San pedro de alcantara en het dichtstbijzijnde strand, 10 minuten naar Marbella, 10 minuten naar Bennahavis, 50 minuten naar Ronda en 45 naar Malaga.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fantastisch complex.

J. Reuser,
8-4-2017

Geweldig vakantieappartement met het comfort, (of meer) van thuis, waardoor reizen met alleen handbagage goed te doen is. (Wasmachine aanwezig.) Prima servicegerichte gastvrouw en -heer, die niets te veel is om oplossingsgericht mee te denken!

Locatie is tevens een uitstekende uitvalsbasis om bijvoorbeeld Puerto Banus, Marbella, Gibraltar of zelfs Marokko te bezoeken.

Zoals eerder omschreven, wel een (huur)auto noodzakelijk, maar deze kan gestald worden onder het appartement op een aan huisnummer gelieerde, veilige privé parkeerplaats in de afgesloten garage waardoor je altijd in een koele auto stapt.

Gereisd met partner in april 2017

Wederom uitstekend.

reviewers
22-9-2016

Voor de tweede keer op dit prachtige complex geweest in het zelfde appartement. Het voelde echt als thuiskomen. Medewerkers van de verhuurorganisatie waren altijd goed bereikbaar en gaven vrijwel direct en vriendelijk antwoord op vragen, we hebben ze echter niet vaak nodig gehad. Zoals eerder gesteld heb je wel een auto nodig, maar gezien de vele mogelijkheden die deze regio biedt is dit toch al aan te raden. Het is ons goed bevallen, we hopen volgend jaar weer van de partij te zijn!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

schitterend appartement met uitzicht op golfbaan

Ronald Stoop
18-8-2016

minder aspect; ben sportliefhebber, gym apparatuur was zwaar verouderd ( loopbanden waren onbruikbaar) en bijv. geen losse gewichten. het werd wel omschreven als goed uitgebreide gym.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Marquès de Atalaya in Marbella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Marquès de Atalaya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.