Hotel Marbella Playasterstersterster

• Sauna
Tonen op kaart

80 reviews over Hotel Marbella Playa

• 7Linda31-10-2019

Sprookjestuin, top voor wie enkel komt voor rust !

Waren er van 14 tot 24/10/2019. Eerst de positieve dingen want er wordt nogal wat met modder gegooid en dat is zéker niet nodig. Al 't personeel was hl.vriendelijk en behulpzaam, zowel receptie, obers als kuispersoneel. Vuil is het er zéker niet en ik ben écht wel op netheid gesteld! Kamers dagelijks gekuist en elke dag propere handdoeken. Ook lakens regelmatig ververst. Enkel ijskast was niet OK. Geen schab in en niet uitgekuist. De badkamer was OK, verouderd en met gordijn a.h. bad, maar proper! Zelfs de "prachtige tropische tuinen" werden constant onderhouden. Zwembad aria is proper. Ligbedden aan vernieuwing toe(vooral op 't strand (én duur!).Ontbijt is TOP! Avondeten is karig. Smaakt allemaal 't zelfde. Slechte koks? Telkens propere tafelkleden! Hotel ligt hl. afgelegen. Bushalte NIET op hotelterrein =1Km stappen! Géén restaurants in de buurt. Auto is must!Receptie is oud. Geen 4* waard! 7Km bus nr. Marbella!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 5Marinus11-09-2019

Hotel is toch redelijk op zijn retour.

Hotel ziet er van buiten erg goed ook ook de tuinen zijn mooi. Echter de kamers zijn hoog nodig toe aan renovatie erg oud en weinig comfort. Gezelligheid inbreekt er. Voor een gezellig wijntje moet je naar een strandtentje

Gereisd met partner in september 2019

• 8Nina02-05-2019

Super

Het personeel is super vriendelijk en het eten bij de all inclusive was ook heerlijk en er was veel variatie. De kamer was ook prima, er werd iedere dag schoongemaakt en de bedden opgemaakt.

Gereisd met partner in april 2019

• 8Malika23-04-2019

Een geweldig verblijf.

Het appartement voldeed aan alles. We hebben genoten en zullen zeker vaker boeken. De prijs/kwaliteitsverhouding was zeker de moeite waard.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 2018
    8Martha Hortensius30-04-2018

Een fijn Vakantie gehad.

Er staan nog al veel onaardige reviews van dit Hotel op de site, natuurlijk zijn er betere Hotels , maar de ontvangst aan de Receptie, en dat er koste nog moeite wordt gedaan om je het naar de zin te maken is een 10 waard. Wij hebben in dit Hotel een Junior Suitte gehad, deze Kamer was prachtig, met veel ruimte, 2 x per dag schoone baddoeken, om de dag schone lakens, alles was prima verzorgd. Het ontbijt en Diner was prima, voor ieder wat wils, wat ook belangrijk is dat de Medewerkers erg vriendelijk waren, niets was te veel moeite, dus voor alle medewerkrs in het Hotel Marbella Playa een dikke 10

Gereisd met partner in april 2018

• Oude reviews

4S19-07-2016

Verouderd

Hotel is opgevat als kleine huisjes. Aan de receptie hadden we al onze twijfels. Toog en burelen tot op de draad versleten. Toen deze in de jaren 70? Gebouwd zijn zullen deze aan de normen voldaan hebben. Maar intussen is er niets aan gebeurd buiten een likje verf. Oud en versleten er zijn geen andere woorden voor. Overal waar je keek zag je roest of kapotte materialen die duidelijk al enkele jaren vervangen dienden te worden. Hadden enkel ontbijt (gelukkig) alles flets, onverzorgd en zonder smaak. Voor een simpel koffielepeltje moest je al ver gaan zoeken. Aan zwembad groot deel van ligbedden aan vervanging toe. We zagen S morgens iemand poetsen rond de ligbedden (deze werden niet verzet) maar als je alles met een emmer water proper denkt te krijgen lukt dit niet. Voor onze bungalow was de afgelopen weken/maanden niet meer geborsteld laat staan met water gepoetst gewoon smerig. Spijtig, gelukkig verbleven we hier maar drie daagjes.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 10diane_vdl08-07-2014

Zeer zeer goed

Na een vermoeiende rondreis door Andalousië van een week, was dit een ideaal hotel om nog 5 dagen te rusten. Rust voor wie wil, animatie in overvloed in het frans voor wie dit wil. Mooie gezellige huisjes: net een klein dorpje en toch niet te groot! Grote nette badkamer en grote bedden met dagelijks propere lakens en desgewenst dagelijks propere handdoeken. Lekker eten! Sommige ligzetels in de "ligweide" en rondom het zwembad zijn wel verouderd en sommige zijn stuk maar er is keuze in overvloed om andere te nemen vooral in de periode toen wij er waren in juni. Spijtig dat de zetels op het strand niet tot het hotel behoren en hiervoor moet afzonderlijk bij betaald worden.

Gereisd met partner in juni 2014

• 9Kathleen Faillie01-06-2014

Voor herhaling vatbaar

Hotel is wat veroudert maar zeer goed onderhouden. Ligging onmiddellijk aan het strand, ietsje afgelegen voor mensen die graag gaan shoppen. Hotel is gelegen in een rustige buurt, geen lawaai van naburige hotels wat betreft muziek en animatie. Het personeel is vriendelijk, de bediening aan de bar gaf soms wel wat wachttijd, ingevolge te weinig personeel beschikbaar, en Rachida is inderdaad wat aan de trage kant om te bedienen, wel heel vriendelijk!!

Gereisd met partner in mei 2014

• 6belkin6608-05-2014

Verouderd hotel!

Afgelegen hotel, huren van auto is een must als je niet altijd in het hotel wil blijven en iets wil zien van de omgeving. De kamers in het hoofdgebouw, met zeezicht, zijn ruim en comfortabel, alleen weet ik niet of de centrale airco wel voldoende zal zijn in volle zomer??? Het buffet is eenvoudig , bij de showcooking beginnen ze alleen maar iets te bakken als je het vraagt, er ligt dus niets klaar!!!! De service is snel en vriendelijk. Een kluisje huren voor 9 dagen kost 31 euro, plus 10 euro waarborg voor de sleutel, wat toch vrij duur is!!!! De tuinen rond het zwembad zijn zeer lelijk en er is NIKS van gras te zien. Het is allemaal betegeld met lelijke stenen!!!! Heel het hotel is sterk verouderd en gebouwd met goedkope materialen! In het hotel verblijven er hoofdzakelijk franse gasten, dus slechts een paar vlamingen aanwezig. Alles zoals de animatie is dus in het frans!Zeker dus geen aanrader voor families met kinderen! Te bezoeken waard is zeker Ronda en oud Marbella en Malaga.

Gereisd met partner in april 2014

• 7vanessa_de_vriese29-10-2013

Vlakbij Marbella gelegen

hotel gebouwd in bungalow stijl, wat ze in Spanje "pueblo andaluz" noemen;bungalows zijn klein en verouderd, met 2 volw en 1 kind van 12 was er nog nauwelijks plaats om valiezen te plaatsen;geen mogelijkheid om buiten te eten in het centraal restaurant enkel in het à la carte restaurant op het strand;animatiepersoneel is vriendelijk;zwembad heel druk in namiddag;tuinen zijn zeer verzorgd rond de bungalows;personeel in restaurant is ook vriendelijk;rond het hotel zelf is niks,ligt vlakbij een grote baan; er is wel een bankautomaat,kleine superette en apotheek op wandelafstand

Gereisd in juli 2013

2 tips over Hotel Marbella Playa

• Lut Vandecasteele, 19-06-2012

Vol pension = waar voor je geld, all inclusief is in dit hotel geen echte all inclusief...

• diane_vdl, 08-07-2014

Bij inchecken worden de kamers voor Duitse toeristen wel sneller klaar gemaakt.

1 vraag over Hotel Marbella Playa

• Vanessa, 16-05-2013

buiten eten

kan men buiten eten 's middags en 's avonds?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • HuisdierenOp aanvraag

• WaterparkAanwezig

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Kapel, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaHammam
  • Wellness behandelingenMassages