Camping La Buganvilla

9 reviews over Camping La Buganvilla in het Nederlands

Geen goede keuze

Charlie
10-8-2019

De camping staat vol met spaanse families. Veel herrie s avonds, kinderen laat op. Verder zijn de faciliteiten verouderd en zijn er geen activiteiten. Alles is vrij ouderwets.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een camping voor langer verblijf

TP HOGENHOUT
22-7-2018

Camping is zeer verzorgd, sanitair optimaal Heel veel nieuw. Restauratie goed verzorgd Zwembad uitstekend. Wel rustige camping. Conclusie ten opzichte van de vorige review. 1000% verbeterd

Gereisd Met partner in juli 2018

nooit meer

donald - lut
4-12-2012

Aangekomen op camping als overwinterplaats. Publiek een zevental bezoekers( overwinteraars ) waarvan drie doorzopen koppels welke het prettig vinden om in eendagelijkse dronkemansbui mensen lastig te vallen.Behoren blijkbaar tot een vast terugkerend publiek van de zo goed als verlaten camping. Blijkt dat er ieder jaar problemen zijn met dezelfde personen. De nieuwe chef kan er naar zijn zeggen niets aan doen ( dronken , lastige , personen zijn blijkibaar geen probleem. )Na 2 maanden verblijf verlaten we de camping om de rest , 4 maanden, op een andere campingmaar dan op een normale manier door te brengen.

Gereisd Met partner in oktober 2012

gunstig gelegen voor excursies

Conny
4-4-2012

De camping is gunstig gelegen om excursies te maken in de omgeving, je zit zo op de kustweg. Voor de rest waren wij niet gelukkig met de franse gastarbeiders die voor hun tent tot diep in de nacht zaten te drinken. Maar na een klacht bij de receptie waren ze de andere nachten een stuk stiller.

Gereisd Met partner in Tue May 23 2000 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

De camping is niet geschikt voor kinderen want er is niks

fam. munster
2-6-2008

De camping is niet geschikt voor kinderen want er is niks te doen voor hen. Het is een camping die je als uitvalsbasis kan gebruiken voor bezoekjes in de omgeving. De camping zelf is niet bijzonder en de staat van het sanitair al helemaal niet. Draadloos internet is slecht, amper verbinding. Het is een vrij onverzorgd terrein met kleine plekken.

Gereisd Met vrienden in Thu May 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij vinden de camping op zich wel redelijk, alleen het is

Manny
9-4-2008

Wij vinden de camping op zich wel redelijk, alleen het sanitair is verschrikkelijk slecht. De haren van de andere kampeerders zitten op de muren van de douche en dat zit er dan weken. Er wordt amper schoongemaakt. Het lijkt wel of het sanitair wordt schoongemaakt want er loopt wel een schoonmaakster rond met een emmer en een doekje maar ze doet alleen het aanrecht van de afwasbakken. Ook het draadloze internet is weggegooid geld want je moet elke dag naar de receptie om te vragen of ze de boel willen resetten. In het weekend kan dat dan niet want dan zit er iemand die er geen verstand van heeft. Ook zit er bij de receptie vaak een Portugese man die zo onverschillig is dat hij een beetje op zijn ellebogen over de desk hangt. Eigenlijk gepikeerd dat je wat komt vragen of in wil checken. Nee, Buganvilla is niet klantvriendelijk.

Gereisd Met partner in januari 2008

Camping Buganvilla is een plek waar je moet zijn voor de

Koos
8-4-2008

Camping Buganvilla is een plek waar je moet zijn voor de sfeer en het klimaat. Niet voor het comfort o.i.d. Prima busverbinding naar Marbella. Het draadloze internet is inderdaad verschrikkelijk slecht. Je betaalt veel voor weinig. Elke dag moet je voor internet naar de receptie lopen om de boel weer een beetje goed te laten draaien, voor korte duur overigens. Het santitair is erg slecht onderhouden en wordt slecht schoongemaakt. De haren van andere vakantiegangers zitten dagen later nog op de muren van de douche. Stilte tijdens de nacht wordt niet gehandhaafd. In verband met bouw van stacaravans worden de overige plekken steeds benauwder.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beetje rommelig

Paula
20-2-2008

Beetje rommelig. Weinig service. Internet slecht. Sanitair is waardeloos. Aan onderhoud wordt niets gedaan. Op zich een leuk terrein. Eigenaren zouden klantvriendelijker kunnen zijn. Reserveren kan, maar als er iemand op je plek gaat staan en niet weg wil heb je pech. Zij doen er niets aan.

Gereisd Met partner in Thu Nov 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

De camping biedt zeer weinig comfort

Henk Port
20-2-2008

De camping biedt zeer weinig comfort. Er is een restaurantje maar alleen s'avonds open.Sanitair miniem en slecht onderhouden De reden om hier te bivakkeren is de gezelligheid onder elkaar en dat je een bepaalde vriendschap deelt. Het beheer laat zeer te wensen over. Slechte controle op hygiene en onderhoud staanplaatsen. Afwatering bij regen zeer slecht. Dit waren mijn bevindingen vr. gr. Henk

Gereisd Met partner in februari 2008

• Overige servicesInformatie voor trips

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Buganvilla in Marbella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Buganvilla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.