Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag23°12°
8,2

Ontvangst met een welkomstdrankje in de beachclub van Iberostar Marbella Coral Beach 4*. Dit is een schoon hotel met bedden van goede kwaliteit. De all-inclusive is uitgebreid en er is showcooking. Op loopafstand van Puerto Banus en gelegen aan het strand. Met de bus of fiets kun je naar het centrum van Marbella.

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Marbella Coral Beach voor je op een rij gezet:

36 reviews over Hotel Iberostar Marbella Coral Beach in het Nederlands

Helemaal fantastisch

Gerry
13-6-2017

Ook dit hotel van Iberostar voldoet volkomen aan onze verwachtingen. Zeer mooi gelegen aan het strand en op loopafstand naar Puerto Banus, waar je heerlijk kunt eten. Hotel was heel schoon en de bedden waren van goede kwaliteit. Geen gedoe met handdoeken leggen aan het zwembad, kwam misschien ook omdat het geen hoogseizoen was. Ook op het strand was het goed vertoeven, geen drukte en goede eettentjes. Marbella moet je gezien hebben, een geweldig historisch stadje. Bus stopt voor het hotel en elk half uur kun je voor drie euro naar Marbella. Personeel was zeer vriendelijk, bij aankomst een welkomstdrankjes in de beachclub. Wij hadden alleen ontbijt erbij geboekt en dat was zeker goed. Je kunt het ontbijt niet buiten nuttigen, maar we vonden dit niet erg. Wilde je tussendoor iets eten, dan vonden wij de kwaliteit van het eten aan het zwembad onder de maat. Alleen bij de beachclub kon je iets beter eten, maar daar waren de prijzen behoorlijk aan de prijs. Bij de beachclub moet je ook betalen voor het ligbed, maar dan heb je wel een lekker kussen erbij. In deze tijd van het jaar stond alles in bloei..een lust voor het oog. We gaan zeker nog eens terug naar deze streek. Overigens ook heerlijk dat er geen spelende kinderen vertoefden in dit hotel.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

zeer goed

segers
11-5-2017

niets negatief dichtbij strand en promenade

Gereisd Met partner in mei 2015

Voor herhaling vatbaar !

Romina
19-8-2016

Mooi hotel met ruime , moderne kamers en gemeenschappelijke ruimtes in Andalusische stijl. De tuin en zwembad zijn heel goed verzorgd. Vriendelijk personeel,heel lekkere keuken ook met showcooking. Ruime all-inclusive; strandbar wel niet inbegrepen in de all in. Uitstekende ligging ook op wandelafstand van Puerto Banus. Fietsverhuur mogelijk voor € 12 per dag - ideaal om met de fiets naar Marbella te gaan. Ook in de omgeving zijn heel veel uitstappen mogelijk (Alhambra,Gibraltar,Granada,...) Een aanrader voor een zalig ontspannen vakantie met 2 !

Gereisd Met partner in juni 2016

mooi hotel

Anne-Marie
14-9-2015

Mooi hotel. Zeer mooie en ruime kamers. Mooie badkamer. Niets op aan te merken. Lekkere bedden. Personeel was wel gereserveerd. Mag iets spontaner zijn. Wel vriendelijk. Eten was zeker in orde. Er mag iets meer variatie zijn. Er werd wel ter plaatse gebakken. Geen supergrote eetzaal, dat was wel aangenaam. Geen massa. Mooi zwembad. Vlak aan het strand en een boulevard om naar Puerto Banus te gaan. Goed gelegen. Hotel is wel iets minder aan te raden voor kleine kinderen. Enkel zwembad, geen animatie. Misschien omdat wij er in april waren.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Apr 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

hotel op terugweg

familie
23-7-2015

Ligging ; op wandelafstand van Puerto Banus. Accommodatie; ooit prachtig,maar nu aan vernieuwing toe. Eten; mooi buffet, maar elke dag hetzelfde.Eten in de kelder. Beach Club: 10 euro perdag. Veel te klein, vuil en vies zwembad.Heel lawaaierig,Verschrikkelijke irritante luide muziek! Geen 4 sterren waard!!!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Rustig en mooie ligging

mark
10-8-2014

Familiekamers, zijn twee kamers met deur ertussen, zijn geweldig, groot en mooi! Schoon en fris allemaal. Hotel is niet echt heel erg gericht om kinderen, wel een speeltuintje en klein badje, maar geen supervermaak ofzo. Voor ons prima zo. Kinderen hebben zich gewoon wel prima vermaakt. Ligging is mooi, lekker om te fietsen naar Marbella, en lopen naar Puerto Banus is circa kwartiertje (richting de haven). Ontbijt is prima, diner uitsluitend lange broek voor heren! Helaas is het niet mogelijk om buiten te eten, alles is binnen, maar verder prima.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Prachtig hotel

dientje65
2-10-2013

Heerlijk hotel om thuis te komen na een week rondreizen door Andalusie. Zeer ruime kamers met zitje en een ruime badkamer met bad apart toilet. Goede bedden, bvn tv. Minibar en kluis (tegen betaling) Wifi is een half uur gratis in de bar. Maar tegen betaling onbeperkt. Wel pittig geprijsd, daar zijn ze van op de hoogte. € 7,- per dag, maar als je voor 7 dagen doet, kost het € 20,-. Dit is ook veel voordeliger en dan overal goed bereik. Buffet, genoeg keuze, voor ieder wat wils. Vers bereide produkten ook prima. Service erg goed. Ik heb mensen horen klagen, maar ik kijk heel kritisch en ik heb niet veel aan te merken. Enkel de Wifi en ja er mag een stoel in de bar vervangen worden, maar voor de rest perfect. Zelfs de bedjes aan het zwembad zijn goed, dat maak je niet vaak mee. Jammer dat de beachclub niet is inbegrepen. Tenzij het buffetrestaurant is gesloten, dan mag je daar als All Inclusive gast gaan eten. Als je niet all inclusive bent, zijn de kosten voor alles best hoog.

Gereisd Alleenreizend in september 2013

Mooi en klant vriendelijk hotel

Dochel reinhilde
8-9-2012

Goed hotel. Mooie kamers. Heel vriendelijk personeel. Hadden niet het gevoel dat dit gemaakt vriendelijk was. Negatieve was dat het avond eten lauw was (de op voorhand klaargemaakte schotels. Ze werden niet au bain marie warm gehouden maar enkel met lampen). De vers klaargemaakte waren oké. Echtgenoot en familielid ziek geworden dag voordien. We denken salmonella. Activiteiten waren daar ver te zoeken. Er was bv. een Flamenco avond aangekondigd. Wat bleek, wij waren daar alleen dus gene Flamenco. Wil je een rustig en goed hotel met was minpuntjes en wil je alleen maar zonnen dan zit je daar goed.

Gereisd Met vrienden in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi, netjes hotel met erg vriendelijk personeel

heer kinkel
1-9-2012

Het ziet er allemaal erg netjes en mooi uit, personeel is erg hulpvaardig, snel en vriendelijk. Kamers netjes en bij het zwembad. Goede informatie aan de balie. Alleen Wifi werkt er slecht!

Gereisd Met partner in augustus 2012

SUBLIEM

MARCELL EN ERIK
31-7-2012

Alweer een perfect hotel van Iberostar. Kamers zijn zoals de foto’s weergeven in reisboeken (zie foto’s in bijlage). De locatie was super met een prachtige wandelpromenade. Marbella ligt op ongeveer 15min wandelen van het hotel. Restaurant is inderdaad binnen, maar dat vonden wij absoluut geen probleem vanwege de hitte buiten. Wij vonden het heel aangenaam om met aangepaste airco te kunnen dineren. Het restaurant geeft jou ook niet het gevoel dat je in een refter zit. Zeer gezellig en lekker eten. Vriendelijk personeel, heel lieve en goede kok! Aan de vip beach kan je buiten eten en zonnen met prachtig zicht op zee. In de bar kan je heerlijk genieten van een drankje. Wij gaan zeker terug!

Gereisd Met partner in juli 2012

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Spaans, Vis / Seafood
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Luchtcirculatiesysteem
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Marbella Coral Beach in Marbella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Marbella Coral Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.