Villa Henry

1 review over Villa Henry in het Nederlands

luxe villa

wim remeeus
8-11-2009

Begin okt. '09 1 week deze luxe villa gehuurd. Zeer veel privacy door natuurlijke omheining. Grandioos uitzicht over een golfbaan. Komplete keukeninrichting. Ruime slaapkamers. Moderne badkamers. Goed beveiligd. Je krijgt een echt Beverly Hills gevoel in deze villa. We gaan zeker nog eens terug naar deze streek (Nueva Andalucia)

Gereisd Met jonge kinderen in november 2009

Villa info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Henry in Marbella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Henry zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.