Appartement Greenlife Golf Club

Appartement
Appartement Greenlife Golf Club
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Greenlife Golf Club voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Greenlife Golf Club in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

Mooi complex

Olga B., 25-9-2013

Het complex heeft een mooie ligging, in de heuvels en is gesitueerd rondom eengrote vijver, waaraan het restaurant ligt, en ook de golfbanen liggen hier om heen. Daar tussen zijn op strategische plekken de appartementengebouwen neergezet, waardoor het geheel een ruimtelijke indruk geeft. De studio was ruim en schoon, bedden prima en badkamer van alle gemakken voorzien.

fancinerend

phillip, 19-11-2009

het is geweldig, dit appartementen complex ligt op een heuvel,

je kijkt uit over de zee, het is ong. 2 km rijden naar het strand, de golfbaan ligt op 100 M afstand, ik denk persoonlijk dat het meer iets is voor mensen die een rustige vakantie willen , en ook van de natuur willen genieten. er is een prachtig buitenzwembad!!

ik heb deze indruk van het appartementen complex omdat vrienden daar een huis hebben en we er nu al 3 jaar naartoe gaan, en het ons prima bevalt!

een aanrader!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Greenlife Golf Club in Marbella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Greenlife Golf Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Greenlife Golf Club scoort een 7.67 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: