Hotel El Rodeo

Hotel aan zeeWeer vandaag27°23°
Hotel El Rodeo
5,8

7 reviews over Hotel El Rodeo in het Nederlands

Goede ligging, slecht eten!

suzanne
19-11-2016

Wij waren er met de wandelvierdaagse. Touroperator biedt dit hotel aan op basis van halfpension. Touroperator laat je dus obv hiervan betalen maar wij zijn iedere avond gaan uit eten want het eten is ronduit slecht. Vet eten, geen variatie en zelfs het fruit was verrot. Touroperator vindt echter dat dit een eenvoudig maar goed hotel is. Voor ons nooit meer!

Gunstige ligging

Tjeerd
28-10-2016

El Rodeo heeft als voordeel dat het een gunstige ligging heeft. Wij waren daar met de wandelvierdaagse en de start daarvan lag dichtbij. Ook de de oude stad ligt aan de overkant van het hotel. Diverse eetgelegenheden liggen op loopafstand en dat is maar goed ook aangezien het diner niet veel voorstelt. Het ontbijt is redelijk .

De kamer is eenvoudig maar netjes en schoon. Zwembad op het dak. In oktober was het water erg koud maar wel verfrissend na een zware wandeldag. Ook staan er ligbedden om nog even heerlijk van de zon te kunnen genieten.

Sober maar netjes

Mark van Niel
15-10-2015

Hotel El Rodeo is een wat ouder hotel, kamers zijn ruim en netjes en alle voorzien van bad met douche. In de kamer is een minibar die je zelf moet vullen. Bedden zijn goed en stevig. Kamers zijn allemaal aan de straat kant waar het snachts erg lawaaierig is dus deuren moeten dicht als je gaat slapen.

Zwembad is klein en op het dak, maar wel lekker fris. Je staat met 5 minuten lopen bij de zee.

Ontbijt was goed, diner slecht. Vet, slap en weinig afwisseling. In de omgeving zitten veel restaurants dus uitwijk mogelijkheden voldoende

Corrie de Haan
12-10-2015

We waren er voor de wandelvierdaagse en dus overdag weg. Heel dichtbij de haven en voor ons nu de startplaats. Locatie is perfect: bij centrum, strand en restaurants. Kamers eenvoudig. We zaten op de zesde verdieping en dan heb je t dak en zwembad dichtbij en tot laat zon op t balkon. Lager is de zon eerder weg. Wel lawaai van de straat, maar goede airco, dus deur kan dicht en dan is lawaai weg.

Rosa
6-1-2010

We hebben in maart 2008 een weekje in dit hotel doorgebracht. Het heeft een goede ligging midden in het oude centrum van de stad. Alles is in de buurt en de bus/taxi staat voor de deur. Het eten is minder. Het is koud en elke dag hetzelfde, maar binnen 1 minuut zijn er restaurants. Het grote nadeel van dit hotel is de parkeergelegenheid, die is er namelijk niet. Je moet zelf ergens in de drukke stad een parkeerplek vinden en dat is niet altijd makkelijk.

Conclusie: Een prima hotel als je weinig in je kamer aanwezig bent. Het is goed in verhouding van de sterren die het heeft,je moet niet meer verwachten.

2006

Prima hotel, midden in het centrum

Gina
30-8-2006

Prima hotel, midden in het centrum.Dichtbij het strand, supermarkt, winkels, barretjes.Tien minuten met de taxi (of met de bus) en je bent bij Puerto Banus.Mensen van de receptie zijn vriendelijk en behulpzaam.Kamers zijn schoon met airco.Ontbijt is wel simpel, maar lunch en avondeten is dik in orde.

wij zijn van 6/6 tot 13/6 2006 hier half pension geweest.het hotel lijkt meer op een city break hotel en op de begane grond is alleen de ingang de rest zijn allemaal winkels ,het kan een beetje lawaaijerig zijn met verkeer maar is wel aardig en ligt in het centrum en 5min. v/h strand .eten was genoeg maar voor het avond eten moet je er om 7uur precies zijn anders is het niet warm . dit is een typish 3* sterren hotel voor de prijs .als je niet te veel verwacht is dit hotel ok

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Rodeo in Marbella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Rodeo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.