Hostel El Castillo

Hostel
8,5

1 review over Hostel El Castillo in het Nederlands

leuk voor een paar nachten

Jolanda
21-9-2010

Een echt spaans hostel. Karakteristiek, maar niets bijzonders. Een prima ligging in het mooie oude deel van Marbella. Op loopafstand van de kust. Wij zijn er alleen geweest om te slapen, daarvoor is het Hostel prima geschikt.

Gereisd Met vrienden in september 2010

Hostel info

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Strijkijzer, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel El Castillo in Marbella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel El Castillo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.