Hotel Don Carlos

• Goed: 7 - 8

Aardig gerenoveerd torenhoog hotel

Krook
12-10-2011

Het hotel is modern en hippig gerenoveerd maar aan sommige dingen, zoals aan de hoogte (11 etages) kun je zien dat het een ouder gebouw is. Voordeel is dat je op hogere etages prachtig uitzicht kunt hebben. Boek dan wel de Marbella-view-kant (flink duurder), want de Malaga-zijde kijkt uit op een betonnen gebouwskelet, in de voortuin van het hotel...

Aan de achterzijde heeft het hotel een prachtige uitgestrekte tuin met beachclub tot aan het eigen zandstrand.

Bij het hoofdgebouw ligt een rechthoekig zwembad en een iets lager gelegen kinderbad, lekker ruim allebei met gratis stoelen. Bij de beachclub is nog een zwembad met allerlei kronkels, alleen kosten de stoelen 20 euro p.p.p.d. Op het strand kun je ligstoelen huren voor 10 euro p.d. En dan zijn er ook nog van die tweepersoons loungebedden voor 40 euro.

Service van de receptie was prima, kamerschoonmaak ook, maar de kwaliteit van het eten en de bediening vonden wij niet 5*-waardig.

Voor kinderen leuke ontvangst met ballon etc.

design hotel

Erika
13-4-2010

mooi hotel, mooie inrichting (design - klasse) groot zwembad verwarmd, kinderbadje niet, maar is wel uit de wind gelegen en dus fijn om te zitten in het voorjaar. kinderen gingen er hoedanook in...

zwembad is heel recht toe recht aan (geen planten, bomen , gewoon vierkant bad met strandstoelen, niet echt heel cosy, maar je moet ervoor zijn)

wel heel vriendelijke bediening

kamers ook heel mooi

prachtige tuin en beach resort: doet denken aan balinese tuin

verscheidene tennispleinen 20€ per uur, dus goed te doen

massage ook goed te betalen (60€ per uur)

een typische 5* hotel

R. Pe
7-8-2009

Het hotel is van buiten een enorm kolos van een flat gebouw, maar erachter ligt de grootste troef: Een prachtig aangelegde tuin. Met waterval, kabbelend stroomend watertje met goud vissen en prachtige water lelies. Via kronkel paadjes langs palmbomen kom je uiteindelijk uit bij de beach club die bij het hotel hoort. Er is en heel mooi zwembad met ligbedden (krijg je tegoed bon voor) en lounge bedden (40 euro!!). En erachter ligt strand met bedden en parasols (ook hiervoor krijg je tegoed bon). Ze zijn wel streng met de bedjes, Je mag geen bedden bij schuiven en ook niet te ver uit de lijn!!! Ontbijd is zeer goed verzorgd, verse jus, vers fruit, croissants, eieren, yogurts...etc. en tot het eind aan toe aangevult. S'avonds in het restaurant kun je lekker eten, maar eten bij beachclub is echt niet lekker! service op het strand zeer rommelig, weten steeds niet wie iets besteld heeft! Hadden 2 kamers met tussen deur, en GEEN balkon, Niet Doen! degelijke kamers, saai!schoon en vriendelijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Don Carlos voor je op een rij gezet:

DIT HOTEL IS EEN TOPPER!!!!!!!!!!!

Wiljo
4-2-2009

Het was in een woord een geweldige vakantie.

Wij hadden een villa met apparte slaapkamer gelijk aan het zwembad, heerlijk als je lekker op jezelf wilt zijn.

Hier heb je echt alles wat je nodig hebt.

Het eten is er super.

2008

Erg goed

E.C.T.
28-10-2008

Top hotel, gave trendy kamers. Mooie zwembaden en goed ontbijtbuffet. Aanrader !

Een super 5 sterren hotel

albert
1-6-2008

Een super 5 sterren hotel. Zeer modern en trendy ingericht. Mooie kamers. Uitstekend ontbijtbuffet. Heel vriendelijk personeel. Kindvriendelijk. Mooi verwarmd zwembad. Prachtig park naar beachclub. Naast Nikki Beach!! Draadloos internet (tegen betaling) op kamer. In hoogseizoen wel prijzig met kids. 12 km van Marbella, gelegen in Elviria mooi gebied met volop winkels en restaurants. Een aanrader !!

Een super eigentijds trendieus hotel

albert
1-6-2008

Een super eigentijds trendieus hotel. Verwarmd zwembad en prachtige tuin met aansluitend beachclub. Ook naast Nikki Beach. Super trendy strandclub. Mooie kamers met heerlijke bedden en (tegen betaling) draadloos internet. Goed gelegen en 12 km van Marbelle. Auto is wel een must! Wij zijn dit jaar al voor de 6e keer geweest. In hoogseizoen wel erg prijzig met kids. Maar voor de verwende vakantieganger een top 5 sterren hotel !!!

supr hotel, wij kunnen het iedereen aanraden! de service,

Marcel van Amersfoort
26-1-2008

supr hotel, wij kunnen het iedereen aanraden! de service, het eten en met name de kindvriendelijkheid zijn echt super!!

We hebben een aantal aanbieders voor Don Carlos voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Don Carlos in Marbella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Don Carlos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Don Carlos scoort een 9.13 uit 10 op basis van 8 reviews.