Camping Cabopino

26 reviews over Camping Cabopino in het Nederlands

Geen prettige camping

Fam. Goossen
29-10-2014

De camping staat vol met overwinteraars die de beste plekken ingenomen hebben en "ons kent ons!". De eenvoudige sanitair blokken hebben slechts 2 douches. Buiten zitten was haast niet mogelijk door het enorme aantal vliegen. Het strand is via een loopbrug over de loeidrukke weg naar Marbella te bereiken. Wifi is veel te duur! 1 uur kost 3 euro en slecht bereik! Het water in het zwembad ijskoud, het overdekte zwembad was gesloten,

topper!

Co
15-5-2014

Al meerdere malen deze camping bezocht. Ruime plaatsen, dure WIFI

Fijne camping, ruime plaatsen.

dickbos_arnhem
14-9-2013

De Costa del Sol heeft van alles te bieden. Deze camping ligt centraal gelegen, aan de A7. Tussen Fuengirola en Marbella.

De plaatsen zijn allemaal ruim, deels op grind, deels op aarde. Plaatsen met veel schaduw, of plaatsen met weinig schaduw. Overal elektriciteit en water dicht in de buurt.

Fietsen bijna onmogelijk door de A7 die vlak langs de camping loopt (van het geluid geen last). Een duur maar heerlijk Italiaans restaurant bij de ingang, een goedkoop, ook lekker, Italiaans restaurant op de camping. We hebben hier 14 dagen gestaan, prima!

Ruime camping

Zandheuvel
29-6-2013

Leuke camping met ruime plaatsen. Er lopen inderdaad katten rond maar die zijn schuw en niet vervelend aanwezig.

Fietsen is hier een avontuur. Decenige mogelijkheid is om achter de vangrails van de A7 te fietsen. Supermarkten zijn vlakbij , zoals de Lidl.

Strand is op loopafstand over het viaduct .

Wifi is alleen tegen betaling en behoorlijk prijzig, het was de enige camping waar we geen gratis wifi hadden dit jaar.

We stonden vlakbij het zwembad , het geluid van de snelweg was niet storend.

De entree doet wat krap aan, maar daarna ontvouwt zich een ruime en geriefelijke camping. Op loopafstand van een prachtig strand. Diverse eetgelegenheden. Redelijk sanitair. Leuk zwembad. Ruime staanplaatsen, ga wel wat achter op de hoger gelegen plaatsen staan i.v.m. geluidsoverlast van de A7 snelweg. Prima camping voor bezoeken van nabijgelegen Marbella.

Groot minpunt: vele zwerfkatten bevolken de camping en poepen alles onder, tenminste wel op onze staanplaats. Misschien hadden ze die als gezamenlijke kattenbak gekozen. Na klagen werd het direct opgeruimd en met bleek behandeld, maar de volgende dag was het weer mis. Men voert ze op enkele plekken (!) om ze bij elkaar te houden. Naar het asiel brengen is de enige oplossing.

Prima plek

krissie
15-7-2012

Zijn hier mei 2012 voor 6 dagen geweest . Mooie camping, grote plekken, prima sanitair maar weinig en verouderd en veel koud water. Strand lopend te doen en leuk strandtentje. Restaurant voor op camping gewoon superrrrrrrrrrrrr Maar we zouden zeker eens terug komen, echt prima plek in voor seizoen.

Prima camping maar je zit wel geïsoleerd

decoo_fikse
4-5-2012

De winkel stelt niets voor. De boodschappen moet je elders doen. De A7 is een levensgevaarlijke weg. Deze moet je wel op om je heil elders te zoeken. Over de camping zelf kunnen we niets negatiefs melden. Veel mensen komen daar iedere winter om weer te genieten van het klimaat.

Prima camping

Hester
29-10-2011

Het personeel is vriendelijk, de stacaravan was wat oud maar wel netjes schoon. Voor lange Nederlanders is een stacaravan (het 2-persoonshuisje model C) wel erg laag. Mijn vriend stootte een aantal keer zijn hoofd.

De campingwinkel is erg duur, maar de basisartikelen zijn aanwezig.

Het personeel was erg vriendelijk en heeft ons goed geholpen.

Toch een andere mening

Annemieke en Jos
17-9-2011

Op 26-09-2008 schreven wij dat het een parel aan de Costa del Sol was. Op dit moment zijn we er voor de 3e en waarschijnlijk de laatste keer en is ons oordeel toch wat minder. Dit heeft 2 oorzaken: Naar onze mening is de prijs een beetje buitensporig geworden, naast de forse huurprijs kost bv. internet ca 20 euro per week, waar we op 2 lokaties eerder deze week gewoon voor niets konden internetten. Dat tot daar aan toe.

In 2009 waren we even op bezoek, in 2010 hebben we een week op de camping gezeten. En deze week meldden we ons wederom voor enkele dagen en alle 3 de bezoeken, werden we ronduit arrogant en chagerijnig te woord gestaan.

De limit was voor ons deze week een volslanke chagerijnige bril dragende "receptioniste" die ons compleet afzeek terwijl we netjes enkele vragen over internet stelden.

Wat ons betreft: trek die Zoover Award svp snel in, jammer voor enkele medewerkers die wel klantvriendelijk zijn.

Cabopino is een geweldige camping, sommige wedewerkers wat minder!!!

Voor ons nooit meer!

Jansen
    3-8-2011

We zijn hier maar 1 nacht geweest. De camping zelf ziet er mooi en verzorgd uit ruime plekken, met veel schaduw. Je mag zelf een plek uitzoeken. Er zijn twee zwembaden. Op zich wel aardig, maar niets speciaals. Het sanitair is netjes en schoon.

Er is niet echt een supermarkt. Alleen een barretje waar je stokbrood en wat beleg en drinken kunt kopen. Stokbrood is erg duur in vergelijking met andere campings.

Je moet 10 min lopen voor het strand. Op zich prima te doen en het is een leuk strandje. We hebben heerlijk gegeten bij een Italiaans restaurant in het haventje, echt super. Het eerste dat je ziet als je onder de poort doorkomt.

Voor ons deze camping nooit meer,omdat er groepen jongeren (jaarlijks terug) komen die 's nachts erg veel geluidsoverlast veroorzaken. Dit begon om 10 uur al, de ene groep zet muziek aan, de andere groep nog harder. En 's nachts na het stappen komen ze erg luidruchtig thuis en gaan vervolgens nog 2 uur door met schreeuwen en muziek!Geen security te zien..

We hebben een aantal aanbieders voor Cabopino voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Cabopino in Marbella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Cabopino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Cabopino scoort een 7.62 uit 10 op basis van 31 reviews.