Appartement Pierre & Vacances Village Club Terrazas Costa del Sol

Appartement Pierre & Vacances Village Club Terrazas Costa del Sol
7,3

5 tips over Appartement Pierre & Vacances Village Club Terrazas Costa del Sol

Helen, 5-8-2013
Het strand van Sotogrande, Gibraltar en Tarifa. Restaurants: in de haven van Estepona het Italiaanse restaurant (met de geblokte kleedjes): echt fantastisch vers Italiaans eten! en La Verandah in Sotogrande (tegenover de 'flats').
aheij, 2-8-2013

Marina Adventure Tarifa (Dolfijnen & Orka's spotten)

Dagje Marokko www.frs.es

Ristorante Parapiro's Puerto de la Duquesa

franciska, 4-9-2012
Je kan het treffen qua ligging,maar je kunt ook verkeerd zitten en de hele avond,tussen de keiharde muziek zitten.De tip die ik zou geven is beveiligde strand parkeer plek,meer en beter schoonmaken en ook iets meer richten op de Nederlanders,en wifi gratis, gewoon service,Het eten is bijv,Estepona of Duquesa goedkoper en super lekker.Een aanrader de Mexicaan in Duquesa,super vriendelijk personeel,lekker eten,en een super leuk uitzicht op de haven,

We hebben een aantal aanbieders voor Pierre & Vacances Village Club Terrazas Costa del Sol voor je op een rij gezet:

elbu, 29-7-2012

Er is een kleine supermarkt met name geschikt om even brood te halen, grote supermarkten zijn er in de omgeving met de auto goed te bereiken. Er is een klein strandje (kiezel) dat je kunt bereiken met een hotelbusje (gratis). Een groot strand in Sabinillas.

Tips: Tarifa ( geweldige sfeer), Gibraltar, Jerez, witte dorpjes

Corien, 10-7-2012
Gibraltar bezoek is erg leuk. Auto in La Linea zetten en dan even "over de grens" lopen. Daar een taxi tour nemen. Dagje Marokko is ook erg leuk. Sfeer te proeven en te kijken bij deze vriendelijke mensen. Het plaatje Ronda is leuk. Flaminco show en paarden show die in het hotel werd aangeboden vonden wij minder. Het was erg ver rijden, Torremolinos, en eten was slecht. Strand van Sabinillas is geweldig en mooi.