Appartement Pierre & Vacances Village Club Terrazas Costa del Sol

6.7Voldoende

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Manilva

6.7Voldoende

• 7.1Inrichting

We hebben een aantal aanbieders voor Pierre & Vacances Village Club Terrazas Costa del Sol voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

Ruime appartementen in Pierre et Vacances Villages Clubs Terrazas Costa del Sol (Manilva). Al vind je hier wel een zwembad, restaurant en Franse animatie voor kleine kinderen is Pierre et Vacances Village Club Terrazas Costa del Sol in Manilva vooral geschikt wanneer je er graag op uit trekt in de omgeving. Zo is Marbella 40 minuten rijden.

41 reviews over Appartement Pierre & Vacances Village Club Terrazas Costa del Sol

• 2019
    7Annet22-08-2019

Prima vakantie gehad!!

Wij hebben een hele leuke vakantie gehad. Auto is zeker een must! Leuke plaatjes in de omgeving: Mijas (ezels dorp, smalle (winkel)straatjes, erg leuk. Uurtje rijden. Gibraltar ook een aanrader: tax free shoppen, kabelbaan of met een busje naar de apen en grotten (let op: paspoort mee ivm douane). Strand in Tarifa is prachtig. Estepona een leuke stad en natuurlijk moet je naar Marbella (45min). Vlakbij is een liddl (kleine 10min rijden). Porto Banus ook erg mooi. En porto de la duquesa = vlakbij. Qua app : ik was met 2 kinderen en had een 2 kamer app. Helemaal prima. 1 slaapkamer en 2 bedbanken in de woonkamer. Keukentje voldoende ingericht met wat je nodig hebt (tevens koffiezet apparaat, waterkoker en vaatwasser). De schoonmaak was idd matig maar ach, het is vakantie dus wat mij betreft geen probleem. Animatie niet veel geweest maar mijn kinderen (8 en 10jr) vonden het leuk om te kijken ondanks dat ze er geen woord van verstonden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 6D. Willemsen28-04-2019

Ziet er goed uit maar de service is onder de maat.

Net vakantiepark met ruime appartementen. Jammer dat je 35 euro per week moet betalen om je auto op het terrein te parkeren, terwijl dat eigenlijk niet anders kan. Of je moet steeds een eind steil omhoog lopen. Er wordt nauwelijks tussentijds schoongemaakt en er zijn veel te weinig handdoeken beschikbaar. Die kun je vervolgens bij de receptie halen voor 9 (!) euro per setje van 2. De wifi deed het na 2 dagen niet meer. Dit hebben we gemeld en het zou na 10 minuten opgelost zijn. De rest van de week geen wifi meer gehad.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 2018
    8Marijn03-10-2018

Heerlijke vakantie!

Mooie en ruime appartementen met een groot balkon. Helaas werd er niet regelmatig schoongemaakt en de schoonmaak was ook niet heel goed. Bedden zijn erg hard, wij konden er niet op slapen en hebben de slaapbanken in de woonkamer gebruikt. Wij waren samen met onze dochter van 3 en een groot nadeel vonden wij dat de je de deur van binnenuit niet op slot kan doen. Als je de deur dicht doet dan kan je hem van buitenaf niet zomaar openmaken maar van binnenuit dus wel. De technische dienst heel behulpzaam en is er een goede oplossing voor gekomen. Leuke animatie, helaas wel vooral in het Spaans en Frans. Er is een winkeltje waar je iedere ochtend croissants en stokbrood kan halen, echter moet je wel geduld hebben (bakken met 1 kleine oven). Als je hier verblijft dien je wel echt een auto te hebben. Al met al hebben we het hier heel fijn gehad maar we zullen niet snel terugkomen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 5Familie B. Vigol27-09-2018

Kan beter

Kamers waren groot, beetje te groot. Kamers worden niet dagelijks schoon gemaakt.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 7Mirjam08-08-2018

Leuk maar geen tweede keer.

Leuk vakantiedorp, grote appartementen, veel keus qua ligging, goede airco, groot balkon maar hele slechte, harde bedden. Schoonmaak apart in te kopen, karig met handdoeken: zelf extra meenemen. Zelf veel te ondernemen in de mooie omgeving, auto noodzakelijk. Nette en behulpzame medewerkers. Minpunt: te veel gericht op de vele Franse toeristen : animatie vnl in Frans en Spaans met hier en daar een woordje Engels. Onze jongens verstonden het niet en voelden zich buitengesloten. In het zwembad mag nauwelijks gespeeld worden, zelfs geen klein waterballetje. Onze twee jongens konden zich niet uitleven. Jammer!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

7Jack24-09-2017

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Het park is een prima uitvalbasis om dagtochten te maken. Ronda, Tarifa, Puerto Banus, en kleinere plaatsen in het achterland die allemaal hun eigen charmes hebben. Schoonmaak liet wel te wensen over. Niet erg schoon bij aankomst en ook de schoonmaak na een of acht was met een "'Franse slag" Park ligt idd wat afgelegen dus auto is een must. Tip: in mijn navigatie (Garmin) staat het park wel onder POI (Foursquare) onder de naam P&V Terrazas Costa del Sol. Bespaart wat zoekwerk bij aankomst.

Gereisd met partner in september 2017

• 6Fam. Koster23-09-2017

Prima appartement, goede ligging

wij zijn er twee weken geweest, drie keer schone beddengoed en handdoeken. Wc papier werden we geacht zelf te kopen en pedaalemmers moesten we tussen de 3 schoonmaakbeurten in ook zelf legen. Op zich allemaal niet erg, mits je het weet. De omschrijving van onze reisorganisatie gaf een ander beeld.

Ontbijt was oké, kon zeker beter. Zwembaden heerlijk, alleen jammer dat er zo weinig parasols zijn (bij het kinderbad echt maar 2 parasols).

De ligging van het appartementencomplex is wel heel fijn (mits je een auto hebt). Wij hebben met de auto tripjes gemaakt naar Ronda, Gibraltar, Estepona, Marbella, Malaga en vaak in het haventje van Manilva geweest.

Het parkeren op het terrein kost 5 euro per dag, maar het hek staat bijna altijd open dus je kunt zo naar binnen rijden of op straat parkeren.

Verder veel honden! En dus veel hondenpoep!

Al met al dus een oké resort, met name vanwege de ligging. wij zijn toch meer service gewend dus voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

• 6Evelyn07-09-2017

Niet onze keuze

Mooi appartement. We zijn er een week geweest maar geen schoonmaak gehad of gezien. Schone handdoeken en wc papier maar steeds zelf ophalen bij de balie daar wordt alles netjes gegeven. Pasjes moesten af en toe even vervangen worden. Bij reparaties in het appartement was wel elke keer snel een monteur. Auto is noodzakelijk maat wel leuke tripjes gemaakt. Appartement is heel moeilijk te vinden. We zijn twee uur aan het zoeken geweest want het adres wat op de site staat is niet bekend in de navigatie dus het is zelf puzzelen waar je heen moet. Want het appartement ligt niet in Estepona maar in Manilva in de wijk playa del Rochas. En probeer dat maar te vinden zonder een fatsoenlijke adres. Tripjes: Rhonda, Cazares, Gaucin, Costegrande en een verrassend Dugesa (haven).

Gereisd met partner in september 2017

• 8Fam. Muller21-08-2017

Mooi appartementencomplex met prachtig uitzicht.

Een mooi en rustig complex met prachtig uitzicht op zee, complex ziet er ook goed onderhouden uit. In tegenstelling tot alle andere reviews, werd ons appartement 2x per week voorzien van nieuw beddengoed en handdoeken gedurende 3 weken. Wij hoefden ook geen extra geld te betalen voor zeezicht. Appartement is oké, alleen bedden zijn wel hard. TV, vaatwasser, airco is inbegrepen en 2 badkamers was ook fijn. Voor onze kinderen waren er in tegenstelling tot wat wij gewend zijn geen georganiseerde sportactiviteiten zoals voetbal of basketbaltoernooitjes. Verder wel een sportveldje aanwezig, waar met Franse kinderen werd gespeeld. Vanuit Manilva genoeg in de omgeving te doen. Wij hebben ons hier goed vermaakt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8Anja09-08-2017

Prima uitvalsbasis voor C.del Sol en C.de la Luz

Het park is rustig gelegen tegen een heuvel op en ligt verder van de bewoonde wereld af. Een auto is een vereiste. Je kunt kiezen binnen (5,- per dag ) of buiten het park (gratis) parkeren. Wij hadden Appartement Lorca 8303, op de 3e etage met een prachtig uitzicht op Gibraltar. Het appartement lag aan het centrale plein, het podium van de animatie (tussen 21:00-23:00 uur) recht onder ons balkon, maar dit is niet als storend ervaren, eerder gezellig. Stipt 23:00 uur werd het rustig. In het ruime appartement, 2 slaapkamers met spiraalbedden (niet prettig), twee badkamers waarvan 1 met ligbad, een ruime woonkamer met eethoek en open keuken met vaatwasser en koffie-apparaat. De keuken is echt minimaal ingericht, maar voldoende. In de woonkamer staan 2 bedbanken waar je goed op kunt slapen indien de spiraalbedden te hard zijn. Extra 1 persoonslakens werden zonder probleem verstrekt. Een keer per week worden de bedden verschoond en de handdoeken vervangen. Er is goede WiFi beschikbaar in appartement. In het park zijn 2 zwembaden, waar te weinig schaduwplekken beschikbaar zijn. Bij het grote zwembad werd 's middags meestal wat georganiseerd door de animatie, met daarbij soms erg harde muziek. Animatie is helemaal gericht op Fransen en Spanjaarden. Voor boodschappen kun je terecht bij de Lidl in Sabinillas (10min), betere broodjes en meer keus dan bij de minimarket op het park. Hier alleen stokbrood en vette croissants, alsof je in Frankrijk bent. Verder prima minimarket voor vergeten boodschapje. Ook is er een grote Mercadona (veel keus) en een Supercor in Sotogrande (10min). Op het park is ook een wasserette (wasmachines €4,- per was en drogers €3,-per was) Uitstapjes naar bijv. Estepona, Marbella met puerto Banūs (luxe), Ronda, Mijas (ezels), Cassares (gieren), Gibraltar (belachelijk duur), Sotogrande (luxe), Tarifa(dolfijnen, walvissen en orka's) en Castillo de Castellar. Prima restaurants in het gezellige la Duquesa en ook prima eten bij Seaside Grill. Leuke strandjes bij Punto la Chullera en Playa de Carla Sardina (leuke strandtenten) en Playa de Torroguardiaro. Prima uitvalsbasis om deel Costa del Sol en een deel van de Costa de la Luz te bekijken

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Appartement Pierre & Vacances Village Club Terrazas Costa del Sol info