Appartement Pierre & Vacances Village Club Terrazas Costa del Sol

Appartement
Appartement Pierre & Vacances Village Club Terrazas Costa del Sol
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Pierre & Vacances Village Club Terrazas Costa del Sol voor je op een rij gezet:

37 reviews over Appartement Pierre & Vacances Village Club Terrazas Costa del Sol in het Nederlands

Leuk maar geen tweede keer.

Mirjam
8-8-2018

Leuk vakantiedorp, grote appartementen, veel keus qua ligging, goede airco, groot balkon maar hele slechte, harde bedden. Schoonmaak apart in te kopen, karig met handdoeken: zelf extra meenemen. Zelf veel te ondernemen in de mooie omgeving, auto noodzakelijk. Nette en behulpzame medewerkers. Minpunt: te veel gericht op de vele Franse toeristen : animatie vnl in Frans en Spaans met hier en daar een woordje Engels. Onze jongens verstonden het niet en voelden zich buitengesloten. In het zwembad mag nauwelijks gespeeld worden, zelfs geen klein waterballetje. Onze twee jongens konden zich niet uitleven. Jammer!

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Jack
24-9-2017

Het park is een prima uitvalbasis om dagtochten te maken. Ronda, Tarifa, Puerto Banus, en kleinere plaatsen in het achterland die allemaal hun eigen charmes hebben.

Schoonmaak liet wel te wensen over. Niet erg schoon bij aankomst en ook de schoonmaak na een of acht was met een "'Franse slag"

Park ligt idd wat afgelegen dus auto is een must.

Tip: in mijn navigatie (Garmin) staat het park wel onder POI (Foursquare) onder de naam P&V Terrazas Costa del Sol. Bespaart wat zoekwerk bij aankomst.

Prima appartement, goede ligging

Fam. Koster
23-9-2017

wij zijn er twee weken geweest, drie keer schone beddengoed en handdoeken. Wc papier werden we geacht zelf te kopen en pedaalemmers moesten we tussen de 3 schoonmaakbeurten in ook zelf legen. Op zich allemaal niet erg, mits je het weet. De omschrijving van onze reisorganisatie gaf een ander beeld.

Ontbijt was oké, kon zeker beter. Zwembaden heerlijk, alleen jammer dat er zo weinig parasols zijn (bij het kinderbad echt maar 2 parasols).

De ligging van het appartementencomplex is wel heel fijn (mits je een auto hebt). Wij hebben met de auto tripjes gemaakt naar Ronda, Gibraltar, Estepona, Marbella, Malaga en vaak in het haventje van Manilva geweest.

Het parkeren op het terrein kost 5 euro per dag, maar het hek staat bijna altijd open dus je kunt zo naar binnen rijden of op straat parkeren.

Verder veel honden! En dus veel hondenpoep!

Al met al dus een oké resort, met name vanwege de ligging. wij zijn toch meer service gewend dus voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Niet onze keuze

Evelyn
7-9-2017

Mooi appartement. We zijn er een week geweest maar geen schoonmaak gehad of gezien. Schone handdoeken en wc papier maar steeds zelf ophalen bij de balie daar wordt alles netjes gegeven. Pasjes moesten af en toe even vervangen worden. Bij reparaties in het appartement was wel elke keer snel een monteur. Auto is noodzakelijk maat wel leuke tripjes gemaakt.

Appartement is heel moeilijk te vinden. We zijn twee uur aan het zoeken geweest want het adres wat op de site staat is niet bekend in de navigatie dus het is zelf puzzelen waar je heen moet. Want het appartement ligt niet in Estepona maar in Manilva in de wijk playa del Rochas. En probeer dat maar te vinden zonder een fatsoenlijke adres.

Tripjes: Rhonda, Cazares, Gaucin, Costegrande en een verrassend Dugesa (haven).

Mooi appartementencomplex met prachtig uitzicht.

Fam. Muller
21-8-2017

Een mooi en rustig complex met prachtig uitzicht op zee, complex ziet er ook goed onderhouden uit. In tegenstelling tot alle andere reviews, werd ons appartement 2x per week voorzien van nieuw beddengoed en handdoeken gedurende 3 weken. Wij hoefden ook geen extra geld te betalen voor zeezicht. Appartement is oké, alleen bedden zijn wel hard. TV, vaatwasser, airco is inbegrepen en 2 badkamers was ook fijn. Voor onze kinderen waren er in tegenstelling tot wat wij gewend zijn geen georganiseerde sportactiviteiten zoals voetbal of basketbaltoernooitjes. Verder wel een sportveldje aanwezig, waar met Franse kinderen werd gespeeld. Vanuit Manilva genoeg in de omgeving te doen. Wij hebben ons hier goed vermaakt.

Het park is rustig gelegen tegen een heuvel op en ligt verder van de bewoonde wereld af. Een auto is een vereiste. Je kunt kiezen binnen (5,- per dag ) of buiten het park (gratis) parkeren. Wij hadden Appartement Lorca 8303, op de 3e etage met een prachtig uitzicht op Gibraltar. Het appartement lag aan het centrale plein, het podium van de animatie (tussen 21:00-23:00 uur) recht onder ons balkon, maar dit is niet als storend ervaren, eerder gezellig. Stipt 23:00 uur werd het rustig. In het ruime appartement, 2 slaapkamers met spiraalbedden (niet prettig), twee badkamers waarvan 1 met ligbad, een ruime woonkamer met eethoek en open keuken met vaatwasser en koffie-apparaat. De keuken is echt minimaal ingericht, maar voldoende. In de woonkamer staan 2 bedbanken waar je goed op kunt slapen indien de spiraalbedden te hard zijn. Extra 1 persoonslakens werden zonder probleem verstrekt. Een keer per week worden de bedden verschoond en de handdoeken vervangen. Er is goede WiFi beschikbaar in appartement. In het park zijn 2 zwembaden, waar te weinig schaduwplekken beschikbaar zijn. Bij het grote zwembad werd 's middags meestal wat georganiseerd door de animatie, met daarbij soms erg harde muziek. Animatie is helemaal gericht op Fransen en Spanjaarden. Voor boodschappen kun je terecht bij de Lidl in Sabinillas (10min), betere broodjes en meer keus dan bij de minimarket op het park. Hier alleen stokbrood en vette croissants, alsof je in Frankrijk bent. Verder prima minimarket voor vergeten boodschapje. Ook is er een grote Mercadona (veel keus) en een Supercor in Sotogrande (10min). Op het park is ook een wasserette (wasmachines €4,- per was en drogers €3,-per was)

Uitstapjes naar bijv. Estepona, Marbella met puerto Banūs (luxe), Ronda, Mijas (ezels), Cassares (gieren), Gibraltar (belachelijk duur), Sotogrande (luxe), Tarifa(dolfijnen, walvissen en orka's) en Castillo de Castellar. Prima restaurants in het gezellige la Duquesa en ook prima eten bij Seaside Grill. Leuke strandjes bij Punto la Chullera en Playa de Carla Sardina (leuke strandtenten) en Playa de Torroguardiaro.

Prima uitvalsbasis om deel Costa del Sol en een deel van de Costa de la Luz te bekijken

Mooi uitzicht " but that's all"

Appeltje
1-8-2017

Prachtig uitzicht, mooi appartement maar verder is hier niets. Wij waren hier met 2 tieners (16&17). Helaas is het " vakantiedorp " (zoals het genoemd wordt) saai. Animatie is gericht op kleine kinderen en voornamelijk Frans. Beide zwembaden zijn wel oke. Het winkeltje is klein en verkoopt echt alleen hoofdnoodzakelijk. Voor meer moet je met de auto min. 10 km verderop naar supermarkt, 's avonds is er niet veel te beleven. Wanneer je alleen plek zoekt om te overnachten en verder iedere dag op pad gaat is het een mooi plekje. Wij hebben alleen ervaren dat de te plekjes waar je naartoe moet, eigenlijk te ver weg zijn. Alleen Gibraltar, Estapona en Tarifa zijn redelijk dichtbij. Dagje Ronda was 2 uur heen en 2 uur terug ( is maar 77 km). Wij zoeken de volgende keer iets meer richting Marbella.

Mooi aangelegd vakantiepark

Colette
31-7-2017

Het park heeft een vrij rustige ligging, iets de bergen in. Wij hadden zelf een appartement aan de rand, vooraan, van het park, "Valencia-gedeelte", 15105. Wij vonden het heerlijk, 1e etage en enigzins uitkijk op de zee (rots van Gibraltar) en de bergen. Totaal geen geluidsoverlast hier. Appartement is heerlijk compleet, vaatwasser, twee badkamers, twee vrij ruime slaapkamers en een hele grote woonkamer met open keuken. Enig nadeel, maar dat is vaak zo op vakanties, de te harde bedden. Zwembaden zijn mooi aangelegd maar idd het "grote" zwembad erg druk bezet. Wij liepen vaak verder het park in en daar had je een wat kleiner zwembad waar je dan nog een heerlijk plekje, onder de palmbomen, kon bemachtigen. WIFI is gratis en wij ondervonden totaal geen probleem. Het park is idd erg op Fransen en Spanjaarden ingesteld, wat je zult merken wanneer er mee gedaan wordt bij de animatie. Auto is een vereiste, park ligt erg ver van de "bewoonde wereld" af, Manilva, waar wij ook onze boodschapjes haalden (Lidl) was zo'n 10 minuten rijden. De haven, de boulevard, is ook erg leuk gelegen, overal kom je parkieten tegen in de palmbomen, zo gezellig. Bezoek aan Gibraltar is echt aan te raden, je stapt een "engels-spaanse" wereld in (je kunt hier gewoon betalen met euro's). Wil je wat meer de binnenlanden in...wij zijn naar Ronda geweest (1 uur 15 min. vanaf Manilva)...prachtig !!!

Leuk vakantie park met uitzicht op zee en Gibraltar. Annimatie gericht op vooral Fransen. Jammer want er zijn ook veel andere nationaliteiten. Wifi is slecht en te weinig ligstoelen bij het zwembad. Goed gelegen voor uitstapjes naar Gibralar en Tarifa en andere kustplaatsen. Auto (huren) is aan te bevelen.

Leuke plek, maar saai

Caro v t
29-7-2017

Wij zijn net terug uit Manilva. Gelukkig hadden we een auto gehuurd anders is het niet te doen. Mooi complex, super uitzicht over Gibraltar, fijne schoonmaak, groot en net appartement. Personeel niet altijd even welwillend helaas en wij hebben 5x een nieuw pasje/sleutel moeten halen. Dat was wel balen.Maar verder is het daar oersaai. Wij waren met pubers maar we hebben niemand gesproken. De Nederlanders kwam pas toen wij weg gingen en er was weinig tot geen animatie. Weinig tot niets te beleven, zelfs geen muziekje bij het zwembad. Mooie plek, maar voor ons té rustig. Ligt wel centraal met uitvalmogelijkheden naar Gibraltar (duur!), Tarifa (schitterend!), Marbella (bizar!) en natuurlijk Estepona, La Duquesa en en andere plekken. Weer viel wat tegen, de 1e week (juli) veel bewolking,2e week meer zon maar niet echt heel heet zoals he misschienin Zuid Spanje zou verwachten.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pierre & Vacances Village Club Terrazas Costa del Sol in Manilva, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pierre & Vacances Village Club Terrazas Costa del Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Pierre & Vacances Village Club Terrazas Costa del Sol scoort een 7.25 uit 10 op basis van 37 reviews.