Bed and Breakfast Villa Lorena Málaga

Kleine hotelsWeer vandaag17°9°
Bed and Breakfast Villa Lorena Málaga
9,4

Omschrijving
Een gastvrij onthaal in Villa Lorena in Málaga. Een Bed and Breakfast dat wordt gerund door Nederlandse eigenaren. Zij delen graag hun tips over Málaga. De kamers in Villa Lorena Málaga Hotel zijn erg netjes. Er staan fietsen waar je gebruik van kunt maken. In een rustige woonwijk maar toch maar 10 minuten verwijderd van de boulevard en het strand.

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Lorena Málaga voor je op een rij gezet:

12 reviews over Bed and Breakfast Villa Lorena Málaga in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar!

Brigit Gerritsma,
25-3-2018

Ik heb samen met een vriendin genoten van ons verblijf in Villa Lorena. Aardige gastheren en vrouw, vriendelijk, behulpzaam etc. Ook de locatie is goed. Vlakbij openbaar vervoer in een rustige woonwijk, heerlijke tuin met ligstoelen met kussens en handdoeken. Goede schoonmaak, kleine self service bar. Kortom een heerlijk verblijf in de prachtige en gezellige stad Malaga. We hebben genoten!

Gereisd met vrienden in maart 2018

Hele fijne gastheren

Marijke,
30-4-2017

10 dagen genoten van deze prachtige en gezellige B&B. Jeroen en Frens zijn mannen die weten hoe ze het de mensen naar de zin moeten maken: vriendelijkheid, meedenken, advies geven, geïnteresseerd in de mens.

De kamer vonden wij een beetje klein maar alles is aanwezig en schoon. Prima balkon met heerlijke stoelen.

Al met al zeker een aanrader voor een korte maar ook een langere periode.

Bedankt heren, groet Ronald en Marijke

Gereisd met partner in april 2017

Geweldig stekkie

Marjolein
5-9-2016

Zoek niet verder want dít is een heerlijk sfeervol hotel. Wordt gerund door 2 leuke artistieke Nederlanse mannen die er voor zorgen dat het vanaf het eerste moment al gezellig is.

Locatie is in een keurige woonwijk op 10 minuten van de boulevard en strand , hotel is omzoomd door mooie tuin met veel bloemen, het gebouw is een voormalige villa met een mooi interieur en bovenal heel schoon en fris.

Kamer keurig, modern, airco, leuk balkon, prima bed, en geen herrie.

Ontbijt heerlijk met opvallend lekkere koffie.

Leuke is ook dat er fietsen staan die wij dagelijks hebben gebruikt om lekker door de omgeving te rijden. Dit hotel is echt fantastisch en een absolute aanrader.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Een fijne rustige plek in de heerlijke stad Málaga. Een kleinschalig hotel in een prachtig gestylde villa met erg attente, professionele gastheren. Kamers zijn heel mooi, bedden liggen top en het ontbijt was echt fantastisch.

Andere pluspunten: gratis fietsen, vlakbij strand en stad, fijne tuin met (lig)stoelen.

Absolute aanrader! Ook voor stelletjes.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Echt heel fijn!

Leonie Broekhuizen
23-5-2016

Echt een aanrader deze prachtige villa in een fantastische stad! Er is veel zorg besteed aan de inrichting van zowel de villa als de tuin. Een heerlijk ontbijt wordt verzorgd in de patio en daarna kan je fijn op de fietsen de stad verkennen of luieren op het strand!

Gereisd met vrienden in mei 2016

Fantastische B&B

Wim
14-12-2015

Erg vriendelijke en gemoedelijke ontvangst

Fijne grote kamer, groot bed en een balkon

Lekker ontbijt

Je voelt je er gauw thuis

Modern ingerichte B&B, er stond een heel gezellige kerstboom

De B&B ligt centraal, in de buurt van het strand en het centrum, makkelijk te bereiken met de gratis fietsen

Gereisd met partner in december 2015

Zeer goed

Enno
9-11-2015

Een erg smaakvol ingerichte b&b op een goede locatie (rustige buurt) en dichtbij de boulevard en het strand. Gratis fietsen aanwezig, waardoor je in 10 tot 15 minuten in hartje Malaga bent. De gastheren weten alles van de omgeving, dat is erg handig. Heerlijk ontbijt en veel gezelligheid met gastheren en andere gasten.

Gereisd met partner in oktober 2015

Super gastheerschap

MyriamC
25-8-2014

Villa Lorena is gewoon perfect. De ligging net buiten het stadscentrum, de rust, de goede bedden, de nabijheid van het strand en het stadscentrum, de gratis fietsen, de goede WiFi connectie, het perfecte verse ontbijt en niet te vergeten het gastheerschap van Jeroen en Frens.

Onze kamer was wat aan de kleine kant en er was weinig kastruimte. Ook het zwembad is niet meer dan een plonsbadje.

Gereisd met partner in juni 2014

geweldig goed Bed & Breakfast Malaga

Harrie/Franca van Vlerken
12-2-2014

geweldige week in Malaga gehad met mooi weer 1e week van Febr. 2014. Zeer mooi B&B in een rustige mooie villa wijk gelegen en op redelijke loopafstand van het centrum van Malaga. Twee enthousiaste Nederlandse jongens die 'smorgens een heerlijk ontbijt voor je verzorgen en altijd in zijn voor een gezellig praatje met hun gasten. Tevens geven zij graag tips voor openbaar vervoer, gezellige restaurantjes en uitstapjes rondom Malaga. Er staan fietsen ter beschikking en ook vlak bij het B&B zijn 2 gezellige restaurantjes. Boulevard en strand binnen 4 min. lopen.

echt een aanrader, gewoon TOP!

Gereisd met partner in januari 2014

Wat een topplek.

Eric de Bruijn
16-9-2013

Gerund door Jeroen en Frens ligt dit super hotel net buiten de drukte van het centrum van Malaga. Maar met de (gratis) huurfietsen zit je in 10 minuten in hartje Malaga. Een zeer relaxte stad.

De kamers zijn onvoorstelbaar luxe (zeker ook de suite). Het ontbijt heerlijk en de heren zorgen voor de gezellige, vrolijke noot. Zeer aan te bevelen.

Gereisd met partner in september 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Lorena Málaga in Málaga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Lorena Málaga zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.