Hotel Venecia

• Goed: 7 - 8

zeer centraal gelegen hotel

Bas
31-8-2014

Hotel ligt tegen de haven en tegen het winkelcentrum en op een kleine halve kilometer van het strand. Hotel heeft een eenvoudige, maar sfeervolle ontbijtzaal, ontbijt is eenvoudig maar lekker. kamers zijn eenvoudig maar goed.Taxi naar het vliegveld was 18 euro.

Heerlijk Spaans hotel op super locatie!

Nicolette
27-4-2014

Het hotel ligt zeer gunstig tov dé winkelstraat (kruispunt oversteken en je bent er). Even naar rechts is de nieuwe haven met trendy boutiques en terrasjes en iets verder door t strand. Alles binnen 10 min loopafstand. AirPort bushalte is tegenover het hotel! Voor 3 euro ben je op de luchthaven. Ontbijt is aan je tafeltje geserveerd en bestaat uit yoghurt, vers fruit, toast met kaas/ham/tomaat en koffie/thee en sap. Het is dus geen selfservice maar in een klein cafetaria waar ook mensen van buiten t hotel koffie drinken, prima dus. Wij vonden t veel sfeervoller dan die enorme eetzalen in de meeste hotels. Kamer prima, alleen douche lekte water langs t scherm wat soms voor flinke dweilacties zorgde, maar weet niet of dat voor alle kamers zo geldt...

Al met al waren wij prijs/kwaliteit zeer tevreden en kom zeker terug.

een echte aanrader!!!

nisja
20-11-2013

Vliegveldbuslijn (3 euro) stopt voor de deur. Ingang P-garage ook voor de deur,zelfs P-korting via receptie. Zorg dat je om 21 uur een P-plaats hebt, daarna wordt het zeer druk. Verder moeilijk parkeren in omgeving.Ontbijt in cafetaria begane grond is eenvoudig, bijv.1 Spaans gegrild broodje met tomaat/seranoham en kaas/ jus/koffie/yoghurt. Wel erg lekker.Kamer op bovenste verdieping aan achterzijde hotel met balkon is goed, met breed/lang lits jumeaux. ruime badkamer. Andere kamers zijn klein. Kameruitzicht op smalle straat met hoge gebouwen Schoon hotel en vriendelijk personeel. Elke dag schoonmaak/handdoeken/zeep/shampoo/douchegel. Alleen receptie spreekt Engels. Zeer kleine kluis, die los zit. Gratis Wifi. Airco zelf uit te schakelen. Zeer centraal gelegen, t.o. KFC/BurgerKing/Mac/Winkelstr./oud centrum/ restaurants/uitgaansgebied. Naast touristinfo. Alles op loopafstand oa. strand/boulevard/jachthaven/bezienswaardigheden. Terras van El Pimpi heeft prachtig uitzicht, ook savonds.

We hebben een aantal aanbieders voor Venecia voor je op een rij gezet:

goed hotel in centrum van de stad

John
16-9-2011

Ligging is goed: in het centrum dus direct bij winkels en veel horeca. Strand op 15 minuten loopafstand. Bijna alle buslijnen stoppen voor de deur van het hotel.

De ons toegewezen kamer had een klein raam met uitzicht op een gevel van het gebouw aan de overzijde (circa 3 à 4 meter afstand). Hierdoor geen last van het verkeer in de hoofdstraat aan de voorzijde van het hotel.

Geweldige ligging

René
26-3-2011

De buitenkant van Hotel Venecia is alles behalve uitnodigend, van binnen echter is het groter dan verwacht. De kamers zijn schoon en vrij groot. Het grote voordeel- behalve de prijs-is, dat alle bezienswaardigheden op loopafstand zijn. Zelfs de bus naar het vliegveld (€ 2,00) stopt bijna voor de deur. Het personeel was bijzonder vriendelijk.

Aanrader!

Damiët & Karin
4-10-2010

Hotel ligt gelegen, direct aan het gezellige centrum van Malaga. Openbaar vervoer stopt voor het hotel. Mooie en ruime kamer. Vanaf €3.50 kan je ontbijten: koffie of thee, verse jus en een hard broodje, erg lekker! Dit hotel is zeker aan te bevelen. Het is ons erg goed bevallen.

in het centrum

iede en aukje
7-9-2010

dit is voor een korte vakantie een goed hotel in 10 min lopen ben je op het strand en 100 meter vanaf het centrum.

het hotel ligt aan de hoofdweg van malaga maar wij hebben een kamer gevraagd aan de achterzijde en hebben geen last gehad van het verkeer

bij het ontbijt is niet veel keuze je krijgt een geroosterd broodje met jam en koffie of thee en verse sinnasappelsap kost 3,50 euro

eten kun je het beste in de stad doen er is genoeg keuze

het hotel heeft geen zwembad

Uitstekende hotel voor een goede prijs

MR el makhtari
21-7-2010

Klantvriendelijk en goede service en de beschikking over gratis wifi.

We hebben een aantal aanbieders voor Venecia voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Venecia in Málaga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Venecia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Venecia scoort een 8.77 uit 10 op basis van 8 reviews.