Hotel Sur

7.9Goed

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Málaga

Op vakantie geweest naar Sur?

7.9Goed

11 reviews over Hotel Sur

• 2019
    8Ellie18-05-2019

Leuk hotel op loopafstand van haven en centrum.

Leuk hotel centraal gelegen tussen het centrum en de haven welke beide op loopafstand zijn. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het hotel heeft een eigen parkeergarage die een stuk goedkoper is dan de vlakbij gelegen openbare parkeergarage. De kamers zijn netjes, schoon en met goede bedden. Het ontbijt is eenvoudig maar ruim voldoende maar je kunt ook kiezen voor een van de koffiebarretjes of terrasjes in de buurt. Aan de overkant van het hotel is een uitstekend (vis)restaurant met schappelijke prijzen en een gezellig terras.

Gereisd met partner in maart 2019

• Oude reviews

6Janssen13-06-2016

Geschikt voor kort verblijf in Malaga.

Nette, schone slaap- en badkamer. Uitzicht op kale binnenplaats. Rustig, niet gehorig. Harde bedden. Wij hadden (tegen betaling) van tevoren een parkeerplek gereserveerd, maar zagen niet meteen hoe we de garage binnen moesten komen (naar later bleek door op een bel te drukken). Dit hadden we graag van tevoren willen weten; het had ons een benauwd rondje door het drukke verkeer bespaard. De ontvangst door de receptiemedewerker vonden wij niet zo prettig, ander personeel was wel vriendelijk. Ontbijt was pas mogelijk vanaf 8 uur, voor ons te laat omdat we al vroeg op het vliegveld moesten zijn. Men deed geen poging ons hierin tegemoet te komen. Hotel ligt zeer gunstig t.o.v. havenboulevard, historisch centrum en uitvalsweg richting vliegveld. Malaga heeft ons prettig verrast!

Gereisd met partner in mei 2016

• 8Do31-05-2016

Goede prijs-kwaliteit bij hotel Sur

Hotel Sur is een klassiek hotel in het centrum van Málaga. Vanuit het hotel is alles (stad en centrum) makkelijk te belopen. Kamers aan de buitenzijde zijn prima, ruim en schoon. De kamers aan de binnenplaats zijn redelijk benauwd. Het personeel is super aardig en behulpzaam (We hebben om een andere kamer gevraagd en dat was zo geregeld). Ontbijt bij het ontbijttentje aan de overkant is eenvoudig maar prima en ook daar is het personeel heel aardig. De straat kan wat gehorig zijn (vooral in het weekend).

Gereisd met partner in mei 2016

• 7famrijntjes22-06-2014

Goed gelegen voor bezoek aan centum

Lastig bereikbaar, ligt in voetgangersgebied. Op vrijdagavond lukte het niet in de buurt te parkeren om aan te melden. Hotel is gehorig en kleine bedden. Ontbijt wordt verzorgd door de overburen.

Gereisd met partner in mei 2014

• 8Simone 17-09-2013

Super prijs/kwaliteit verhouding

Hotel Sur heeft echt een ideale locatie. Binnen een paar minuten lopen ben je in het bruisende centrum van Malaga. Ook zit je zo bij de boulevard. Het hotel op zich is niet spectaculair. Het is simpel, maar wel gewoon prima. Het enige wat we misten was een balkonnetje. De receptiemedewerkers waren ook heel vriendelijk en behulpzaam. We hadden 's ochtends vroeg een taxi nodig naar het vliegveld, deze stond stipt op tijd voor de deur om ons op te halen. Wat wel een nadeel was, was het straatje waar het hotel in lag. Zo'n 50 meter verder stond een oude bouwval, die vol zat met katten, die niet heel fris roken.

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 8H.Peek05-04-2012

Goed vanwege locatie

Hotel Sur in Malaga heeft zeer nette kamers om te verblijven, alleen zijn de kamers erg gehorig.

Gereisd met partner in maart 2012

• 7naam naam20-09-2011

gunstig gelegen tov het vliegveld en het centrum

Standaard hotel met vriendelijk personeel. Geen ontbijtmogelijkheid maar een prima ontbijt kan genutttigd worden recht tegenover het hotel. Het hotel beschikt over een parkeergarage (tegen betaling). Kamer is efficiën ingericht.

Gereisd met partner in september 2011

• 9cremers08-12-2010

een aanrader, geweldige ligging, schoon

Prima hotel voor een paar daagjes malaga.Ligt overal kortbij. bij musea, het alcazaba, centrum is om de hoek. De straat uit lopen en je bent bij een groot busstation. wij zijn van het vliegveld met de bus naar malaga centrum gegaan, de A lijn, vroeger lijn 19. kost 2 euro per persoon. het hotel heeft geen ontbijt, maar binnen 2 minuten lopen, liggen meerdere gelegenheden om te ontbijten. de kamer was netjes en schoon had een badkamer met bad/douche gelegenheid, en toilet. wij hebben geen lawaai ondervonden. de straat is autovrij! vriendelijk en behulpzaam personeel. en er was verwarming, deze stond ook aan!! fijn voor de avonden als het toch iets koeler is, ook in spanje!

Gereisd met partner in december 2010

• 10p.kruit07-07-2008

Dit Hotel zijn ze aan het renoveren. Aan de zijkant van het Hotel tegenover is ook van hun castila Hotel erg goed brandschoon nette kamers er is ook een lift aanwezig de receptie is op de 2e verdieping,beneden is een restaurant Ps vriedelijk en behupzaam personeel

Gereisd met partner in juli 2008

• 5erik07-10-2007

Best luidruchtig hotel, wel perfecte ligging in het centrum, alles op 5/10 min. loopafstand. Netjes, maar ouderwets. Maar wees gewaarschuwd: Er werd een overnachting teveel in rekening gebracht, wat ons eerst niet opviel, omdat wij al een keer na 3 dagen moesten afrekenen. De tweede keer kregen wij ook eerst geen rekening. Toen wij hierover klaagden werd zonder verontschuldigingen het bedrag teruggeboekt.(hopelijk, moet nog blijken) oktober 2007

Gereisd met partner in oktober 2007

Hotel Sur info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats