Hotel Sercotel Los Naranjos ***

Hotel Sercotel Los Naranjos
Hotel Sercotel Los Naranjos
7,8

Weer vandaag15°-4°

We hebben een aantal aanbieders voor Sercotel Los Naranjos voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Sercotel Los Naranjos in het Nederlands

leuk voor een keertje

karin, 29-8-2009

Leuk hotel voor stedentripje, niet voor een strandvakantie. Ligt aan een drukke weg en parkeren is een ramp, parkeergarage onder het hotel is duur!.

Bij uitchecken s'morgens om 5 uur lag de receptionist lekker een dutje te doen op de bank en hard te snurken, niet wakker te krijgen!

Boek voor een paar dagen, dan zit je wel goed

prijs/kwaliteitverhouding zeer goed

S.C.G. Alberelli, 23-3-2009

Vlakbij strand. Bushalte voor de deur naar centrum etc.Parkeergarage onder hotel.Vijfde en hoogste etage uitzicht op zee.

Wij hebben hier ons bedrijfsuitje gevierd en hadden ons geen betere accomdatie kunnen voorstellen gezien prijs/kwaliteit!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sercotel Los Naranjos in Málaga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sercotel Los Naranjos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sercotel Los Naranjos scoort een 7.75 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: