Appartement Nono Charming Stay

Appartement
Appartement Nono Charming Stay
9,1

3 reviews over Appartement Nono Charming Stay in het Nederlands

Het appartement is vrij nieuw. Goed bed en heerlijke douche. De kamers zijn heel ruim en er zit ook een keukentje in. Hele mooie sfeervolle aankleding en wij konden om 1u snachts ook gewoon nog inchecken.

Vanaf het appartement is he 15 min lopen naar het strand, gezellig langs de haven. De winkelstraat en restaurantjes zijn ook op 5 minuten lopen. Om de hoek zit een cafe'tje El Canela waar je heerlijk kan ontbijten (12 eu voor 2 personen).

Fantastisch!

Iris Paalman
15-5-2016

Appartement Nono ligt centraal gelegen in een rustige buurt, maar op loopafstand van het centrum. Het appartement is modern en van alle gemakken voorzien. Het is schoon en het personeel is erg vriendelijk. Wij verbleven in de zogenaamde studio. De studio was voorzien van basis kookgerei wat erg handig was, om bijvoorbeeld 's ochtends een eitje te bakken met een kop koffie en verse jus. Kortom een goed appartement! Er dient wel rekening gehouden te worden met de Spaanse begrippen van tijden. Zo wilden wij de laatste dag zoals afgesproken om 16.30 uur de koffers ophalen, maar het personeel kwam pas rond 17.00 uur aanzetten. Verder is het appartement een echte aanrader!

Fijn appartement,goede service en goed gelegen.

arnold boomhouwer
7-2-2016

Het app.is gelegen in de wijk Soho,zeer rustig, maar op loopafstand van het mooie centrum van Malaga,en op 100m van de Alameda Principal waar bussen naar alle richtingen gaan.Het treinstation Malaga centraal is vlakbij ;van hier kun je in 15 min naar de Aeroporto en ook het grote treinstation M. Sambrano waar snelle treinen naar alle grote steden gaan.Kortom een uitstekende lokatie.De receptie spreekt goed engels en is zeer behulpzaam.In de directe omgeving zijn goede restaurants waar je lekker tapas kunt eten.Wij waren er 10 dagen en hebben genoten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Nono Charming Stay in Málaga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Nono Charming Stay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.