Hostel Las Acasias

Hostel
Kleine hotelsWeer vandaag28°19°

1 review over Hostel Las Acasias in het Nederlands

Met vrienden

Relaxte plek op loopafstand strand

Svenja
27-6-2011

Las Acasias is een eenvoudig familiehotel met zes kleurrijke kamers. Geen overdreven luxe, maar alle basisbehoeften zijn aanwezig. De vriendelijke, behulpzame eigenaren spreken (gebrekkig) Engels. Het ontbijt (inclusief) van toast, verse jus en koffie/thee wordt geserveerd in de tuin. Binnen 1 minuut sta je op het strand. Hier bevinden zich vele tapasrestaurantjes en plekken om sangria te drinken. Op 50 meter van het hotel is een bushalte. Vanaf daar ben je binnen 15 minuten in het stadscentrum van Malaga. Het is een relaxte uitvalsbasis voor een citytrip met combinatie strand en stad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Las Acasias in Málaga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Las Acasias zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.