Hostel Hostal El Nogal

2 reviews over Hostel Hostal El Nogal in het Nederlands

Heerlijk!

miranda gerritsen
10-10-2018

Typisch spaans hostel, kamer klein maar wel schoon, bedden prima, badkamer keurig met iedere dag schone handdoeken en een patio om heerlijk te zitten i.pv. een balkon. Automaat met koffie en frisdrank aanwezig. vlakbij strand/boulevard /restaurants en supermarkt in de buurt. Kortom een een echte aanrader als je voor weinig geld van Malaga wilt genieten.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer

Sjaak
10-8-2018

familie kamer geboekt , is dus een gewone kamer waar een stapelbed bijplaats wordt , dus slaap je met vier personen op de zelfde oppervlakte waar je normaal met twee personen vertoeft , niet helemaal ideaal natuurlijk , maar dat er na tien uur gewoon niemand te bereiken is , tijdens de busrit is onze portemonnee gerold of verloren , met de hotelsleutel erin , konden via andere gasten wel binnen maar niet op onze kamer ! twee uur geprobeerd iemand te bereiken maar nergens geen respons. en lange lesten over het hek naar geklommen , waar een voorraadkamer was met beddengoed , vier matrassen over het hek gegooid en toen maar lekker in de buiten lucht geslapen , s' morgens om 9 uur wordt de receptie pas weer bemand door een alleen Spaans sprekende medewerkster , ( wel vriendelijk ) . Vind het niet kunnen dat er na tien uur in een hotel met 10 of 12 kamers gewoon niemand te bereiken is voor noodgevallen !! Dus NOOIT meer .

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Hostel info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Ticket service

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Hostal El Nogal in Málaga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Hostal El Nogal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.