Hotel Cortijo La Reina

8.1Fantastisch

12 reviews over Hotel Cortijo La Reina

• 6de heer sengers13-10-2011

eenvoudig hotel

eenvoudig hotel, afgelegen in de bergen, weinig vertier, matige keuken, eenvoudige kamers.

Gereisd met partner in september 2011

• 9daphne05-09-2011

Prachtig hotel in mooie omgeving

Ook wij konden het hotel niet goed vinden. Wij waren veel te ver gereden, naar Colmenar, het hotel ligt echter dichter bij Malaga dan bij Colmenar. Als je op de goede weg zit, wordt het op het laatst wel aangegeven. Hotel Humaina wordt beter aangegeven, en ligt er redelijk in de buurt. Wij vonden het een geweldig hotel, om na de vliegreis vanuit Malaga hier onze rondreis te beginnen. Heerlijk zwembad, overal mooi uitzicht. Nette kamer met leuke Griekse inrichting, helaas hadden wij alleen lauw-warm water uit de douche. In de verte hoor je krekels, wij hebben ook een vosje gezien bij het hotel. De wijn is aan de prijs (niet genomen), het eten was heerlijk! Ook zijn er overal zitjes waar je lekker van de omgeving kunt genieten en iets drinken. Zeer geslaagd hotel en wat ons betreft heeft dit hotel de meeste indruk gemaakt van de 5 die wij er gezien hebben tijdens onze reis.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 9Marion26-08-2011

geweldig!!

Prachtig hotel, beetje vergane glorie, maar dat mag de pret niet drukken. Groot zwembad, heerlijk eten, meer dan uitgebreid ontbijtbuffet. Ligging is fantastisch qua natuur, maar niet erg makkelijk te vinden. Personeel erg vriendelijk. Zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 7Wendy28-06-2010

Prima voor één nacht

Wij zijn hier verbleven tijdens onze rondreis Andalusie. Inderdaad lastig te vinden. 3 gangen diner voor 15 euro, als je de kaart begrijpt (keuze uit even / oneven dagen)! Kamers waren prima, ruim, grote badkamer en goed bed. Wel erg gehorig als de buurman in de nacht naar de wc gaat. Ontbijt was slecht! Schamel assortiment, niet goed georganiseerd.

Gereisd met partner in juni 2010

• 10heleen06-06-2010

rustgevende fantastische plek

geweldig hotel, vriendelijk personeel, prachtige vergezichten over de heuvels, helaas lastig te vinden. een aanrader!

Gereisd met partner in mei 2010

• 7m.A. de Jong03-04-2010

aanrader met mitsen en maren

Omgeving hotel: aanrader voor rustzoekers en wandelaars. Kamer: gehorig. Maar mits de buren geen naaldhakken dragen of midden in de nacht gaan poedelen, prima. Hoewel gevraagd geen aparte matrassen in bed gevonden. Kamers schoon en zeer ruim, in Spaanse landelijke stijl ingericht met fraaie romantische schilderijen aan de muur. Eten: erg goed. Huiswijn aan de prijs, maar van prima kwaliteit. Uitzicht vanaf terras: fenomenaal! In maart geen verwarming op de kamer. Dat was een omissie!

Gereisd met vrienden in maart 2010

• 9Ans07-10-2009

Geweldig gelegen hotel

Het hotel ligt boven op een berg, de bus kan zelfs niet helemaal bij het hotel komen. Het hotel heeft een prachtige tuin en leuke zitjes een leuk zwembad. De kamers zijn heel apart in oude stijl ingericht met een open haard. Leuke badkamer. Een heel groot bed, wat jammer genoeg niet zo lekker lag. Het eten was prime vooral het ontbijt. We zaten in het oude gedeelte en hadden jammer genoeg uitzicht op de dakpannen.

Gereisd met vrienden in september 2009

• 9Elly25-09-2009

Heerlijk rustig

Wij zijn hier twee keer geweest, je komt er heerlijk tot rust. Mooie ligging op een berg, de weg er heen is met een bus wel spannend. Vriendelijk personeel,mooie kamers.

Gereisd met vrienden in september 2009

• 4C df05-07-2009

slechts twee sterren waard

Bij onze aankomst gaf het hotel een sterk verwaarloosde indruk. Zowel gebouw als tuin niet onderhouden. Receptie is wel vriendelijk. We hadden een superior room, die vuil en vettig was, vooral de badkamer. Schimmel in de wasbakken en overal op de muren (plafond lekte), vuile handdoeken, stofferige kamer, minibar die uitliep, zeer lawaaierige kamer, kortom geen 4 waard. Het ontbijt werd niet gekoeld, alles werd daar gewoon gezet om 8 uur 's morgens. Vlees, kaas, fruitsap en melk hadden (gezien de temperaturen) warm tegen 09.30 uur. Zeer karig ontbijt ook, enkel brood en oude pistolets. Geen gedekte tafels en ook niemand te zien, dus zelf op zoek naar een proper bord en glas. De menukeuze 's avonds is uitgebreid maar zijn geld niet waard. Mooie omschrijving maar wat je op je bord krijgt is echt niet te eten. Wij reizen jaarlijks naar meerdere 4 hotels maar dit was een echte ramp. De omgeving is mooi en het zwembad is er ook, maar werd ook niet goed onderhouden.

Gereisd met partner in juni 2009

• 9Flip & Loes van Duivenbode26-06-2009

Geweldig!!!

Dit hotel maakte deel uit van een rondreis door Andalusie. Jammer genoeg was adressering wat cryptisch en kostte het vinden van het hotel wat zweetdruppels. Maar wat een ligging; wat een atmosfeer en voor onze gevoelens wat een mooie kamer. Helaas sliepen wij hier maar een nacht, maar wat een paradijs!!!!

Gereisd in juni 2009

Hotel Cortijo La Reina info