Sorteren

Reviews over Macharaviaya

Fantastische locatie!

M. van den Hout
    12-10-2010

Nazomer in villa Garobal betekent zon, zwemmen in het grote zwembad, rijpe druiven en vijgen uit de tuin, verse eieren van de kippen van de eigenaren. Op korte afstand van het dorp gelegen biedt de villa toch complete privacy en rust, uitzicht op heuvels met avocadobomen. Wandel mogelijkheden vanuit het huis. Zowel buiten als binnen is voldoende ruimte. Een zeer aantrekkelijk huis, we voelden ons welkom,

Een genot om hier vakantie te vieren

Familie Huisman
    9-8-2010

Met de toegestuurde routebeschrijving reden we probleemloos naar Macharaviaya en ons vakantiethuis Villa El Garrobal. Een prachtige plek op maar 8 km van de kust. Op een heuvel tussen de avocadoboomgaarden, zie je vanaf de overdekte veranda de avondzon km's verder ondergaan. Een mooie, grote, schone en comfortabele villa, van alle gemakken voorzien. Op de vloeren ligt natuursteen en de 3 slaapkamers zijn groot met lekkere bedden, veel inbouw kastruimte en een plafondventilator. Door de rolluiken is het binnen altijd koel, zelfs bij 35gr+. Er zijn zowel binnen als buiten een grote woonkamer en keuken met moderne apparaten.

En het eigen zwembad...., verrukkelijk!!

De lieve en gastvrije eigenaars kwamen de grote tuin water geven en het zwembad onderhouden. Ze hebben ons de hele vakantie voorzien van eigen verse groenten, eieren en fruit. In de omgeving is veel te zien en te doen. Een auto is dan een voorwaarde. Een genoegen om hier vakantie te vieren! Groeten van de familie Huisman (5p)

Heerlijke rustige plek voor levensgenieters

anoniem
    9-11-2009

Als je van rust en ruimte houdt is dit een fantastisch huis op een superplek. Heerlijk (groot en zeer schoon) zwembad met veilig hek eromheen. Mooi huis, gedateerde keuken (binnen) maar omdat je in Andalusie vooral buiten kunt ''wonen'' is de buitenkeuken een prima alternatief. Fijne bedden, keurige badkamer en enorm veel servies/pannen/bestek etc. Geen winkels e.d. in de buurt, dus slim inkopen doen. Zeer vriendelijke eigenaars (met gezellige Nederlandse schoondochter) komen af en toe de tuin doen en voorzien je van eieren en fruit uit eigen boomgaard. Heerlijk! Niet tevaak doorvertellen!

Macharaviaya scoort een 8,5 uit 10, op basis van 2 reviews