Bed and Breakfast Cortijo Valavero

Bed and Breakfast Cortijo Valavero
9,8

13 tips over Bed and Breakfast Cortijo Valavero

lieve meesters, 16-6-2014
Zeker de moeite om de leuke tapasbarretjes te ontdekken!
Elke, 3-6-2014
Neem de wandelschoenen mee, want die hadden we zelf niet bij en de omgeving is echt de moeite om er op uit te trekken!
Herbert Smitz, 5-11-2013
Vanuit de B&B zijn in een ruime omgeving talrijke bezienswaardigheden te bezoeken. Daarbij dient men er wel mee rekening te houden dat men telkens ca. 20 km een bochtrijke weg heeft naar de omgeving van de zee en Motril.

Vanessa, 19-10-2013
De Alpujarras zijn een echte aanrader maar wie graag wandelt zoals wij is hier op de ideale plek!
De schepper guy, 17-10-2013
Kamers zagen er allemaal even netjes uit,aangezien wij motorrijders zijn hebben we enorm genoten van de kronkelige wegen en de natuur
Vera Mellen, 11-10-2013
Er is vanalles te beleven in de omgeving en Vanessa staat je bij met goede raad en tips om er een geweldige vakantie van te maken

Ingrid Delbeke , 11-10-2013
Mooie wandelingen te doen in de buurt en zeker langs gaan bij Maria in lujar ;-)
Christelle Françoys, 17-9-2013
Ideaal voor natuurliefhebbers, fietsers en motorrijders. Probeer zeker de gastentafel uit.
Philip Peeters, 21-6-2013
Vliegen op Malage en een autotje huren. Onderweg naar Motril zijn tal van bezienswaardigheden en trekpleisters. Dus zeker voldoende tijd voorzien om onderweg regelmatig te stoppen en te genieten van het zuiderse Spanje.
stephan fürst, 12-6-2013
er is een super goed vis restaurantje aan de kust, waar enkel locals zitten, maar waar dit juist was kan alleen Vanessa uitleggen! maar het beste eten is in de Cortijo de valavero zelf!