Reviews over Los Barrios

dit was ok,gemiddeld

helderinge,
    20-7-2014

een weekje mee met mijn man die hier voor zijn werk moest zijn.

Het hotel is mooi netjes verzorgd en prima. De kamers zijn schoon netjes en ingericht met koelkast ,vrij ruime badkamer met een lekker bad.

Elke dag word er schoongemaakt. Handdoeken vernieuwd en de kamer netjes gemaakt. Dit gebeurt echt keurig! Het restaurant is op zich keurig, het ontbijt is goed. Koffie erg sterk maar daar kun je van houden...of niet. Op zich zou het best kunnen dat het eten hier lekker is alleen zijn wij daar niet achter gekomen. Dat is ook gelijk het minpunt van dit hotel,het personeel is op zijn zachts gezegd niet toegankelijk. Spreekt niks anders dan spaans en ze zijn niet bereid je te helpen met de menukeuze of vragen daarover. Als je dus geen spaans spreekt...succes ! ook menu kaarten en informatie folders e.d. zijn alleen in het spaans.1 keer een dagmenu besteld wat ok was. maar we wisten dus niet van te voren wat het was. 1 keer roomservice besteld en kregen het verkeerde...

Geweldig hotel

Da,
    25-7-2011

Ons vierde hotel van de rondreis.

Na vriendelijk te zijn begroet door de dame aan de receptie naar onze kamer gegaan. Het was er loei heet. Onze kamer bevond zich namelijk op de bovenste etage met een plat dak. Het heeft twee dagen geduurd eer dat de temperatuur op een goed niveau was belandt.

Kamer beschikt over een grote gratis kluis en een koelkastje en op de kamer en in het gehele hotel beschik je over gratis WiFi. Ruime gratis parkeergelegenheid voor de deur.

Het ontbijt in dit hotel was geweldig! Te veel keus onderhand en daardoor lastig kiezen. 's avonds hebben wij hier vaak het dagmenu genomen, wat 13 euro p.p. incl 1 drankje (ook alcohol) betrof. Ook dit was van zéér goede kwaliteit.

Op één avond gewoon van de kaart besteld, ons vlees werd op de bbq bereid. Het was super mals en heerlijk!

Wij kijken daarom ook met heel veel plezier terug aan ons verblijf in dit hotel.

Los Barrios scoort een 5 uit 10, op basis van 1 reviews