Reviews over Lentegí

Gastvrije plek in prachtige omgeving

Marianne Kok,
    12-4-2017

Mooie locatie met prima kamers en zwembad in prachtige omgeving. Het is een rustige plek waar je fantastisch wordt verwend met een heerlijk ontbijt door Anita. Veel vers fruit uit eigen tuin en eigengemaakte jam en brood! Zij heeft leuke en goede tips voor wat je kunt doen in de omgeving. Als je wilt, brengen ze je weg naar het begin van een wandeling.

Met een kwartiertje wandelen ben je in het dorp waar je op verschillende plekken lekker kan eten of van tapas kan genieten.

Het is wel handig om over een auto te beschikken.

Natuur, gastvrijheid, strand,

A. Mooy,
    2-11-2016

Prachtige ligging, dichtbij een Nationaal Park en ook vlakbij het gezellige stadje Almunecar, waar tevens een prachtig strand is. Anita en Ricardo zijn super aardig, behulpzaam en gastvrij. Tevens zijn zij bereid om je weg te brengen naar het begin-punt van de wandelingen. Maar als je lekker de hele dag wilt luieren bij het zwembad is dat op deze rustige plek ook pure ontspanning. Het ontbijt is echt zalig en met veel verse vruchten uit eigen tuin is dit een geweldig begin van de dag. Wij hebben een paar heerlijke dagen gehad.

Een huurauto is wel heel handig als je op deze plek gaat logeren.

Een Spaans paradijs

Katrien,
    29-5-2014

La Cabrita Loca in Lentegi : een Spaans stukje paradijs verborgen tussen de mispelbomen : met een blauwe, rode, groene of witte kamer - allemaal netjes en comfortabel ingericht, een heerlijk ontbijt op het dakterras, verfrissend zwembad, prachtige omgeving, een attente gastvrouw... hier blijft de tijd even stil staan en is het puur genieten

Genieten in alle rust in het midden van de natuur

jan,
    4-4-2014

Gelegen vlakbij een natuurgebied. De gastvrouw is zeer behulpzaam ook bij het uitstippelen en/of begeleiden bij wandeltochten.

Heerlijk ontbijt met versgeplukt fruit en streekproducten. In de buurt zijn enkele restaurantjes.

Zeer mooie propere kamers met alle nodige comfort en eigen badkamer.

Een aanrader, wij gaan zeker nog eens terug.

Voor wie van avontuur en het Wilde Spanje houdt

Freddy Deprez,
    22-12-2013

De finca verhuurt mountain bikes, organiseert geleide wandelingen en de eigenares is een ervaren parapente-beoefenaar

Lentegí scoort een 9,5 uit 10, op basis van 2 reviews