Vakantiehuis Vakantieboerderij De Molen

9Fenomenaal

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Las Grajeras

Op vakantie geweest naar Vakantieboerderij De Molen?

9Fenomenaal

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

2 reviews over Vakantiehuis Vakantieboerderij De Molen

• 9Linda29-04-2011

Heerlijke plek!

Wat een mooie plek, tussen de olijfbomen die reiken zover als je kan kijken. De woning heeft een fijne tuin en terras waar kinderen heerlijk kunnen spelen. En natuurlijk het prive zwembad. Toen wij er waren, helaas te koud (begin maart) maar we hebben er wel verlekkerd naar gekeken.

Binnen het is 'typisch Spaans', dus niet heel luxe maar genoeg. In de winter zijn er genoeg mogelijkheden om het huis warm te krijgen. Maar in Spanje zul je het meeste van de tijd doorbrengen op het terras en in de tuin en daar is het bijzonder goed toeven.

We zijn naar Cordobo geweest, Granada (2x). Het was beide prima te doen (dik uur rijden). Sierra Nevada was te ver vonden wij (2 uur rijden). Vanaf Malaga is het 2,5 uur rijden. Het kasteel in Alcala is ook een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2011

• 9tegel21-04-2009

rustig gelegen, geheel vrijstaand

het is echt zoals op de foto's op de website. Van alles voorzien, wasmachine tot dvd-speler. Schoon en netjes. Prima verzorgd, ook het zwembad. Voor mensen die de rust zoeken in het binnenland. Wij hebben genoten. Er is genoeg te zien in de omgeving. Binnen anderhalf uur zit je in bijv Cordoba. Prima accomodatie. Genoeg handdoeken, bedlinnen etc. Toppertje!

Gereisd met partner in april 2009

Vakantiehuis Vakantieboerderij De Molen info