Reviews over Las Grajeras

Rustige ligging

fam.meijndert,
    22-10-2012

Het huis was netjes en schoon, het zwembad lag er ook uitnodigend bij.

Jammer dat we hier maar twee dagen van hebben kunnen genieten, hierna daalde de temperatuur en werden de dagen druilerig en regenachtig.

Sympatieke actie: per regendag 10 % van je geld terug. Alleen: "Wat is een regendag?" Nogal discutabel begrip hebben wij gemerkt.

Je kunt goed wandelen in de omgeving, erg mooi die olijfboomgaarden. Maar wel veel van het zelfde.

De maximale bezetting van het huis is 8 personen. Dit lijkt ons een volle boel en voor zoveel mensen zal er meer servies in de kast moeten staan.

In het dorpje is niets te beleven. 's Avonds moet je er met de auto op uit, of gewoon bij het huis blijven.

Conclusie: Je moet wel mooi weer hebben, anders verval je gauw in televisiekijken met een dikke trui aan. Maar bij mooi weer (meestal....) een leuke, rustige locatie: relaxen bij het zwembad.

Gereisd met partner in september 2012

Prachtig huis, fantastiche plek!

Cobie Vos,
    30-7-2012

Op het moment dat we de sleutel kregen van Herman Keeler, hadden wij gelijk het vakantie gevoel te pakken. Een huis met alles erop en eraan, terrassen(3) en een zwembad. Herman (Nederlandsche eigenaar) kan je allerlei practische tips geven en staat altijd voor je klaar. Auto is noodzakelijk omdat je wel wat afgelegen ligt, maar voor mensen die rust zoeken is dit een idiale plek.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Heerlijke plek!

Linda,
    29-4-2011

Wat een mooie plek, tussen de olijfbomen die reiken zover als je kan kijken.

De woning heeft een fijne tuin en terras waar kinderen heerlijk kunnen spelen. En natuurlijk het prive zwembad. Toen wij er waren, helaas te koud (begin maart) maar we hebben er wel verlekkerd naar gekeken.

Binnen het is 'typisch Spaans', dus niet heel luxe maar genoeg. In de winter zijn er genoeg mogelijkheden om het huis warm te krijgen. Maar in Spanje zul je het meeste van de tijd doorbrengen op het terras en in de tuin en daar is het bijzonder goed toeven.

We zijn naar Cordobo geweest, Granada (2x). Het was beide prima te doen (dik uur rijden). Sierra Nevada was te ver vonden wij (2 uur rijden). Vanaf Malaga is het 2,5 uur rijden. Het kasteel in Alcala is ook een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2011

Heerlijke plek om tot rust te komen

P.J.M. Cooijman,
    6-3-2010

Wij hebben hier in oktober 2 weken doorgebracht. De bungalow is prachtig gelegen, in de natuur. Overal olijfbomen. Je hebt hier alles bij de hand. Een bungalow met complete keuken met magnetron, diepvries, ijskast noem het maar op. 4 Slaapkamers, 2 huiskamers en een badkamer. Voor de deur een groot terras met barbeque en een washok met wasmachine. Via een trap kom je op het grote terras boven met eigen zwembad. Eventueel maakt de Nederlandse eigenaar eten (uiteraard tegen betaling) en sangria. Vanwege de afgelegen ligging is een auto wel noodzakelijk, de dichtsbijzijnde winkel is op 3 km afstand. Elke dag komt de bakker langs. Het gebied leent zich voor mooie uitstapjes. Eigenaar heeft een eigen website www.welkom-in-andalusie.com

Gereisd met partner in september 2009

rustig gelegen, geheel vrijstaand

tegel,
    21-4-2009

het is echt zoals op de foto's op de website. Van alles voorzien, wasmachine tot dvd-speler. Schoon en netjes. Prima verzorgd, ook het zwembad.

Voor mensen die de rust zoeken in het binnenland.

Wij hebben genoten. Er is genoeg te zien in de omgeving. Binnen anderhalf uur zit je in bijv Cordoba. Prima accomodatie. Genoeg handdoeken, bedlinnen etc. Toppertje!

Gereisd met partner in april 2009
Las Grajeras scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews