Hotel Alcadima

62 reviews over Hotel Alcadima in het Nederlands

Fijn hotel.

Theo,
25-10-2018

Prima hotel. Vriendelijk personeel, ruime en comfortabele kamer. Goed ontbijt en diner. Fijne tuin om rustig te zitten lezen.

Genietos

Joyce,
15-9-2018

Heerlijk hotel, prachtige tuin waar je heerlijk de zon of schaduw op kan zoeken. Stadje zelf kan je lekker wat eten in de middag of avond maar heb je zo gezien. Hotel is een goede uitvalbasis naar andere steden. Vooral pampaneira, capileira is erg leuk om door heen te lopen en rijden.

Granada is ook echt een aanrader om heerlijk rond te slenteren. Als strand raden we almunecar aan, strandbedjes maar 3,- en een heerlijke zee en restaurantjes.

Wat een heerlijk hotel is dit!

Een gezellige binnentuin met diverse zitjes waar je lekker een drankje kunt drinken en je ontbijt, lunch of diner kunt nuttigen.

Er is naast de reguliete kaart een dagelijks wisselend keuze 'menu del dia' voor €20,- die echt heel smaakvol is en wordt gepresenteerd.

Het personeel is erg aardig en geïnteresseerd in hun gasten.

Je kan er heerlijk dobberen of zwemmen in het zwembad (zoutwater). We hadden een mooie schone tweepersoonskamer met goede bedden, ruime badkamer met oa. een regendouche, een plafondfan (airco is ook aanwezig) en een balkon met tafel, 2 stoelen en een droogrek.

We hebben hier een super fijne week gehad en hopen zeker nog eens terug te komen

Karins Choice

Aardig hotel op leuke locatie

LteH,
11-10-2017

Aardig hotel gelegen in centrum van Lanjaron.

Kleine gedateerde kamer met een smal twee persoons- bed en te hard matras. Onze kamer was gelegen op het zuiden en vanaf het kleine balkonnetje een leuk uitzicht op de Sierra Nevada en het fantastische zwembad.

Badkamer met douche lig-bak die grenst aan toilet, uitkijken dus met uitstappen, anders stap je in de pot.

Kamer wordt elke dag schoongemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken.

Restaurant Uitstekend, div. keuze o.a. met een voordelig 3 gangen menu. Aardige bediening.

Ontbijt uitstekend!! Zeer divers.

Prachtige tuin met verrassende beplanting en met een zeer groot zwembad.

Wifi slecht, uitgezonderd bij de receptie en zwembad.

Nadeel vonden wij van dit hotel, de grote groepen die dit hotel bezochten.

Zo waren er weinig zitplaatsen over voor de individuele reiziger die dit restaurant bezochten.

Zeer goed en charmant hotel.

A van der Heijden,
29-7-2017

Goed hotel, goed maar prijzig restaurant. voortreffelijk 3 gangen menu elke dag.

In het dorp zijn de restaurantjes spaarzaam dus kijk even of je het dagmenu lust anders onderweg ergens eten. Fijn zwembad. Kamers goed en werden zeer goed schoongemaakt. Receptie wat afstandelijk, maar voldoende.

Ruime parkeergelegenheid achter het hotel. Hotel ligt mooi en is goed bereikbaar.

Een paradijsje

José en partner,
1-6-2017

Hotel ligt hoog en wij gebruikte een eerdere tip van Zoover om bij de laatste rotonde rechtsaf omlaag te rijden en na 100 meter links de P (gratis) achter het hotel te gebruiken. Hotel is hier op ingericht, heeft een bel en hek aan de achterkant. Wij vonden de ontvangst gastvrij en effectief. We waren diep onder de indruk van de fantastische binnentuin. Je wil nooit meer weg. In het zwembad kan je fatsoenlijk baantjes trekken. Wifi gratis met goed bereik. Restaurant iedere avond menu del Dia , 3 gangen voor 15 euro. Heel goed verzorgd, lekker in de binnentuin eten. In de binnentuin zijn verschillende hofjes waar je kunt zitten of luieren, ook met uitzicht op de Sierre Navada. Ontbijtbuffet is rijk voorzien, je kunt met je bordje in de binnentuin ontbijten. Wij vinden dit een pareltje in een prachtige omgeving. We komen hier graag nog eens terug.

Geweldig

Familie P,
3-5-2017

Mooi idyllisch spaans hotel met een geweldige keuken en heel vriendelijk en bekwaam personeel. Mooie kamers en goed zuiver. Een prachtig goed onderhouden tuin. Tegelwerk rondom zwembad en kinderbad pas vernieuwd. Hotel is minder geschikt voor vakantiegangers die minder valide zijn in verband met de vele trappen. Hotel bevindt zich in natuurpark De Alpujarras en aan de voet van de Sierra Nevada en ligt in Lanjaron waar diverse eetgelegenheden en winkeltjes te vinden zijn. Prachtig wandelgebied en voor mountainbikers en wielrenners een heerlijk fietsgebied.

Meer dan je denkt

Gerard sterkenburg,
7-4-2017

Dit hotel is bij aankomst, meer dan je denkt!

Als je voor de deur staat, denk je; oh jeetje waar ben ik aan begonnen!

Maar eenmaal binnen, is het genieten van allerlei hofjes en vooral veel,

heel veel fauna. Kamers zijn prima, zwembad is lang genoeg, om banen te trekken.

Ontbijt is zeer uitgebreid en s'avonds dineren is ook een luxe, elke dag een ander

dagmenu, met verschillende opties, en voor maar € 15,- (3 gangen).

In combinatie met autohuur, kun je hier fantastisch vertoeven.

Nooit meer

Marleen,
19-3-2017

Hotel ziet er leuk uit. Maar is erg onoverzichtelijk en heeft veel trappen en trapjes. De kamer waar wij verbleven lag boven de parkeergarage. Er was vanaf s' ochtends heel vroeg tot s' avonds laat veel geluidsoverlast van het op en neer gaan van de garage deur. Zeer vervelend. Zwembad was vies, evenals het mini verwarmde bad binnen. De sauna en Turks bad waren, anders dan vermeld in onze reisbeschrijving tegen betaling. De fitness faciliteiten bestonden uit drie apparaten die alle drie kapot waren en samen op twee vierkante meter stonden.

Ontbijt was in zoverre prima als je je gewoon bij brood, beleg en yoghurt hield, de warme gerechten werden klaargemaakt in de magnetron. Dit telde ook voor het avondeten, vooral bij het dagmenu.

Het plaatsje is pittoresk, erg veel oudere mensen en weinig vertier in de vorm van restaurants die in de avond open zijn.

Door bovenstaande op te tellen hebben wij na een aantal dagen onze spullen ingepakt en hebben zelf een ander verblijf gezocht.

Super, direct weer

Piet,
7-1-2017

Een schitterend kleinschalig hotelcomplex, waarvan de verbazingwekkende tuin groter is dan het aantal kamers dat er zijn, lijkt het wel. Kamers zijn groot en netjes. De tuin is fascinerend. Lanjaron is een prachtige plaats waar iedereen op straat leeft. In de omgeving is het fantastisch hiken!

Karins Choice

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alcadima in Lanjarón, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alcadima zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.