We hebben een aantal aanbieders voor Lanjarón voor je op een rij gezet:

Reviews over Lanjarón

Direct terug

Piet
    7-1-2017

Lanjaron is een prachtige plaats waar het leven zich grotendeels op straat af speelt. Bij het binnenrijden valt direct de zorg voor het straatbeeld op, keurige weg met prachtige bloemen. Gewoon super verzorgd. Hier staan ook diverse outdoor fitnesstoestellen, grappig en ook nuttig. De mensen zijn enorm vriendelijk en wie van hiken houdt kan in deze regio zijn hart ophalen. Wij gaan zeker nog eens terug!

Gereisd Met partner in september 2015

Rustig dorp

ellen
    13-9-2016

Rustig dorp waar niet veel te beleven valt. Meeste winkels zijn souvenierwinkels die ook de streekproducten verkopen. Mini supermarkt in de hoofdstraat. Deze straat komt uit op een leuk pleintje met een groot waterornament. sAvonds leuk verlicht. Houd rekening met siesta, ook bijna alle horeca is dicht! Hotel is om de hoek van deze straat en je loopt er snel heen. De rit naar het stadje vanaf de snelweg is erg bochtig en lang. Maar uitzichten zijn mooi. Je rijdt door het stadje zo de Sierra Nevada in. Prachtige tocht door de bergen. Granada is ruim half uur rijden. Dichtsbijzijnde grote supermarkt is in Motril en waarschijnlijk binnenkort open: shoppingmall Nevada richting Malaga, met diverse winkels. Tips voor omgeving:Sierra Nevada,Alpajurra, Granada, Alhambra, Nerja incl. grotten(prachtig), strand Almundacar en Benalmedena: kabelbaan (prachtig uitzicht op kustlijn) en kasteeltje ter ere van Columbus: Colomates!

Gereisd Met partner in augustus 2016

Authentiek bergdorp

Ruud
    15-5-2015

Lanjáron is een authentiek Spaans, wat groter bergdorp, dat mooi gelegen is. Verwacht hier geen toeristisch vermaak. Wel een klein pleintje met enkele gezellige terrasjes - die pas later op de avond tot leven komen. Er zijn nog best veel hotels, maar toen wij er waren (mei 2015) was het redelijk rustig. Er zijn diverse wandelmogelijkheden in de buurt, en een weekmarkt op vrijdag. Er zijn diverse fonteintjes (drinkwater) te vinden, want Lanjáron staat o.a. bekend om z'n bronwater. Op veel fonteinen is een gedicht geplaatst van een bekende Spaanse dichter (Lorca). Mooie, rustige uitvalbasis voor Granada, kust en Sierra Nevada.

Gereisd Met partner in mei 2015

Hotel Arcadima aan te bevelen

Sonke
    5-7-2014

De plaats Lanjaron zelf, bekend om zijn waterbronnen, is geen bestemming voor jongelui. Wel kan men van hieruit zeer gemakkelijk Granada en de Middellandse zee kust bezoeken. De bergachtige omgeving is zeer ruw, maar erg mooi om wandeltochten te maken. Rondom liggen bezienswaardige plaatsen, zoals Orgiva, Pampaneira en hogerop Trevelez. Uitgangsplaats voor bezoek aan Alhambra

Gereisd Met partner in juni 2014

Goede uitvalsbasis

Hans
    25-5-2013

Lanjaron is een rustig dorp in de heuvels. Het is een prima uitvalsbasis voor Granada, de Sierra Nevada/Alpajurra en ook de iets minder bekende strandplaatsen (oa Salobrena) zijn prima bereikbaar, mits je over een auto beschikt.

Gereisd Met partner in mei 2013
Lanjarón scoort een 7,6 uit 10, op basis van 31 reviews