Camping Reina Isabel

Meer campinginfo

9 reviews over Camping Reina Isabel

• 8Jacqueline11-06-2019

Prima camping

Kleine camping die ideaal is voor een bezoek aan granada, alhambra en sierra nevada. Er is een zwembad. De plaatsen zijn groot genoeg. Het restaurant is niet goedkoop. Als je uit eten wil kan je ook naar la zubia lopen. Wifi kost 1 euro per dag en heeft prima bereik. Sanitair is goed maar als de camping vol staat zou het iets vaker kunnen worden schoongemaakt. Wij hebben ons prima vermaakt. Wij hebben het acsi tarief betaald.

• 5Eetgelegenheden

• 2017
    10Anne Marie en Freddy16-11-2017

Fantastisch, super vriendelijk en gedienstig.

De camping ligt dicht bij de geweldige stad Granada, in de voorstad La Zubia, met zicht op de bergen. Kleine camping met beperkte plaatsen maar toch gezellig. Ook leuk zwembad en resto. We hadden een ongelukje maar konden rekenen op de medewerking van de camping-verantwoordelijk die zonder enige vergoeding heel wat tijd voor ons over had, om te helpen, met de verplaatsing naar het medisch centrum en nodige vertalingen. We zijn het Spaans niet machtig en het verplegend personeel spreekt uitsluitend Spaans.

• 8Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

• Oude reviews

5Henk03-07-2016

gaan we niet meer heen.

Je gaat naar deze camping om Granada te bezoeken en verder heb je er niets te zoeken. Krappe plaatsen, dichte en zeer brede begroeiing tussen de plaatsen , hoge bomen en weinig tot geen zon op de plek. Sanitaire is redelijke en het restaurant is duur. Zwembad was leeg dus daarover geen mening. Voor mei is de prijs de nacht aan de hoge kant.

• 6Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

• 9Fam. Goossen29-10-2014

Heerlijke camping

Het is een wat kleinere camping, maar de plaatsen zijn ruim genoeg! Het sanitair prachtig in de Moorse stijl en super schoon. Het eten in het restaurant is perfect! De bushalte staat voor de deur voor een bezoekje aan Granada( heerlijke stad die leeft) en het Alhambra. Reservering voor het Alhambra bij de receptie die je een goede uitleg geeft. De Sierra Nevada, waar men vanuit Granada een prachtig zicht op heeft, is gemakkelijk te bereiden via een nieuwe asfaltweg en is zeker de moeite waard! We hebben het hier super naar ons zin gehad!

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

• 7Lia13-02-2014

Kleinere stadscamping

Ligt in La Zubia, een voorstad van Granada. Goede busverbindingen met Granada en Alhalmbra. Accommodatie is simpeler dan de folder aangeeft. Wel verwarming, maar functioneert niet. Ligt in een woonwijk; overdag voor deel van de kampeerders verkeers geluiden. Restaurant o.k., geen dagmenu. Toevallig trof ik meerdere regendagen, en dan zijn de kampeerplekken modderig; er zou meer grind mogen komen! Het regent ook in toiletgebouwen enz. Vindt men hier niet belangrijk. Personeel is vriendelijk. Klein supermarktje met brood. Grote superm = 1,5 km. lopen.

Alleenreizend

• 8Judica21-07-2011

Prima kampeerplek om Granada te ontdekken

Kleine camping op slechts 8 km. Van Granada. Nog nooit zulke kleine kampeerplekken gezien, maar aangezien iederren die hier komt om de stad bekijken, doet het geheel erg knus aan. Veel Spaanse details, zoals bont gekleurde tegels en beschilderde wastafels. Heerlijk klein en schilderachtig zwembadje en gezellig en goed restaurantje. Bij de receptie wordt je goed geïnformeerd over Granada en kun je kaartjes kopen voor het Alhambra (aan te raden). Bushalte voor de camping. Wij waren hier in hier in het voorjaar en konden gebruik maken van korting. Probeer vroeg in de middag te arriveren, de camping stroomt snel vol!

• 8Staat v/h sanitair

• 6ronell20-12-2009

Goede plek om Granada te bezoeken

Plaatsen niet erg groot. Het was passen en meten om de tent en auto op de plek te zetten. Zwembad erg koud. Sanitair verouderd. Voor de afwas had je het idee dat je in een grot moest. Alles was vochtig en muf, weet niet of dat al veranderd is. Bus stopt voor de camping en de kaartjes kan je kopen in de tabacco shop.

• 6Staat v/h sanitair

• 6R. Zaal17-08-2008

Handige camping voor bezoek aan Granada

Leuke kleine camping. Terrein mag echt wel wat vaker gesproeid worden, nu is alles aan het verdrogen. Ook het sanitair moet wat beter onderhouden worden. Overigens is het zwembad prima. Voor een bezoek aan Granade stap je voor de camping op de bus en ben je binnen een kwartier in de stad.

• 5Fernand15-11-2007

Camping met zeer kleine, met heggen omheinde plaatsen. De meeste mensen verblijven hier om Granada en het Alhambra te bezoeken. de eigenaar zorgt indien gewenst voor ticket reservatie voor het Alhambra (niet gratis). De bus naar Granada stopt bij de camping. Voor kinderen valt op de camping niets te beleven . Na ons bezoek aan het Alhambra hielden we het voor bekeken .

1 tip over Camping Reina Isabel

• Lia, 13-02-2014

Grote campers / caravans: vraag van te voren een lange plaats aan, waar GEEN BOOM MIDDEN VOOR STAAT!! Goede sani-mogelijkheid voor campers.

1 vraag over Camping Reina Isabel

• [email protected], 17-11-2009

onthaal

Slecht onthaal met leugens aan de balie

h-zandvoort, 12-02-2014

Ik ben het helemaal eens met deze opmerking. Slecht beleid op de camping.

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig